automoto.ee foorumid

Täisversioon: silindri värvimine ahjuvärviga
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
kui palju peaks kuumust kannatama? Kas 400 jääb väheks?:bounce
et uue teema tegin, krt vana on ju olemas, aga kui tehasest välja tulevad, siis on ka ju tegelt musta värvi ja on värvitud ju mustaks.

Käisin poles värvi küsimas üks soovitas et teeks roostesurmaga üle mis takistab lihtsalt roostet ja eemaldab pasa, aga mul ju roostest kraabitud ja pask on ribitevahelt väljas ilusti. kui aga roostesurmaga teha, siis ta ju jääb niisugune kollakas sest hetkel roostest opuhastatud pind niisugune kollane toon peal, ei usu et niisama roostesurmaga teha siis jääb ju nõme värv. kui ühe korra üle tõmmata silindrid, siis peaks aitama ja jahutab ka ju ?:eureka
Roostesurm nüüd küll seda õlisodi silindrite vahelt ei eemalda. Selleks tuleb ikka eraldi vaeva näha.

Mu vend tegi seda omal ajal lihtsalt: liivapritisiga vana värv maha ja siis uus kuumakindel peale.

Asp
ma ikkagi ei saanud teada palju kuumust arendab silindred 750 mootoril aga käsin poles üle 400 kraadist pole saada. Ja 400 võib väheks saada aga leitsin poest niisuguse musta värvi millega värvitakse saunakeriseid ja lähengi ostan nüüd selle ära. Saunakerised ju vääägagi kuumad Smile

väiksed hooletusvead kirjutamisel, kahjuks ikke ja poes Smile

mõlll

sõber värvis tavalise ahju värviga.natuke aega haises aga kuidagi jäi peale.ja ma ei usu et 750 silindrid üle 300 C läheb

Metslane

Kui kardad, et 300 kraadisest väheks jääb, siis on ju pea igas poes kus autovärki müüakse, saadaval aerosoolina must kuumakindel värv.See kannatab kui ma mäletan isegi 600 välja.Enda K-l värvisin leegitorud sellega üle ja ei kurda- seisab peal küll. Maksis asi natuke alla 100 krooni.

scratchy

600-ne maksab jah mingi 100.- (spray)
värvisin sellega kunagi kamina ukse üle...

aga mingeid potivärve on ka müügil, usun, et 400 on piisav

puka

Oleks vaja väänata 2 u.800mm pikkust tuletoru läbimõõduga 50mm ja seinapaksusega 1-1,5mm Keevitada ei taha,sest seest peaks jääma sile pind.
torudele on vaja teha mõni kurv sisse.
Poes on küll müügil mingid autodele väänatud jupid,aga nad on nii rõvedalt tehtud,et okse.
Äkki oskab keegi midagi soovitada oleks väga tänulik.Hea soovituse võib panna koos arvenumbriga.
Torude väänamine (teooria):

1. Toru liiva tihedalt täis toppida.
2. Toru otsad korkidega sulgeda (nii, et
liiv oleks surve all toru sees ja korgid
järele ei annaks).
3. Leeklambiga, gaasiga vm toru kuumaks.
4. Kuumalt painutada.

Torude väänamine (praktika):

1. Teooria p 2 osutub tihti komistuskiviks,
st painutamisel avaldatav surve pressib
korgid välja ja toru läheb loppi. Aitab
korkide keermega otsa keeramine või miskite
aukude tegemisel torusse, millega korgid
poltidega vm kinni on. Muidugi kohta, mille
hiljem otsast ära lõikad.
2. Teooria pp 3-4 üheaegne rakendamine vajab
ka kogemusi ja praktikat. St vale
temperatuuri ja painutava jõu koosmõjuga
võivad näha jääda painutusjäljed. Vajab
katsetamist ja praktikat.
3. Kui ei ole viitsimist katsetada ja/või
mitmeid katsetükke, mida ei ole kahju ära
raisata, oleks mõistlik lasta teha töö
kellegi, kel on praktilisi kogemusi.

Mul on endal kunagi see asi isegi
miskimoodi välja tulnud õnneks...


Parimat,

Valdo
Oma 750 silindri värvisin ära selle poest ostetud pulverisaatorvärviga mis on autodele ette nähtud 600 kraadi. Usun ka et 400 täitsa piisav.Maksis vist mingi 80 eeki. Põlemist küll näha pole aga silindrite vahelt kipub uuesti rooste minema. Sinna on liiga õhuke kiht jäänud. Värvige aga julgesti mitu korda. Jahutuse probleeme ei tule, kui mootor korras ja täpselt timmitud. Mul sõber pani termoanduri peale karteri sisse. Tuli peaks hakkama 90 kraadi peal põlema.Ka sellel suvel pole kordagi põlema hakanud.
Veel tuli meelde selle temp koha pealt. Panin selle suve alguses näpuga silindri peale prooviks Sadolini värvi. Just selle koha peale kus leegitoru välja läheb. Käisin praegu vaatasin. Ega hästi aru saa. Vist on see kuum värv rooste läind ja Sadolin alles. Viga ilmselt selles, et see kuum jätab tohutu õhukese kihi. Igaljuhul kui ma mõned päevad sõitnud olin püsis Sadolin igaljuhul kenasti alles. Nii et ilmselt pole seal üldse nii suuri temperatuure kui me kardame
Nüüd siis see rahateenimise võimalus. Õhukeseseinalisi torusid on minuteada kõige parem väänata külmalt. Panete toru ühest otsast kinni ja valate ta täis sulatina või kamfoli. Kui on raudtoru võite vabalt tina valada. Roostevaba soovitav kamfoliga. Siis ei ole pärast nii palju lihvimist (kuumutusjäljed. Tina sulamistemp kõrgem.) Siis paenutate torupingis täpselt ära selliseks nagu vaja . Kui asi paenutatud siis toru kuumaks. Tina või kamfol jookseb välja ja ongi valmis.
Arve nr see ja see.
Väidetavalt tõmmatakse tehases leegikaid valmistades kuul läbi leegitoru, et saavutada ühtlane läbimõõt kogu toru pikkuses.
Kurtna laadal käies sain ühe Tartu mehe kontakti, kes pidavat ka sellist tehnikat kasutama. Kes tahab, ma võin tema kontkt nr. leida. Kuna endal plaanis ka oma iz 350- le uued leegikad teha oleks huvitav kuulda, kuidas tal need välja tulevad.
ma värvisin enda punna paugutoru tavalise ahjuvärviga, aga see ei jäänd püsima!
sain korraks sõita ja asi hakkas sulama ja võttis kõik tolmu-puru enda külge. Nüüd mõtlesin samuti Delta silindri mustaks värvida, aga ei julge eriti, sest võib sama jama hakkata, mis punna paugutoruga...:???
ehk oli vale värv ? kindlasti vaata mis kuumust värv kannatab
selline ta sai, algul noaga kallale ja kruvikeerajaga pasast ja rootest puhtaks, ning siis peene pintsliga ühtlaselt üks kiht peale, ja siis mootor ise ka puhtaks.


http://www.zone.ee/bikehist/untitled.JPG?2


http://www.zone.ee/bikehist/K750M%201968/after2.jpg?2

vol

Ahjuvärv on küll kuumakindel, kuid mõeldud siiski sisemiseks st toas kasutamiseks. Ilmastikukindlust on tal vähevõitu. Automehed värvivad näiteks piduri sadulaid(päris kuumad ja liiva ning vett saavad parasjagu) heades autokeemia poodides müüdavate erivärvidega. Ehk sobivad sellised värvid ka tuletorudele. Ka pulbervärvid on kuuma- ja kulumiskindlad. Sõltub muidugi tuletoru temperatuurist.
Milline pulbervärv on piisavalt kuumakindel?

Ja ka selle aerosoolis oleva kuumakindla värvi peale on kirjutatud, sõltuvalt tootjast, kas grillivärv, ahjuvärv... osadel on muidugi ka lihtsalt see kuumakindluse temp lihtsalt kraadides suurelt peal. Aga kõigi nende \"pisikene viga\" on see, et kuuma kannatavad mehemoodi ja ega ei kulu maha ka... aga on bensiinis lahustuvad...
aga üks küsimus siia juurde, kas tervet mootorit võib ka üle värvida, et siis üleni musta kuumuskindla värviga? kas jahutusele ei tee midagi?
Minu teadmist mööda musta pinnaga keha annab soojust paremini ära, muidugi kui ei ole seda värvi väga paksult pandud.
Näiteks elektroonikas transistore ja mikroskeeme jahutama pandud radikad on enamuses musta värvi.
Must keha soojeneb päikse käes ka paremini kui heletat värvi keha.
Big Grin
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: munk
aga üks küsimus siia juurde, kas tervet mootorit võib ka üle värvida, et siis üleni musta kuumuskindla värviga? kas jahutusele ei tee midagi?
Minu rattal on üleni must mootor. Värvitud muidugi. Jahutusega ei ole mingeid probleeme.
Mootori värvimiseks ei pea kasutama kuumakindlat värvi. See korpus ei ole üldse nii kuum. Pealegi ei ole kuumakindlad värvid bensiinikindlad.
Lehti: 1 2