automoto.ee foorumid

Täisversioon: GAZ-63
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6
Kas keegi mõnda säilinud GAZ-63 teab? Ise tean ühte Viljandimaal Suure-Jaani lähedases talus. Välimus pole eriti hea (puuduvad kõik tuled ,katus mõlkis ,värvkate vist aastakümneid vana) ,kuid talusisesteks vedudeks täiesti käigus. Tavapärase veokasti asemel on mingi isearetatud platvorm metsamaterjali veoks. Üldiselt ei olnud neid vist juba Vene ajal eriti palju. Kauem pidasid neist vastu vist tuletõrjeautod (kehtib mitte ainult selle margi kohta).
Ühte hea korras rohelise kabiini ja kastiga
GAZ 63 nägin ma 2 nädalat tagasi Padisel
sõitmas, koormaks lõhutud puud.

Üks vedeleb Noarootsis Vööla mõisa lähedal
taluhoovis. Üks veel Läänemaal Saastnat ja
Matsalu ühendava tee lähedal hoovis.

Kindlasti on neid palju veel... need tulid
hetkel meelde.


Parimat,

Valdo
Käisin eelmisel nädalal lõuna-eestis ühte mosse rimakat vaatamas ja seal õuel seisis täies hiilguses gaz63 paistis heas korras olema.Olla teine kunagi vene vägede käest erastatud igatahes läbisõit oli väga väike.hinda küsiti ka ainult 12 raha:o
ühe sõbra papsil taoline täiesti käigus.
63 on ikka 51 4*4 variant? Pole lähemalt uurinudki - kas mootor kah sama (R6)? Mnjah, arvata võib.

EDIT:
tuhnisin natuke netis - palju huvitavam \"putukas\" samal tehnikal (?) on BTR-40. Nii mõnegi rubla käiks sellise eest välja...
nigu kuuekümnendate ulmefilmist välja hüpanud!
GAZ-63 on jah -51 4*4 variant ja mootor on ka sama.
EDIT:
tuhnisin natuke netis - palju huvitavam \"putukas\" samal tehnikal (?) on BTR-40. Nii mõnegi rubla käiks sellise eest välja...
nigu kuuekümnendate ulmefilmist välja hüpanud! [/quote]

Üks selline isend seisis peaaegu kümme aastat tagasi Jõgeval Aia tänaval Kaitse Liidu hoovis. Edasine saatus on mulle teadmata.
Sain infot et, Jõgeva KL on see BTR-40 alles. Siis vähemalt kaks sellist on Eestis olemas.
üks pealtnäha täiesti korras 63 seisab Narva Jõesuus tee ääres.
Üks on mingi traktori mootori peale ümber ehitatud ja liigub kuskil elva kandis. Sisu võib ju hea olla aga sõidab nagu porno.
Üks Gaz-52 kabiiniga isend peaks olema Viljandimaal Karulas, sealse töökoja territooriumil. See masin teeb tööd mürgipritsina.

Kabiinivahetus oli kunagi väga popp, aga autoinspektsioon keelas selle ära, kuna 52 kabiini nina varjab ära veel suurema osa teest 63 nina ees.

Üks 63 peaks olema veel Mustla lähedal (tegi tööd talus) ja üks põlenud kabiiniga isend seisis kunagi Hüpassaarde mineva tee ääres. See oli küll kümmekond aastat tagasi.

Asp
ah-jaa, kõige olulisema 63e minu elus unustasin.
Tartu elektrivõrkudes oli GAZ-63 AM (mälu järgi). Oli selline tore isend, 63 raam, 52 PIKK KABIIN !!! ja 2 meetrit 53 kasti. Vints aeglusti ja hästi kitsad kummid 20\".
Originaalvarustusse kuulus õllekast, esiistmete vahel mis koduselt kõlises.
Käisin veel 90 keskel uurimas, et kas alles ja kus ja mis, aga keegi ei osanud miskit asjalikku öelda.
Võiks öelda, et sellest masinast sai alguse nõrkus parema läbivusega masinate järele ja ilma vintsita masinad tundusid niiiii mannetud Big Grin
teemaVÄLINE:
kes esmaspäeval nägi saadet \"4x4-ametlik armuke\", see nägi ka BTR-40 ja IGASUGUST muud VÄGEVAT vene-lääne tehnikat. Mäletan justkui, et kollektsiooni omanikuks oli keegi \"Meie Mehe\" tegelane, aga võin ka eksida.
järgmine esmaspäev tõotab kah tulla huvitav:
Tsitaat:4x4 Ametlik armuke. Sarja 14. saates uurime, milliseid neljaveolisi sõidukeid kasutab kaitsevägi. Militaarautode teemat jätkates külastame retromaasturite näitust. Proovisõiduks tõime salongist välja Ford Rangeri. Jätkub matk Hiiumaale ning oma ametlikust armukesest räägib Anti Kammiste.
...niiet tele ette!
enamasti see saade küll hulka igavam (a la \"testivad\" linnamaastureid etc).

teet,
\"päris\"-neliveoliste suur austaja
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: 13piisab
teemaVÄLINE:
kes esmaspäeval nägi saadet \"4x4-ametlik armuke\", see nägi ka BTR-40 ja IGASUGUST muud VÄGEVAT vene-lääne tehnikat. Mäletan justkui, et kollektsiooni omanikuks oli keegi \"Meie Mehe\" tegelane, aga võin ka eksida.
järgmine esmaspäev tõotab kah tulla huvitav:
Tsitaat:4x4 Ametlik armuke. Sarja 14. saates uurime, milliseid neljaveolisi sõidukeid kasutab kaitsevägi. Militaarautode teemat jätkates külastame retromaasturite näitust. Proovisõiduks tõime salongist välja Ford Rangeri. Jätkub matk Hiiumaale ning oma ametlikust armukesest räägib Anti Kammiste.
...niiet tele ette!
enamasti see saade küll hulka igavam (a la \"testivad\" linnamaastureid etc).

teet,
\"päris\"-neliveoliste suur austaja

viitaks siis siia teemale samas foorumis: http://forum.automoto.ee/viewthread.php?tid=2732 Wink
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: al
ah-jaa, kõige olulisema 63e minu elus unustasin.
Tartu elektrivõrkudes oli GAZ-63 AM (mälu järgi). Oli selline tore isend, 63 raam, 52 PIKK KABIIN !!! ja 2 meetrit 53 kasti. Vints aeglusti ja hästi kitsad kummid 20\".
Originaalvarustusse kuulus õllekast, esiistmete vahel mis koduselt kõlises.Käisin veel 90 keskel uurimas, et kas alles ja kus ja mis, aga keegi ei osanud miskit asjalikku öelda.
Võiks öelda, et sellest masinast sai alguse nõrkus parema läbivusega masinate järele ja ilma vintsita masinad tundusid niiiii mannetud Big Grin
Mul on tunne ,et olen seda masinat millalgi 70.-tel ,ehk ka 80.-te alguses Tartu vahel sõitmas näinud. Kabiini värviks oli vist hall.
minu kontaktid LKV omaga on aastast 88-89.
Aastal 91 seisis ilmatsalu tänavas seina ääres ja edaspidi kontaktid puuduvad.

kabiin oli beezikas ja kast hall. oli siis ümberehitatud orig 63 st.
Osta.ee-s müüb Elektriteenused sellist aparaati:
http://www.osta.ee/index.php?fuseaction=...&id=101698

Omal ajal töötas minu isa Eesti Telefonis,kus vastutas Läänemaa transpordivahendite eest.Ning kui ta 90ndate keskel sinna läks,oli ka Haapsalu telefonimeestel säärane masin-63 alus+52 pikendatud kabiin.ARKis arvel oli ta kui 1963.aasta GAZ-5204,muus arvestuses aga kui 63. Sõidukit eriti ei kasutatud ning läks mahakandmisele seetõttu,et ühel teisel 52l läks uut mootorit vaja.Ülejäänud masin seisis töökoja õuel veel mitu aastat,kuni mingi külamees mootori, esinina ja paberiteta kesta ära ostis.Paari aasta eest nägin seda veel Läänemaal ühe maja õuel (müügieelses seisundis), kuid enam pole seda näinud.
Kuskil oli alles hiljuti müüa üks 63
Neid on kahjuks väga väheSad
51-sid tean ma küll vedelemas poolkasutult:smug
Ja veel-kas keegi on kunagi Eestis üleüldse 51,52 ja 63 sadulvariante näinud/teadnud kus need kasutusel olid? Ise tean GAZ sadulaid ainult piltidelt...
Ühte rohelist ja väikese kabiinitaguse kraanaga 63 nägin alles mõni nädal tagasi Tartus sõitmas. Muide, Tammelinnas vedeleb ühes aias huvitavam masin (kunagi aastaid tagasi oli äkki EPA kasutuses? Mäletan, et seisis tihti EPA endise peahoone juures). On teine neljaveoline (tundub, et GAZ 63 raami peal), GAZ 53 ninaga ja UAZ-mikrobussi kerega. Rattad all samasugused, nagu GAZ 63-l.

willyramp

tean vähemalt paari 63, mis küll on kombinatsioonis 93 kastiga, samuti täisveres 63 portet ( kaitseliitlase hoovis).
olen näinud 53 poolhaaget- vedas 80`te lõpul Kohtla-Järvelt klaasvatti, sellise võrkkongiga ja minu arust vedeleb kuskil ka gaz51P isoterm poolhaagis, küll juba oma paar aastakükket kuurina kasutuses
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: mrali
Ja veel-kas keegi on kunagi Eestis üleüldse 51,52 ja 63 sadulvariante näinud/teadnud kus need kasutusel olid? Ise tean GAZ sadulaid ainult piltidelt...
********************************
No see ei lähe küll selle teema alla aga vabandan et läbustan.
Ma olen näinud ikka.Tallinnas Peterburi(endise Leningradi mnt.) autobaasis oli aiaääres 51,52 aga sõitev 53.Konteiner veokid.Viljandis oli üks.Viidi Abja -Paluojja
lammutati veokaks.Haage täitsa olemas vineerist puu kuur peale ehitatud.Ära ei anna:lol.Pärnus oli 2tükki ka sadulaid,mida täpselt ei tea.EMEX oli nende viimane omanikSadSad.Kust tean? Viimased 3kuud olen otsinud analoogset sõiduriista ühe projekti tarbeks.Pole leidnud.Äri rubriigis oli kuulutus tükk aega üleval.Vastuseid netu. Hankisin hetkel ühe dokumentidetta 51 ja otsin dokumente ja kabiini osa (mõistliku raha eest).No on ka dokudega asja pakutud aga orig taastatud ja kõik uued plekid jne.
Aga süda ei kannata sellist projekti tarvis laiali lõhkuda.:rull
Lehti: 1 2 3 4 5 6