automoto.ee foorumid

Täisversioon: Minsk 125 ehitus.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Tervist foorumlased!

Mõtlesin , et räägin teile ka oma ''masina'' ehitusest. Sai siis sebitud omale Minski mootor. Kohe algul oli plaan krossikas teha, ja loodan , et ma väga mööda ei pannudSmile Raam on täiesti otsat lõpuni ise tehtud (kõige hullem polegi, ma arvan). Kahjuks pole veel masinat korralikult tööle saanud, kala peaks peituma karbussis. Käima lükates olen käima saanud aga ega tal jõudu polnud ja töötas ainult kõrgetel pööretel. Ei taha karbuss üle uputada, aga ok, las olla.
Ootan siis Teie arvamust, ja lisan ka seda, et see sõiduriista kallal on veel vaja vaeva näha ja eks ma lisan ehitussest veel pilte.

Pildid ka:
http://fotoalbum.ee/pilt.php?id=4085504
http://fotoalbum.ee/pilt.php?id=4085508
http://fotoalbum.ee/pilt.php?id=4085502
Äkki keegi modedest tästab teema ümber, tegin valesse kohta nauteken teemaSmile
Andke andeksSmile
Kui paak juhuslikult müüa on siis ostaksin ära 100.- või vahetan karpato või mõne muu paagi vastu.
Mmmm, paak? Kas see, mis mul Minskil peal? Või sattusid izi paagi peale mis mul fotoalbumis üleval oli?
Mitme tollised rattad on? 16"? Meenutab veidikene Pitbike'i. Smile
Jah. Aga 16 tolli jääb ainult taha. Juba olemas 18 tolline misnki velg( Vist) mis laheb ette.
Nüüdseks on tegelikult juba taha installitud Izi tagukiik, mis Vajab lõpuni nokitsemist.( vaja amordid ja värkid kinnitada.) Cz porilaud on ka ette pandud, mis tegi tegelikult minu arvates välimuse palju kurjemaks. Smile .
ei ole midagi paha oelda , vaga monus masin.Huvitav , mille velgi sa kasutasid.Mulle tuli esimese asjana meelda supermoto pitbike Big Grin .Aga lisa kindlasti ka teised pildid , sest see toesti vinge masin.Ah jaa...see ka veel et kas varv jaab samaks voi plaanid midagi muud?
Igatahes EDU!
Ei kavatse selliseks jätta. Värvida tuleb kunagi kindlasti , see on kindel. Mis värvi, ma ei oska veel öelda. Kõige pealt plaan ta ikka sõidu korda saada ja natukene sõita ka.
Lisaksin veel seda et, taha rattale on külge kruvitud suurem hammakas kah.

Aga jah nädala vahetus tulekul ja siis plaanin natuke jälle teha, eks ma valgustan Teid peagi värske pildi materjaliga.
Kas kiige liigend liiga all pole. Pildilt tundub nagu oleks kiige kinnitatud mootorist allapoole. Sellisel juhul võib tekkida raskusi keti pingsusega, kui kiige liigub või on eri asendites.
Ideaaljuhul peaks olema tagakiige liigend samal joonel esimese ketiratta ja tagaratta võlliga.
Jah sellega keti värgiga natukene jama jah. Aga ma olen juba uue tagumise kiige alla pannud ning ühtlasi plaaning ka tagumist otsa tõsta ning amortide kallet muuta. Hetkel on , jah ikka natukene pehme see tagumine osa.
No nii , sai siis nädalavahetusel jällegi tehtud ühtteist. Sain amordid ja tagukiige korda, Siis tagu õhukummgi parandatud Smile Ja täis mats oli see , et sain isegi sõita natukene. Eriti hea see sõit ei olnud kuna esiratas jumalast lahti all. No algus tõmbas natukene ketsi ka aga edasi laseb ikka lahjalt. Aga ma arvan, et see on tingitud sellest, et mul pole sumpat all. Targad teadsid rääkida , et korralik sumbutaja 2 T pidi kuni 50 % juurde andma jõust.
Ega siin rohkem uudiseid eriti polegi, pean vaid ootama ja vaatama kus ma oma 18 tollisele minski veljele piduri süsteemi ja kärna peale saan( Viimane tegelikult pm olemas , pean vaid ootama millal ära tuuakse). Ja seda ka , et õhukummi ka veel vajaWink
Lisan siis veel pilte ka :
http://fotoalbum.ee/pilt.php?id=4259284
hakkake sealt järjest '' järgmine'' vajutama siis näete pilte järjest( ei viitsi igat linki siia toppida)

Ok , jään vastuseid ja arvamusi jällegi ootama.
Summuti on 2T mootorite juures küll jah oluline aga kas ta sellise töömahuga mootori juures just 50 prossa juurde annab , on iseasi.Tean ,et võrri võidusõitijad aretavad oma summuteid ikka spets valemite ja vist isegi programmide abil.Välimuse kohapealt niipalju , et väga šeff masin aga tagaporikaga koos on kindlalt parem..ja siis äkki ka mingid küljekondlid....Ei aga muidu...kõva projekt.Peaks isegi kohe mindagi sellist hakkama aretama Wink .Tahaks teada veel et see paak...see on sul Riga oma?Ja kas see sadul..kas see kuulus algselt Deltale?
Heh, see paak on vist jah mingi riga oma, aga sadul on täitsa ise tehtud Smile
Tagumine porilaud '' muidugi'' ei jää panemata. Selle saan ka see nädal arvatavasti kätte.

NB! Kui kellegil peaks leiduma korraliku karpat Minskile mis ilusti ujutab ja töötab siis olen ostja!Smile
Kas tegu on mopeedi (Stella, Delta, Mini) õhufiltriga? http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/4/...38ce81.jpg
ehh kas need taga amordid valepidi ei ole all? mu arust on aga vb ma eksin kaToungue muidu täitsa kõva projekt, sumpa annaks kindlasti juurde.
kas see keti süsteem reaalselt töötab ka ikkagi, mu arust on täpselt nii, kui peale istud jääb kohe lõdvaks, või ei jää?
igaljuhul edu edasise ehitamisega.
Tegu on sellise mopedi nagu Verhorvina ( kui ma õieti kirjutasin) õhupuhastajaga.

Seda ma tõesti ei tea ka need amordid tagurpidi või ei aga paasi et töötavadSmile
Jah on küll nii ,et kui peale istud siis kett laheb lõdvaks:S Aga selle probleemi ma lahendan siis kui hakkan masinat värvima ja sii kui kõik teised jupid maas. Nimelt nagu Vootele ütles ,et Ideaaljuhul peaks olema tagakiige liigend samal joonel esimese ketiratta ja tagaratta võlliga.
katsun sedasi ka teha.Wink
Muidu praegu olen saanud sõita küll selle ketisüsteemiga Wink aga ega ta õiege ei ole
see on küll jah verhovina õhupuhasti, endal olemas korralik verhovina(kui keegi on ostust huvitatud), õhupuhastil läheb aint mingi lohv tolle ja karpa vahele originaalis.
goonster15 Kirjutas:Heh, see paak on vist jah mingi riga oma

See bensiinipaak sellisel masinal on natukene südant kriipiv.
Tegu on export Riga-12/16 ja krossimopeedidel Riga-20Ju peal olnud paagiga, mis on suhteliselt vähelevinud ja otsitav detail inimestel, kes selliseid masinaid taastavad.

goonster15 Kirjutas:Tegu on sellise mopedi nagu Verhorvina ( kui ma õieti kirjutasin) õhupuhastajaga.
kurimuuli Kirjutas:see on küll jah verhovina õhupuhasti...

Tegu ei ole verhovina õhupuhastiga vaid kõige tavalisema, enamusel uutematel nõukogude mopeedidel kasutusel olnud õhupuhasti paberelemendiga, mis käis sõltuvalt mudelist kas õhupuhasti korpuse, küljekarbi või raami sisse ja enamus mudelitel ei kinnitunud otse kummilõdvikuga sisselaskesse vaid vahepeal asuva sisselaske resonaatorkambri otsa. Verhovinal asub see element küljekarbis ja vahel on kõver resonaatorkamber. Sõsarmudelil karpatõ on kamber ümmargune ja filtrielemendil on ka eraldi korpus ümber.
Ei tea. Täiesti originaalis verhovina pealt ma selle sainSmile
Lehti: 1 2