automoto.ee foorumid

Täisversioon: Probleem T-25 rooliga
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Probleem on selline, et roolil on väga suur tühikäik( üle ühe täisringi) ja traktoriga on ikka paras xxxx niimoodi midagi teha.

Targemad mehed väitsid, et tigu ja mingi muu asi võivad olla kulunud.
Äkki keegi oskab kommenteerida seda probleemi ja öelda, kas Tartust saab kuskilt osta tagavaraosasid T-25'le.
Just omal lõpetasime. Arvatavasti on tegu vanema tüübi karbiga, kus sees pronkspuks ja vertikaalvõllil keermestatud osa. Seda karpi, ega ka pukse sinna sa ei leia mitte kusagilt. Võin oma pea anda. Uuem müügil olev karp aga üks ühele peale ei lähe, kinnitusaugud erinevad. Lahendus - rats.tegevuse käigus aretad sinna peale GAZ 51 roolikarbi või lased teha vaheplaadi (mõlemad tegevused erakordselt ebameeldiva iseloomuga). Või leiad mõne treiali, kel tahtmine mässata ja teeb sulle uued.
25 on hea pill ja hea rooliga, kuid kui see ükskord otsad annab, on tahtmine statoilist stardikomplekt osta. Kuidas ise tegime? Jumal halastas ja tuletas meelde, et kaheksakümnendate alguses oli sugulane ühe vähekulunud karbi tallele pannud.
sry peeterpaul, ei taha nokkida, aga ütle üks põhjus, miks on t-25 hea rooliga? minuarust hullemat s..tanikerdist pole olemas. ja kui veel aisad (teaduslikult frontaallaadur) ka ees on, siis on surm silme-ees kui pead mingis suunas keerama hakkama.
Minu soovitus- kui juba nagunii originaal rool omadega pekkis, siis areta peale hüdrorool. Vaja ainult seda "rooli-jagajat" (mingi täpne nimetus on ka sel asjal, kahjuks ei tea kuidas) ning silindrit (soovitavalt võimalikult/parajalt pisikest) + natuke voolikuid (mõned otsad vaja sobitada)
Kui mõlemad asjad kasutatult leiad saad alla paarituhenade krooni eest täiesti inimsõbraliku ja töötava masina. Endaomal sai just selline tegevus peale originaali ülesütlemist ettevõetud ja tagasi enam mitte mingil juhul seda liikuvat trenašööri ei taha Smile
Ma olen ainult ühte 25-e näinud ja sedagi eemalt frontaal-laaduriga. See ei ole selle traktori tööriist. Ja kui selles kokku lepime, siis muus osas minu arust on ta hea pill. Oli omal ca 5 aastat, müüsin ja ostsin MTZ asemele. OK, metsas sain kändude pealt omad vitsad kätte, aga originaal-eesmärgil ja see on köögiviljakasvatus on ta ütlemata vahva pill. Hüdrorool - T-30-l on ta peal, seega peab ostma juurde ka topelt-õlipumba. Kui mu eeldus peab paika, et tegu vana pilliga, siis tänased topeltpumbad ei sobi - käitusvõlli nuutide arv on erinev (kah läbi käidud prohmakas). Seega - katku k.kast lahti ja vaheta võll ära (enamuses müüakse paraku hammasrattaid, võlle leidub palju vähem).
Ei tea kas on viitsimist nii palju mässata. Lihtsam on treialeid kiusata.
Aga see on kõigest minu arvamus - kuna mul teadaolevalt kaksikvenda pole, on sinu arvamus muidugi sinu oma ja erinev minu omast.
Vaidlen ka peererpaulile vastu. T-25 rool on hea võibolla ainult asfaldil sõites, kuid põllul ja metsas on see paras juhitapja. Palju on huvitav selliseid T-25 omanike kes pole oma sõrmi välja väänanud, tänu rooli äkkilisele käest ära viskamisele kui midagi ebasobivat esiratta alla juhtub jääma. Pealegi on see rool ikka väga raske tänapäevase väiketraktori jaoks.
Originaal rooli võid küll asendada mugavama vastu, aga kuda sellele ARK vaatab? Kas see pole mitte ebaseaduslik ümberehitus?
NB! Ei ole vaja mingit topelt hüdropumpa. (kuigi jah, uuematel t-16 vist jah sellejaoks topeltpump). Õli ringleb läbi õlipumba ju nagunii koguaeg. Tuleb ta lihtsalt läbi selle jagaja juhtida ja kogu muusika. Pole mingit uue pumba otsimist ja sobitamist vaja jännata. Nii lihtne see elu ongi Wink
Ja Arki kohta niipalju- kui peaks üldse ülevaatusele sattuma, siis pole tarvis sellele vanale lihtsalt mainida, et näe, sai selline asi tehtud. Ja kui neil tekibki mingi kahtlus, siis võib alati targa näo pähe teha, ja väita, et tegu oligi sellisel kujul tehase eriversiooniga. Kui asi korralikult kokkupandud, siis eales ei hakka nad vaeva nägema asja tõestuse leidmiseks Smile
Noh, mina sain oma traktoriga hakkama, võib-olla seetõttu, et elu tundus mõttetu, kui ei aja väiksekest prillikivi konditsiooni. Mul oli hädasti vaja teha mootori kolvigrupi vahetus, osta uued silindripead, vahetada kõik k.kastilaagrid, paigaldada eranditult hydroscand hüdraulikavoolikud-stutserid (et ei lekiks), vahetada rooliotsad, määrida laagrid ja nii edasi. Ühesõnaga, sattusin veidi hoogu ja raha kulus ka omajagu. Pluss muidugi uus kuivaku, täiesti uus elektrijuhtmestik, uued tuled ning jälle ja nii edasi. Ahjaa - rehvid ette ja taha uued. Värvimisest rääkimata. Müüsin ta mingi 45k eest paar aastat tagasi ja ma pole tahtnud kokku lüüa, kas sain kõik raha tagasi....
Käisin temaga ka metsast kütet toomas ja suvel niitsin maakodu teeääri, vahetevahel panin ka kühvelkopa järele ja tõin liiva. Sain kõik tehtud ja kuidagi armas aparaat oli. Jumala eest, kui ei meeldi, egas midagi teha pole.
Tänase MTZ kõrval või oma tööandja Case laaduri kõrval on ta muidugi mänguasi (eriti talvel koos lumesahaga....), aga samas -selline rõõmus väike aparaat.
Ma vist ei ole objektiivne kaasarääkija, mulle ta täitsa meeldis, kahju oli müüa ka. Oleks vist pidanud ikka alles jätma. No sain metsas vastu näppe - ikka oli armas asi.
kapu Kirjutas:Minu soovitus- kui juba nagunii originaal rool omadega pekkis, siis areta peale hüdrorool. Vaja ainult seda "rooli-jagajat" (mingi täpne nimetus on ka sel asjal, kahjuks ei tea kuidas) ning silindrit (soovitavalt võimalikult/parajalt pisikest) + natuke voolikuid (mõned otsad vaja sobitada)
Mõtled vast seda nn "rooli -jagajat", pilt minu T-16MG omast.
[attachment=25875]
Rool väga kerge ja mugav ning probleemivaba. Sai ka installitud roolile roolinupp, mis tegi asja veelgi paremaks.
eelmine nädalavahetus vahetasime naabrimehe 25-el roolikarbi sisu.See võll,mis tuleb karbist välja,Pärnus poes vist kuskil 350eek.See võll.mille all osas on keere,on olemas[roolilatt].Roolilatti oli samuti poes saada.Hinda momendil ei tea. Õhtul uurin pukside kohta.Arvan ,etnaabril on ka mingi vanema aastakäigu traktor.
ei te omal ka kodus 25 aga pole ma veel vasta näppe saand ja pole see rool midad raske mul muidugi ka roolinupp alles täna sai terve päev heina niidetud ja pole kätel häda midad
minul ka on rool väga kerge 25-el pole kunagi käsi välja väänanudSmile.sõidetud mul juba 6aastat.iga aasta määrin liigendeid roolil.kolmest kohast saab määrida üks koht kabiinis rooli küljes ja kaks on esimeste rataste juures.
Eriti odav moodus remontimiseks on ka...
See pronksmutter mis võllil jookseb tuleb lihtsalt kuvaldomeetriga vähe kokku lüüa. Ja ongi jälle natuke aega heaSmile
Kas vanemat tüüpi T-25 roolikarbis olev sektor erineb uuema tüübi karbi omast?