automoto.ee foorumid

Täisversioon: Uute kereplekkide värvimine?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Probleem selline, et panin autole need varuosa keretükid, mis musta värvi poest ostes ja lasin sellele kohe kattevärvi selga, ei krunti vahele ega mingit pinna keemilist ega mehhaanilist puhastust. Ja nüüd aasta hiljem koorub värv suurte tükkidena maha, lihtsalt lendab minema.

Küsimus, et teab keegi, mis selle mustaks värvitud detailiga enne tuleb teha, kui kattevärviga katta võib?
pakuks: karestada, puhastada, kruntida ja värvida(eeldades, et pahteldust ei vaja.
Peetri viidatud "Sm. Volgahuvilise" kirjelduses on puudu kattevärvi pealekandmisele eelnev krundi lihvimine-karestamine. Näiteks ma olen kasutanud DeBeeri (täite)krunti ning see on nii paks, et jääb parajaks apelsinikooreks.
silikooni eemaldajaga tuleks ka pesta, alati igal värvimisel soovitavalt mitu korda,siis füller peale ja lihvida käsnaga ka veelkord igaksjuhuks silikoonieemaldajat ja värv selga
13piisab Kirjutas:Peetri viidatud "Sm. Volgahuvilise" kirjelduses on puudu kattevärvi pealekandmisele eelnev krundi lihvimine-karestamine. Näiteks ma olen kasutanud DeBeeri (täite)krunti ning see on nii paks, et jääb parajaks apelsinikooreks.

Toda tehnoloogiat, kohe krundile värv peale, saab kasutada ainult uute ja sirgete detailide puhul, mis pahteldamist ei vaja ja täitevkrunti, mida värvi alla lastakse, tuleb ka pihustada värvipüstolist, mitte krundipüstolist.
Muidu jääb tõesti pind apelsinikoore taoline.
See punkt jäi mul suures "tarkusejagamiseõhinas" kahe silma vahele.
Apelsinikooreks jääb ta siiski ainult kas liiga pasuna lastes või liig sooja ilmaga.
Vabandust-,,paksuna,,.