automoto.ee foorumid

Täisversioon: Gaz51 esiklaasi tihend?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Mida te kasutate ja_või kust saaks osta Gaz51le sobivat esiklaasi tihendit?
Tegu avatava ja ülemiste hingedega esiklaasiga.Mu mõlemal isendil olid nad kinni pandud plastiliini taolise möksiga,et jumala eest keegi lahti teha ei saaks.Soov oleks ikkagi tihedamalt esiklaasi avada kui kabiini kap. remondiks ettenähtud vahemik. Tänud teabe eest.
Asi ikka aktuaalne.Wink
Olen samamoodi otsinud ja olen kontsulteerinud ka vanade uunikumimeestega, kuid lahendust nagu otseselt ei ole. Mina teeks nii, et valaks klaasiliimist uue tihendi. Selleks et ta kinnise aknaga kabiini küljes olevale aknaraami külge kinni ei jääks saab äkki kasutada klaasriide ja vaigu maailmas olevat ainet, mis ei lase vormi külge kinni jääda vaigul. Ja pärast kui on see asi ära kuivanud siis lihviks sealt räige liivapaberiga õige kuju välja ning siis natuke peenematega ka ja jääksi pind ühtlasi ka sihuke tume matt, nagu originaaltihend olema peaks.

Ei ole endal veel nii kaugel asi, et seda katsetada oleks reaalselt jõudnud...
Otsisin ka ise paar aastat tagasi lahendust oma 63 aknatihendi probleemile ja leidsin sellise. Ühes kaupluses müüdi siis erikujulist tihendit (otsast vaadatuna nagu Oomi tähis), mille surusin alumise osaga aknaraami pilusse sisse. See on vastu pidanud mul juba üle kahe aasta ja ei näe mingeid pragunemise ja kulumise jälgi. Kannatab vett, külma ja ka UV-d. Samuti on mul kabiin kuiv, tõsi avan akent nii 3-4 korda aastas ja pidavus sõltub kindlasti ka raami ja kabiinivahelistest avadest.

Kauplus asub Veerenni tänaval umbes 60-70 meetrit enne raudteeülesõitu Järvevana juures, seda siis Liivalaia poolt tulles paremat kätt. Nimi ei tule meelde, seal müüakse kõiksugu tööriistu ja tarvikuid.

Loodan et leiad lahenduseSmile
Jaanipäeva paiku käis varjupaigas üks lõbus seltskond korralikult remonditud Gaz-51-ga. Erilist originaalsust taga ei olnud aetud, aga kõik, mis tehtud, oli tehtud hästi. Esiklaasi tihend oli paigaldatud tavatihend : (traktorid, autode kabiinide tagaklaasid - noh, teate küll!) See eeldas muidugi metallist raamistiku ärajätmist ja avamise võimatust. Aga oma 13-aastasest Gaz-51 praktikast võin väita, et lahtise esiklaasiga sõitu tuli ette üliväga harva. Seega väidan, et traktori jne. tihendi kasutamine on kordi esteetilisem, kui plastiliiniga lappimine ...
Gaz 51 esiklaasi tihend originaal ei näe grammigi selline välja nagu eeltoodud pildil ja see jääb nagu võõrkeha minumeelest sinna osaliselt. Mina prooviks ikkagi välja voolida originaalkujuga tihendi mõnest sellisest kavalast liimist/hermeetikust mis jääb sihuke paras kumm kuivades.

Hetkel vaatan seda originaaltihendit näpuvahel ja mõtlen kuidas see eelneval pildil näidatud tihend sinna üldse sobis:S (Kuigi jah, annab selle arvatavasti lihtsalt raamivahele kinni keerata ja kõik...). Ei ole kahjuks digikat käepärast, muidu teeks näitliku pildi.
SmileTere!Tahan öelda seda,et tihend on olemas.GAZ-51 kabiin on seisnud aastaid väljas ja tihend on mõradega,aga püsib ühes tükis ja saab minuarust kasutada.Eile võtsin koos raamiga kabiini küljest ära ja võin vabalt ära anda,kuna kabiin on läbi ja läheb vanarauda.Tihend on Tartus.
Probleem on ka Gaz- 51 tagaaknatihendiga, milliseid lahendusi pakute?
Veteran.
Tohoo pele, kas mitte ükski neist üldlevinud profiilidest siis ei sobi...?

[Pilt: Catpage4.gif]


[Pilt: Catpage5.gif]



Teed suure töö (kabiini kap remont seda ju on) ära ja siis paned mingi vana ja pragunenud tihendiga asja kokku?

(ei saa kogenud vanatehnika vihkaja taas asjast aru)
To Stihl:

Olles ise sama probleemiga kokku puutunud, siis on jah 51l väga omapärase profiiliga tihend. Kahjuks pole just praegu tükki käepärast vötta, et nende sinu antud profiilidega vörrelda, kuid kui kunagi autopoest otsimas käisin, siis ükski nendest nn. universaaltihendite näidistest ei klappinud.
Aga kas need sinu näidispildid on mingi kindla tootja lehe pealt pärit äkki, saab neid tellida vöi hinnakirjadega tutvuda? Möödud?
Tänud, kui mingi lingi vöi viite saad panna.
To badass:

Kui leiad minu eelmisest postitusest üles nende tihendite müüja kodulehe, oled oma ülesandega hästi hakkama saanud ja võid asuda järgmise etapi juurde, ehk siis tellimine.

Kui ei leia, siispöördu sõbra poole, ehk tema oskab....Cool
Meelega jätsin info maha.
Heh, milleks selline kibestunud iba?

Kui ei soovi oma kama sheerida, siis las nii ollagi. Poleks piltegi vaja olnud....


Kui see oli mingi segane vihje et sitasti olen otsinud siis nöus sellega, väga pöhjalikult ükshaaval erinevaid lääne tihendisaite pole jah jöudnud kammida veel.
Tsitaat:Heh, milleks selline kibestunud iba?
Kui ei soovi oma kama sheerida, siis las nii ollagi. Poleks piltegi vaja olnud....
No kuule.... ''piltide seest'' just leiadki info..... Teatavasti on võimalik vaadata pildil sellist asja nagu ''properties''... mõnikord.
Ma seda kusjuures ei teadnud, et nii saab.....
Pole suurem asi itimees kah.
Aga sel juhul suur tänu.
badass Kirjutas:Heh, milleks selline kibestunud iba?

See ei ole kibestunud, see on see, et päevast päeva loed ja tekib tunne, et "issand sa näed ja ei mürista"....Big Grin

No on ju imelik:
- "olen kontsulteerinud ka vanade uunikumimeestega, kuid lahendust nagu otseselt ei ole"

- "Esiklaasi tihend oli paigaldatud tavatihend"

- "on jah 51l väga omapärase profiiliga tihend"



No ei usu ma eluski, et venelased mõtlesid oma autole mingi täiesti uudse lahendusega tihendi välja, mida läänes varem polnud MITTE KEEGi näinudki...
Ei usu ja kõik.
Aga kes vene autot teeb, võiks ju ometigi natukenegi asjadega kursis olla.
Võiks teada, et venemaa peale juba ammu loota loota ei saa ja vaadata kasvõi natukenegi lahtiste silmadega maailmas ringi.

P.S. Ma olen 99% kindel, et sealtsamast http://www.classiccar-trim.com -ist ja veel umbes SAJAST kohast saab nii

- sedasama 51 esiklaasi, kui ka
- Volga aknasiini (window channel väljamaa keeli)
- mosse sisemist klaasi-polstri vahelist
- Volga ventklapi (mis KÕIGIL puudu on)
- jne jne.

tihendit kilomeetrite viisi, mis koguaeg siinsamas foorumis nutmisteemadeks.

[Pilt: cry.gif] [Pilt: cry.gif] [Pilt: cry.gif]


Ei ole siis põhjust ironiseerimiseks või?

P.S. olid ajad, kui ma kunagi ammu (ma ei viitsi üles otsida) kutsusin siinset rahvast üles, et näe, selline lehekülg, sellised kaubad, vaadake üle, sellised hinnad, ma panen tellimuse kokku ja teeme ühistellimuse (nagu tqhq omad usast ja jaguariomad inglisest tihtilugu teevad...)
Vastus oli mömm. Umbes, et mismõttes, tellid mingi jupi ja siis paned autole külge we?
Ja sinna see asi jäi.

Ja nüüd muudkui loed, et "olen kontsulteerinud ka vanade uunikumimeestega, kuid lahendust nagu otseselt ei ole."

Mis krdi meestega te ometi konsulteerite, ma küsin?

P.S.2 Ma ei ole mitte suurem asi, vaid täitsa üldse mitte itimees.
stihl Kirjutas:- "Esiklaasi tihend oli paigaldatud tavatihend"

- "on jah 51l väga omapärase profiiliga tihend"

No ei usu ma eluski, et venelased mõtlesid oma autole mingi täiesti uudse lahendusega tihendi välja, mida läänes varem polnud MITTE KEEGi näinudki...

51 kabiini ülaosa kopeeris Liphart & Co (loe: GAZi peakonstruktor ja tema projektimeeskond) 1944-46 Studebaker US6 kabiini pealt. Esimesed katseeksemplarid valmisid täisplekk-kabiiniga (arvatavasti sobitati katsemasinatele tehases veidi muudetud US6 kabiinid), kuid alanud külma sõja tõttu ei saanud USAst ega ka mujalt Läänest importida suuri plekistantse ja ise ei suudetud neid valmistada.

Nii valmisid kuni ca 1952.-54. aastateni 51-d tehases puitkabiinidega ning alles siis suudeti hakata valmistama täismetallkabiine (loe: kodumaised stantse nende valmistamiseks). Kuid hoolimata kuue aasta möödumisest, jäi 51 tootjatele siiski endiselt eeskujuks vana US6 kabiin, kust võeti üle muuhulgas ka esiakna hingedega avamismehhanism ning ka palju muud.

Seega tuuleklaasitihendi valguses siit vilje - uurida USA 1940ndate veoautotööstust ja eelkõige seda, kas Stude US6 avatav esiklaas oli seal unikaalne asi või ka mujal kasutuses? Ja kes ja kus valmistas sellele tihendeid (mis võiks olla identne või ülisarnane 51 esiklaasitihendiga)?

Mina tean sellest vaid niipalju, et olles istunud mõned korrad US6 kabiinides (kokku 3 erineva isendi omas) leidsin pisiasjades palju 51-st tuttavlikku.
sada aastat on möödunud tihendivaidlusest...kas on siis leitud tihend või mitte
(02-01-2014, 15:33 PM)swen17 Kirjutas: [ -> ]sada aastat on möödunud tihendivaidlusest...kas on siis leitud tihend või mitte

Tere. Tihendid leitud. Veneaegsed uued ja korralikud . Piiratud kogus, hind 30.- eurot tk.
Kunagi sai toorkummist riba lõigatud ja klaasile ümber mätsitud. Kruvidest taas kokku keeratud ja saand keegi aru et autoga võssa sõidetud.
(03-01-2014, 01:25 AM)marek320 Kirjutas: [ -> ]
(02-01-2014, 15:33 PM)swen17 Kirjutas: [ -> ]sada aastat on möödunud tihendivaidlusest...kas on siis leitud tihend või mitte

Tere. Tihendid leitud. Veneaegsed uued ja korralikud . Piiratud kogus, hind 30.- eurot tk.

Tervist!
Kuna sönad "veneaegne" ja "korralik" tavaliselt kokku ei käi, siis kas oleks vöimalik köneall olevast produktist mönd pilti lisada?
Huvi ostmiseks on täiesti olemas
Lehti: 1 2