automoto.ee foorumid

Täisversioon: Kuidas VAZ 21011 süüteluku kätte saab?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Hetkel mul siis seisab Mosse maal garaažis ja ootab remonti. Aga mitte sellest ei tahtnud ma praegu rääkida. Pätid raisad tahtsid ühel ööl hoopis mu Žiguli maja eest pihta panna. Tänu pedaali- ja salalukule see ei õnnestunud. Politsei reaktsioon asjale oli üllatav: süüteluku alt lahti kisutud juhtmetelt võeti DNA proov. Roolilukku on ka puruks keerata proovitud, aga nagu näha ei käinud sellest jõud üle. Ja siit ka küsimus: oskab keegi hää inimene mulle seletada, kuidas selle süüteluku sealt oma pesast kätte saab? korra proovisin, võtme keerasin risti (0-asendisse), kruvid võtsin lahti, lukk liikus u. sentimeetri jagu edasi-tagasi aga kätte ei saanud. Küljepealt ka kusagilt (ilma relaka abita) ligi ei pääse. Ehk oskab keegi mind hädas aidata?
Mossemees Kirjutas:Hetkel mul siis seisab Mosse maal garaažis ja ootab remonti. Aga mitte sellest ei tahtnud ma praegu rääkida. Pätid raisad tahtsid ühel ööl hoopis mu Žiguli maja eest pihta panna. Tänu pedaali- ja salalukule see ei õnnestunud. Politsei reaktsioon asjale oli üllatav: süüteluku alt lahti kisutud juhtmetelt võeti DNA proov. Roolilukku on ka puruks keerata proovitud, aga nagu näha ei käinud sellest jõud üle. Ja siit ka küsimus: oskab keegi hää inimene mulle seletada, kuidas selle süüteluku sealt oma pesast kätte saab? korra proovisin, võtme keerasin risti (0-asendisse), kruvid võtsin lahti, lukk liikus u. sentimeetri jagu edasi-tagasi aga kätte ei saanud. Küljepealt ka kusagilt (ilma relaka abita) ligi ei pääse. Ehk oskab keegi mind hädas aidata?

Minu loogika ütleb, et 0-asendis ta ei saagi tulla. Muidu saaks ju pätid selle sama hästi kätte. Samamoodi ei saa ju (vähemalt mina oma BMW-l ei saanud) rooli kätte, kui lukk 0-asendis.
Süüteluku kinnituses on pilu,sellest lükkad väikse kruvikaga . Vedruga kinnitus läheb süüteluku pessa ja saadki kätte. Ei mäleta ainult mis asendi pidi võti olema. Võta uus lukk ja tutvu asjaga1
hmm. lukust ilma võtmeta käivitamiseks on teine moodus. lukukorpuse taga on traadist "peaaegutervering" mis on seal splindi kohustust täitmas. kui see ära võtta,tuleb luku sisu välja. luku sisu ehk see pistik kuhu külge juhtmed käivad,seda siis saab sõrmevahel keerata et autot käivitada.
kui roolilukk ka peale läheb siis ma ei oska aidata. puruks murda mina seda ei suutnud (kogemused tänu oma autoga juhtunud äpardusele) aga jah,korpus käib ära sealt kuidagi nii et kruvid lahti ja siis küljepeal auk kust tuleb kruvikas või midagi peenemat sisse suruda ja siis asja lähedalt vaadates ning igatpidi liigutades saab aru mismoodi asi käib (jälle omad kogemused).

aga selle pistikuvärgi vastu tuleb panna kuhugi ikka 1 salajane lülit !
Ohh... Te oleksite võinud need õpetused kodanikule privasse saata. Kahjuks liigub foorumi lugejate hulgas ka ebaausat rahvast ning ma ei anna pead, et samasugused võtted ei toimi ka muude autode korral peale "kopikaliste" Žigulide. Aga kes teab, äkki on kellelgi kihk ka neid varastada...
Jah,õigus küll,ka teistel autodel on samu pöhimõtteid kasutatud.Lada on nende kõrval üsna lihtne ja teemaalgataja saaks kindlasti selle info ka naabrimehelt.....
Muide,selleks et süütelukku kätte saada,tuli minu mäletamist mööda süüde sisse keerata või vähemasti roolilukk vabastada.
valdo Kirjutas:Ohh... Te oleksite võinud need õpetused kodanikule privasse saata. Kahjuks liigub foorumi lugejate hulgas ka ebaausat rahvast ning ma ei anna pead, et samasugused võtted ei toimi ka muude autode korral peale "kopikaliste" Žigulide. Aga kes teab, äkki on kellelgi kihk ka neid varastada...
Pole siin ohkida midagi! Vargad ei kasuta nii algelisi nõkse. Minu õpetuse kasutamiseks peab olema süütevõti .Ja roolilukk läheb enamasti peale kui võtit pole.(Pätid kasutavad universaalvõtit.) Lolli jõuga ei keera roolilukku puruks ja kui see on ka mingil moel õnnestunud ,siis lähevad need tükid valel ajal ja valesse kohta vahele. Tulemuseks on mitteliikuv või vaevaliselt keeratav paranka.