automoto.ee foorumid

Täisversioon: Probleem Š-62 mootorile asetatud minski siduriga
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mure siis selles et, sidur ei lahuta ja kuna ma ei tunne minski sidurit siis ei oska ka remontida.

Alustuseks võiks keegi mulle lahti seletada kuidas minski sidur töötab ja kuidas seda reguleerida saab.

Hetkel ei hakanud sidurit lahti kuskuma kuna ei tunne seda ja päris tugevad vedrud paistsid olevat millega mul pole kogemusiBig Grin

Äkki kasutaja dahenk oskab mind aidataRolleyes
Täiesti tutikas või juba kasutuses olnud sidur?(ehk siis kulunud või ei?)
Suht tutikas.

Probleemi konks on selles et, siduripuks(see mis tuleb kaanest välja ja on laagritel)ulatub liialt palju välja ja hoob käib tühjalt tükk maad.

Kas tulemust annaks ühe siduriketta eemaldamaine või asendamine kulunumate vastu?

OT:Kas on minu arvuti viga või foorumi viga et ,poste muuta ei saa?
hmmm, sidurihoob keera lahti ja liiguta nuutidest edasi, ongi kogu tehnoloogia (A)
see et postitusi sa muuta ei saa on ikke so enda viga.. vajuta muuda nuppu ja siis ilmub sinna alla väike kastike.. vajuta siis seda ja voilaa.. Toungue
teitur Kirjutas:Alustuseks võiks keegi mulle lahti seletada kuidas minski sidur töötab ja kuidas seda reguleerida saab.

Minski sidur ju tõmbevedrudel. S.t, et selleks, et lahutada minski sidurit tuleb pealmist ketast lükata seestpoolt (nagu minskil originaalis) või väljastpoolt tõmmata. V/Š-seeria mootoritel käib siduri lahutamine survevedrule peale surudes. Kuidas sul see lahutusmehhanism on tehtud?
Minski sidurikorvi on üsna lihtne lahti võtta. On vaja valmistada tugevast traadist sobiv "konks", millega vedrud pealmise plaadi pealt ära tõmmata ja hiljem tagasi tõmmata.

Teitur, sinu antud piltide lingid ei tööta. Ennast huvitab see costom sidur, ehk saad uuesti linkidaWink
Tahaks ka pilte näha Wink