automoto.ee foorumid

Täisversioon: VW Golf 1 1978
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Sai kah siis lõpuk kojutoodud üks auto mida vaikselt nokitsema hakat. Tegu siis 1978 aasta goliga. Säilinud kui ma ei eksi siis täiesti originaalina( aga võin ka eksida.) Tõõd on suht palju, põhi vajab uuesti tegemist samuti ka tagumised koopa ääre ja mõlemad karbid. Uut luuki oleks kah vaja, kui kellegil on võib julgetsi pakkuda. Mootor tõõtab korralikult, masin oli seisnud ima 2 aastat peale aku peale panekut ja uue bensiinifiltri panekut läks kohe tõõle, sidur oli ajaga kinni jäänud aga see sai kah päeva lõpuks korda. Kui kõik hästi läheb saab kereg laialivõtmisega alustada paaripäevapärast, eks siis saab ka täpsemini selgust mis vaja uuesti keevitada ja teha. Mõningad pildid kah: http://www.zone.ee/motopesa/golf.htm
Mis mootor tal on? Mäletan, et 1,8 gti oli nagu loom selle kerge kerega.
Kas 1978 polnud mitte veel metallstanged? Minu mäletamist mööda tulid plastid alates 1979. Mis tuled tal taga on? Laiad/kitsad?

Asp
Aspelund Kirjutas:Minu mäletamist mööda tulid plastid alates 1979.

Mudeliaastal 1979 Wink
Nii et võivad vabalt originaalid olla need stanged...

1,1 või 1.3l?
Ja eks seda keevitamist ole seal ikka üksjagu rohkem algul pealtpoolt paistab Wink
mootorik on 1,6, taga on wanema tüübi golf 1 tuled (kitsamad ühesõnaga), stanged peaksid originaalid olema. Keevituse kohapealt niipalju et ma usun et kui ma olen ta laiali võtnud siis ootab mind wägasuur tõõ seal. aga eks reedel paisab ennem ei saa jaole, tuleb tõõl käia et golfi teha:d
TimmThaler Kirjutas:mootorik on 1,6

Ära kõike usu, mis sulle kokku räägitakse Smile Seda tüüpi mootor (või õigemini selle hädrotõukuritega edasiarendus "avardati" 1,6-liitriseks alles Golf 3-l).

Vaata, mis mootori tähis on - see peaks asuma väljalaskekollektori ja hammasrihma katte vahel (vähemasti sama tüüpi mootoritega G2-del asub see seal).
Veel võid vaadata, kas pagassis kleeps veel alles on (sama kleepsu leiab ka hooldusraamatust, aga seda pole vist mõtet küsida Wink ), kus varustuse koodid, mootori ja käigukasti tähis jne kirjas on.
ei ma ei usugi mis kokku räägitakseToungue esiteks ma ei saanudki nagu vägapalju aru sest kogu värk käis venekeeles aga seda tean et kõik jupid on mootoris vahetatud tal sest sain vanad jupid koos karpidega kaasa ( vahetatud: sidur, hammas rihm ja rullikud, kogu jagaja süsteem, koos küünlajuhtmetega, uus genekas, roolivarda otsad, ja ka uued pidurid sain kaasa), aga mootori võimsuse pakkusin ise välja ma olin angu kunagi arusaanud et tal 1,6 on see mootor seal. Ma üritan uurida seda täpsemalt järgi sealt kui uuesti maale satun kus on mu tõõkoda, oleks tehniline pass käes juba siis saaks kindalt teada aga see on alles otsimiselSmile , aga kas golf 1 ei tehtud siis 1,6 liitrise mootoriga?
TimmThaler Kirjutas:aga kas golf 1 ei tehtud siis 1,6 liitrise mootoriga?

kas mitte 1,5 ei olnud viimane enne gti'd?
Golf I tehti ka 1,6-se, 1,7-se (USA ja Kanada) ja 1,8-se mootoriga, aga nende mootorid nägid sutsu teistmoodi välja kui teema alguseks oleva sõiduki kapoti all.

Õige 1,6-ne/1,8-ne on selline:
http://www.der-pirelli.de/Zeitschriften/...2/op_e.jpg (lehel allpool).

Konkreetselt pildil on GTI variant sissepritsega. 1,6-ne karbussmootor on sama, erinevad blokikaan ja sisselaskekollektor.

Asp
Ok. ju ta siis on 1,3 :p, igatahes nädalavahetusel oskan täpsema infi edastada.
Targutaks kah vähe selle Golfi teemal

Esisatnge küljes peaks käima plastist läikega liist stange ülemise ääre lähedal soone sees.
Stange küljes olev spoileri moodi asi tundub võõras, midagi sarnast aga väiksem oli mälu järgi espõlle alumise serva küljes.
Stange all olid udutuled (ei pruukinud olla kõigil mudelitel) ristküliku kujulised Hella tooted.
Küljesoone sees näikse olema teip, ka seal oli minu kunagisel Golfil liist mis oli kooslus mustast plastist ja roostevabast terasest.
Tagumiste porikoobaste servade eesmisel osal olid peal plastist katted.
Tagaluugi alumist serva mööda jooksis kah plastist läikega liist.
Selliseid suuri ilukilpe ei olnud, velje keskel olid mustast plastist kapslid VW logoga ja iga rattapolt oli kaetud mustast plastist kübaraga.
Antud isendi näol näikse tegemist olevat baasmudeliga, millele igasugu edevusi läikivate liistude kujul jms külge ei pandud. Ja kui veel targutada teemal, et mis on originaal ja mis mitte, siis rool pärineb mõne uuema suguvenna küljest (originaalis käis sellel hundiga rool) ning orig. taburettide asemel on sisse pandud "sport"istmed (mõistlik lüke IMHO, kui neil küljepadjad on viitsitud korralikult ära lappida - kui peaksid neist mingil hetkel soovima vabaneda, siis saada mulle priva Smile )
ei istemd lähewad nahatamisse nagu ka kogu salong, liistudekohapelat niipalju et ei pane neid külge , kuna ei ole neid , ja koopa laiendid golf gti omad on tulekul juba.
pppp Kirjutas:...originaalis käis sellel hundiga rool...

..ja näha saab seda siin.
[Pilt: 1974volkswagengolfmki00kd0.th.jpg]
aga kas olete sada protsenti kindald et eoi võinud olla selline rool nagu mul on?
Sul on golf 2 rool.
ok tänan. täna sia onuga räägitud, et reedel tuleb ja waatab kere üle et mida osta waja ja kui palju tõõd on , saab siis lõpuks alustada.
Kui Sa veel www.vwklubi.org liige pole, siis liitu.
Ise plaanin esimeseks autoks osta ka VW, Corrado Smile
fic Kirjutas:Ise plaanin esimeseks autoks osta ka VW, Corrado Smile

Jõudu mõistliku hinnaga korraliku isendi leidmisel Smile
nonii. pilte pole kahjuks veel ,aga masin sai seest tühjaks tehtud, (armatuur jäi aint sisse), põhi on kõvasti hullem kui algul arvasin. pool põhja tuleb kindlalt uus teha , uued küljekarbid tuleb panna, taga ja esi tiivad. Ja veel mõningad väiksed keevitused. Nüüd mõtlen mis edasisaab, sest tõõd on ikka kõvasti rohkem kui algul lootsin. Esmaspäeval plaan akata uusi juppe sebima valgast.
Lehti: 1 2