18-02-2003, 10:54 AM
killercop
19-02-2003, 19:09 PM
kolvisõrm peabki seest tyhi olema
21-02-2003, 12:25 PM
Kahetaktilisel mootoril ei tohi kolvisõrm seest tühi olla, sest muidu lendab enamus küttesegust otse summutajasse ja ega see sõrm täitsa umbes ei olegi keskel kus on kepsu silm peab olema vahesein mis jagab sõrme sisu kaheks osaks.
killercop
21-02-2003, 16:30 PM
kuule mul on küll kolvisõrmed seest tühjad, olen lammutanud neli iz-jupiter3 mootorit ja kõigil on olnud seest tühjad sõrmed
21-02-2003, 16:53 PM
Mis mootor selliseid sõrmi kasutab?
Asp
Asp
21-02-2003, 17:00 PM
Jawa, voshood, minsk, isegi võrril ja mopil seest kinnised sõrmed.
einz biker
26-02-2003, 13:52 PM
kle mu 638/l ka yx pytt j2tab vahele,olen k6ik asjad l2bi proovinud aga selle peale pole tuld et kolvis6rmes v6ib viga olla.Silindrid on mul puuritud ja uued kolvid,r6ngad sai ka sisse pandud.Kui meelde tuletada siis panin ka mina yhe seest tyhja kolvis6rme sisse.Mul nimelt ei t88ta parem pool [v2nda laager vahetatud,karpa korralikult otsas]
Kas t6esti siis seest tyhi kolvis6rm v6ib nii teha
Kas t6esti siis seest tyhi kolvis6rm v6ib nii teha
26-02-2003, 15:23 PM
250 cm3 Jawa kolvisõrmed, originaalpakendis, täiesti tühjad seest. Iz Jupiter 2, täiesti tühjad sõrmed.
Asp
ei viitsinud rohkem otsida
Asp
ei viitsinud rohkem otsida
26-02-2003, 16:05 PM
Seest \"tühi\" kolvisõrm ei tee nüüd küll midagi. :duh
Küll kolvisõrmi näinud.
Küll kolvisõrmi näinud.
26-02-2003, 17:10 PM
kurat kõik sõrmed on seest tühjad mu võrril,cz 250,izil pole veel seest täis sõrme näind se küttesegu jutt on ikka loll jutt küll
ahto
13-04-2003, 19:57 PM
Kustkohast see bens läbi sõrme sumpasse pääseb?? sõrm ju väljalasekavadega võrreldes risti! Vähemalt minu voshodil küll.
22-04-2003, 09:00 AM
pole mina ka kunagi säärast asja näinud et läbi kolvisõrme miski kytus kuskile jooxu paneb:bounce
14-05-2003, 13:49 PM
niih sain yhe huvitava mõtte seoses nende kolvisõrmedega
Käis yx säga välja sellise mõtte te vahest nedd otsast kinnised kolvisõrmed mõeldud kahesilindrilistele(jawa iz jup)
kuna nende teada mure on see et kahepytivahelt kipub liiga kuumax minema
ja välimised kyljed on jahedamad
seega kui on otsast kinnised kolvisõrmed siis peaxid need kinnised(rohkem metalli , paisub ka kuumenedes rohkem) olema väljaspool et yhtlustada kogu mootori soojuspaisumist...
sai suti segane aga vast saat aru
Käis yx säga välja sellise mõtte te vahest nedd otsast kinnised kolvisõrmed mõeldud kahesilindrilistele(jawa iz jup)
kuna nende teada mure on see et kahepytivahelt kipub liiga kuumax minema
ja välimised kyljed on jahedamad
seega kui on otsast kinnised kolvisõrmed siis peaxid need kinnised(rohkem metalli , paisub ka kuumenedes rohkem) olema väljaspool et yhtlustada kogu mootori soojuspaisumist...
sai suti segane aga vast saat aru
16-05-2003, 11:15 AM
jupil seest tühjad sõrmed. pealegi oleks see kepsu ülemisele puksile/laagrile enesetapp, sest see vajab ju ka jahutust. kuulen sellist teooriat küll esimest korda. aga huvitav sellegipoolest.
riho
17-05-2003, 07:45 AM
Teooria peaks iseenesest õige olema, minge vaadake poodi uut Jawa väntvõlli, neil on sõrmed just sedapidi sees, et kinnine pool on väljapool. Jahutamisega probleeme ei tohiks olla, sest muidu ju selliseid sõrmesid sisse ei pandakski. Jawa 638-e on pandud sisse kahesuguseid sõrmesid, ühed on siis otsast kinnised, teised jällegi seest täiesti tühjad nagu sellest järeldada võib, ei ole tegemist eriliselt olulise asjaga (vanal Jawal olevat sõrmed seest täis olnud mitte otsast vaid keskelt).
PRIITO
05-10-2003, 14:10 PM
Mu arust on ka ikkagi sõrmed tühjad seest: vähemalt mu enda jawal on üks ots kinnine, teine lahti
07-10-2003, 15:28 PM
Vanema tüübi 350-sel jawal on kolvisõrmedes keskel vahesein, 250-sel jawal on sõrm seest tühi.