automoto.ee foorumid

Täisversioon: Saksamaa kiirteel tehtud pilt
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Kuidas võtta ?

http://www.zone.ee/militarym72/saksa.jpg

Kahju, et kuskilt balti riikidest need välja on veetud, kuid samad hea meel, et tsiklitel on tahtjad ja restaureerijad, sest muidu neid ju ei veetaks.

Ees üleval paistab olema sinine M72, ülejäänud K750(M).

Pildi jäädvustas peretuttav, kes kiirteel fotoka haaras ja pilti tegi.
Kahjuks on taas tegu paratamatusega, st kui omanikul ikka raha napib ja korda teha ei suuda, siis müüb ta selle isikule, kes soovitud summa välja käib. Ja kui selle summa maksja pole kohalik, siis ei saa me sinna midagi parata.
huvitav kuhu see voor läks? Oskab keegi öelda mis number see kärul on?
Läti

nb, haagis, haake, haakel/haagisel
Läti number see küll pole.

Dad.
dad Kirjutas:Läti number see küll pole.

Dad.

Vaata ka auto numbrimärki. peaks olema üks ainumaid EU riike, kus selline tähe-numbrikombinatsioon kasutusel. (autodel 2+4 ja haakel 1+4)
minu tagasihoidlike teadmiste järele enam kui kindel, et Läti auto.
hulgus Kirjutas:
dad Kirjutas:Läti number see küll pole.

Vaata ka auto numbrimärki. peaks olema üks ainumaid EU riike, kus selline tähe-numbrikombinatsioon kasutusel. (autodel 2+4 ja haakel 1+4)
minu tagasihoidlike teadmiste järele enam kui kindel, et Läti auto.

Kindlalt Läti number. Olles viimastel aastatel väga palju Lätis ringi sõitnud, tunnen ma Läti numbrimärgi unepealt ära.
endale tahaks seda koormat hoovi
Ja mis Sa selle koormaga peale oskad hakata?

Asp
Terve sellise koormaga oleks ainult kolm võimalust:
1-rahaks kohe teha
2-taastada/korda teha(mis nõuab kõva raha)ja hiljem ikka rahaks teha sest ega mis ise teed nende kõigiga
3-oma lollist mõistusest roostetama jätta kuskile hoovi või kuuri nurka
Timm Kirjutas:5. Erakoguja kätte anda

ja mida teeb kollektsionäär või muuseum koormatäie emmiraibetega?
No aga ikkagi Kõigi nendega ikka hakkama ei saa ju...Keegi lugenud on palju neid seal on?Big Grin
Nii et nende kõigi taastamine ja nendega sõitmine on natuke liiast.
Et ikkagi suurem osa tuleks 2ra kinkida või maha müüa
see on normaalne et uunikumid liiguvad ühest riigist teisse. vaadake kui palju väärtusliku kraami on Eestisse saabunud viimasel ajal välismaalt. Viimati kui mina oma Caddy Muuga sadamas sain, koos sellega tuli 18! uunikut. Ja see on ainult ühe maaletoja üks koorem. Aastas need on kümmekond. Enamusel autodel ostjad juba olemas - muscle cars, 4 caddy aastatest 59-68, 3 kabrio Jaguari jne jne. Nii et üldbilanss on ikka positiivne..
Mina küll mingi vene motikakärakate väljavedamise pärast ei halaks. Kurat nendega. Üleüldse ei oma vene tehnika minuarust vanatehnikana väga suurt väärtust kuna praktiliselt iga viimne kui auto/tsikkel on mingi lääne masina vilets koopia. (umbes nagu koguks Roleks käekellasid - ilma x-ta siis) Pealegi on seda vene kola siin Baltikumis nii palju, et igale sõidukile nagunii restaureerijat pole.
Üks asi on kuskil foorumis kõvatada, et tahaks omale sellist koormat õue peale aga teine asi on kasvõi üks tsikkel korda teha. (mis tsikkel , kasvõi see külgkorv eraldi).
Mina olen selle poolt, et seda vene kola viiakse minema ja lääne kola tuleb asemele. On tänavapilt kirjum.
Vene tehnika omanikud peaksid ka õnnelikud olema. Iga siit välja viidud eksemplar teeb ju nende sõiduki kohalikus tänavapildis unikaalsemaks ja kordumatuks.
stennadi Kirjutas:Üks asi on kuskil foorumis kõvatada, et tahaks omale sellist koormat õue peale aga teine asi on kasvõi üks tsikkel korda teha. (mis tsikkel , kasvõi see külgkorv eraldi).
just. Selle kohta on ka vanarahval ütelus: "suuga restaureerib rekkatäie rattaid, käega ei korrasta emmi korvigi" Smile
Jah eks ta nii välja tuleb.Üks asi on "korda teha" teine asi "restaureerida"
See "korda tegemine" ongi selline asi, kujutan ette et need rattad seal rekka peal ongi suhteliselt sõidukorras. Bensiin sisse, uus küünal, natuke kohendamist ja start -sõidukorras rotikas on valmis. Muuseumieksponaadini on aga pikk maa käia.
2006 aasta septembris käisin bussireisil Hispaanias-Portugalis Ja tagasi tulles sõitis buss Madridi külje all kämpidgusse ja minu üllatuseks oli sinna värava taha parklasse kogunenud miski Hispaanlaste unic tsikliklubi kus erinevate Itaalia ja Saksa tsiklite sekka oli sattunud üks M72. Põhimõtteliselt samasugune "lambajalaga" nagu lingis. Läksime koos bussijuhiga asja uurima ja vana näitas siis ka korvis peituvat paberipakki kus oli originaal manual, samast asjast Hispaania keelne tõlge mingi 20 aastat vana ja kõigele lisaks ka tolli paberid millega see raudruun kunagi Hispaaniamaale oli toimetatud aga ma ei mäleta erinevaid strateegilisi aast numbreid kuna oli omajagu va kesvamärga sisse timmitud.
http://www.changjiangunlimited.com/04-09...h-1001.jpg
moto-onu Kirjutas:Terve sellise koormaga oleks ainult kolm võimalust:

Üks võimalus on veel - keegi kusagil teeb Teise maailmasõja aegset filmi ning on vaja massistseeni, kus Saksa sõjaväelased sõidavad mootorratastega. Olgem ausad, võhiku jaoks ja mass-stseenis on K-750 väliskujult üsna sarnane BMW R 75 või Zündapp KS 750ga. Ning lõpuks olid paljud üksused varustatud ju ka BMW R 71dega, mis on M-72ga lausa VÄGA sarnane.

Seega - paneme esiplaanil liikuvad tegelased "valepidi"-lingiliste M-72 selga, nende järgi paneme liikuma aga K-750d ning ongi filmiks vajalik atribuutika olemas! Kardan, et 10-15 samas värviskeemis päris-Wehrmachti tsiklit kokku ajada on üliproblemaatiline, liiatigi veel tingimusis, kus pori, plahvatusefektid jms võivad nende välimust veidi rikkuda ja erakollektsionäärid seetõttu ei taha oma rattaid sinna kasutada anda...
BMW R75 ei ole mänguasi ja sellega natuke sõita ei ole küll probleem, liiatigi Saksas on neid tohutus koguses liikvel.

Dad.
Lehti: 1 2