automoto.ee foorumid

Täisversioon: Samarad ja nende modifikatsioonid
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
2109 baasil sedaani täpne indeks on 21099. Vähe neid Eestisse sattus (enamikus juba praeguse vabariigi ajal), mõnda üksikut olen viimastel aastatel ikka liikvel läinud.
mrali Kirjutas:2109 baasil sedaani täpne indeks on 21099. Vähe neid Eestisse sattus (enamikus juba praeguse vabariigi ajal), mõnda üksikut olen viimastel aastatel ikka liikvel läinud.

Oma noorusajast mäletan, kui oli veel selline ajaleht liikvel, nagu "Signaal" ja mida vedas siis selline tuntud inimene nagu Johannes Pirita.
Sealt ma lugesin esimest korda ka sellest VAZ 21099-st. Must-valged pildid juures ja ilus pikk jutt "uuest mudelist". Väliselt see ta ju oli ka.
Algul tundus veidi harjumatu sellise veidra tagaotsaga autot pildi pealt vaadata, aga noh... nagu öeldakse, et inimene harjub kõigega Smile
mrali Kirjutas:2109 baasil sedaani täpne indeks on 21099. Vähe neid Eestisse sattus (enamikus juba praeguse vabariigi ajal), mõnda üksikut olen viimastel aastatel ikka liikvel läinud.

Olen liikvel näinud ka 21098-st erinevus siis 21099 on see, et on pikkem taguosa. Aga ma vöin siin kohal eksida.
Tartus on selveri juures ümbers söit ning seal körval parklas on Moskvich ja taga nurgas mingi vanem veomasin söjaväe pruuni värvi vist.
miniest Kirjutas:Olen liikvel näinud ka 21098-st erinevus siis 21099 on see, et on pikkem taguosa. Aga ma vöin siin kohal eksida.

MIS?
Ei ole mingit pikema taguotsaga 21099-t olemas. 21098 mudel on küll täitsa olemas, kuid tegu on brittidele tehtud 2109 luuksabaga, millel 1,5 kone ning teistpidi (parempoolne) rool. Vaevalt selliseid masinaid Eestimaal on...
mrali Kirjutas:
miniest Kirjutas:Olen liikvel näinud ka 21098-st erinevus siis 21099 on see, et on pikkem taguosa. Aga ma vöin siin kohal eksida.

MIS?
Ei ole mingit pikema taguotsaga 21099-t olemas. 21098 mudel on küll täitsa olemas, kuid tegu on brittidele tehtud 2109 luuksabaga, millel 1,5 kone ning teistpidi (parempoolne) rool. Vaevalt selliseid masinaid Eestimaal on...
See ehk minu viga aga neid 099 viimasel ajal päris palju silma jäänud.Õismäelgi 3 tükki.Numbrite järgi arvele wõetud hiljuti.Kas need autod toodud Wenest või Leedust?Leedus selliseid 099 said kotiga liikvel.
Kui esimesed Lada 09ed ilmuma hakkasid, kajastati neid ka kohalikus ajakirjanduses. Vähemalt esialgu anti neile liignimeks millegipärast Sputnik. Meelde on jäänud selline Sotsialistliku Põllumajanduse fotoallkiri: "Uus Lada Sputnik on ahvatleva välimusega".Smile
Nii 08 kui 09 olid sputnikud ja exporti läks samara, see oli veneaegu kõva sõna kui samara 1500 pee all oli Wink

Dad.
need ladad mis nyyd tuuakse tulevad vist köik soomest.
Uue Ladade põlvkonna avanud 08 oli ju mitmeski mõttes revolutsiooniline: tema kujul jõudsid venelased esmakordselt esiveoga sõidukini... seda küll alles aastal 1984. Kusagilt meelde jäänud veel jutt, et Samara mootori loomisel osales ka Porche, mida tõestavat ainult 1,3 liitrise töömahuga energilised maneerid, mille tõttu Samarad leidsid palju kasutamist (seda siiani) rallirajal.

Olen kuulnud veel jutte, et O8-09 omanikud kaebasid vene ajal nende jäiga tagavedrustuse üle. Samuti esineb probleeme (ka uuel mudelil 112) tagumise luukpära-ukse ebatiheda kinnituse üle, kippuvat kolisema.
olid ju veel olemas omas kontekstis hinnatumad 21083 ja 21093, mis erinesid põhimudelist pikema esitiiva ja teistsuguse radiaatorivõre poolest.
Samara Balitic nimelised olid ka olemas.Soomes koostatud.Nende esoiots ka erinev tehasetoodangust.
Cabrio

Aga kui mul õnnestuks endale kuskilt see 2114 istumise alla muretseda, siis sõidaks küll mõnda aega üsna tähtsa näoga ringi Toungue Kere on identne Samaraga, aga natuke iludetaile on lisatud. Esiosa ka teine. Aga eks need uuemad roostetavad nagu muistegi. Sa võid kirjutada auto peale, mis sa tahad, aga Lada jääb ikka Ladaks.

http://www.autolook.ru/tehno/lada/vaz-2114.php
Eks 2114 saab vast Lätis arvele, sealt pole raske Eestisse tuua.
Mingisugused pool-cabriod Samarad sõitsid siin mail ennegi ringi. Nimetus oli vist Samara Fun . mäletamist mööda Belgia toodang ja väga väikestes kogustes toodeti.
Mäletan üht punast kollaka presentkatusega.
Neid päris cabrioid oli veel mõni aasta tagasi kuskil belgias või prantsusmaal terve laotäis odavmüügis. Pead ei anna aga hind oli vist 4600 EURi tükist... Sellise hinnaga hakkas asi huvi pakkuma ja leidsin isegi mõned prantsuse jm. keelsed ülevaated, mis esialgse vaimustuse kiiresti maha jahutasid. Et kere jäikust tagada, on seda kõiksuguste talade jm. tugevdustega õnnistatud piirini, kus pisike lada kaalub sedavõrdpalju, et nullist sajani läheb tänapäevases mõistes terve igaviku ja juhitavus panevat lausa nutma.
Eks neid cabriosid ole samara baasil teinud läbi aegade 4-5 firmat ja vast mõne toodang vähe õnnestunum. Kui praegu õnnestuks selline heas korras kurioossum nii 2000 euriga saada, siis vist oleks isegi käpp. Seniste vaatluste kohaselt liigub sellist elukat mobile.de-s umb. kolm isendit aasta kohta.

Edit:

2450 Euri 97 aasta
See 2459 Eurone masin on juba läinud.
Lada Samara täiskabriolett 1992. aasta Kanada brozüüris
http://storm.tocmp.com/lada/1992/92lada1a.jpg

Ja poolkabriolet Samara Fun 1993. aasta Saksa brozüüris
http://storm.tocmp.com/lada/Lada19930607.jpg

Viimasel on tehnoandmed ka ära toodud - see kaalub küll sama palju kui tavaline Samara.
Kas see Samara Fun nimetatakse siis pool kabrioletiks vöi?
jtt Kirjutas:olid ju veel olemas omas kontekstis hinnatumad 21083 ja 21093, mis erinesid põhimudelist pikema esitiiva ja teistsuguse radiaatorivõre poolest.
Pika tiivaga kerel ei ole oma mudelitähist. 083 ja 093 on 1,5 mootoriga samara mudelitähis. 1,1 mootoriga on vastavalt 081 ja 091. Pritsega mootor 083i või siis venemaal 21083-20
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=11779