automoto.ee foorumid

Täisversioon: probleem võrriga(riga)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3

harley

asi selline et, mõtlesin et tuletaks vanu aegu meelde ja paneks enne suve riga käima..aga...kontaktivahelt pexab ilget sädet(olen erinevaid kondekaid proovinud) ning masin ei tööta üldse korralikult...käima läheb aga kõrgetel pööretel jääb tööle ainult ning sõitmiseks vajaminevat jõudu nagu üldse pole. Kas on viga elektrisüsteemis või mis ? ma loll ei tea kuidas need juhtmed olemagi peavad sellel masinal...mingit joonist pole kellelgi ? Toungue
mul rigal ka lõi sädet kontaktivahest aga töötas hästi
vaheta süütepool ära ja pane uued kontaktid, mul see aitas.
kuskohast te võtate riga kontakte kui võib küsida?

harley

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: mopeedur
kuskohast te võtate riga kontakte kui võib küsida?
hmm..mina võtsin oma mingi vana muutori küljest..mida mul 5 tükki vist..aga kontakte vist aint 2(ei anna ära)

harley

põhimõtteliselt sain suure vea kõrvaldatud...krdi vene masin..iga millimeeter loeb..kontaktid olid lihtsalt magneetole liiga lähedal või puutusid kokku..ja sinna see elekter läx....aga nüüd ikka mure selles et jõudu pole...käima läks korralikult...regullisin kontaktivahet jne...aga 2-st kW-st annab maybe 0.2 välja Sad
mingid laagrid või sidurist poob, või sii on karbussiss miski kala sees kes ei lase kytust ligi et pöördeid tõsta... aga ka mul omal oli kunagi probleemix summuti-oli lihtsalt tahma täis ja ei lasnud effemmifi läbi

harley

minuarust ei poo...mootor jookseb vabalt...tühikäigul laseb pöördeid tõsta küll...hoo sisse saab siis liigub kah..aga just kohapealt minekuga täiega jänni jääb (madalatel pööretel ei tasu proovidagi...gaas põhja ja siis vaevu vaevu hakkab vedama)
madalate pööretega ei tasu muidugi proovida... see on ikkagi ju mopeed... see 2kw mis sinu rigal (ja minu omal kah) jõudu on ei peagi 17 aastast meest aeglaste pöörete peal kohalt ära viima. isegi see, kui gaasi ei anna ja vajutad siduri alla suretab mootori välja, kuna tuleb niipalju lisakoormust... mida siis veel mõelda madalatel pööretel kohalt võtust... isegi mina (umbes 45 kg) pean ikka mõnusalt gaasi andma (mitte küll põhja) kui kohapealt lähen... näiteks minu isa(80 kg) peab kah gaasi põhja väänama kui kohalt läheb(minu mopiga)...

niiet kokkuvõttes ei ole 50ccm lihtsalt piisav, et peaaegu täismeest madalatel pööretel kohalt minema vedada

harley

aga ta ei liigu mul kõrgete pööretega ka Sad
ahahh...Sad no siis on tõesti teine lugu...

on kaks võimalust:

1. sa oled raskelt ülekaaluline
2.on nii nagu sa arvad.. su tsikkel on tõesti pe***s

harley

1. ma pole kindlasti ülekaaluline
2. krt ma tean ise ka et ta pees on..keegi võiks täpsemalt öelda mis viga...ma ootan seletusi ja õpetusi mitte krdi lolle arvamusi :mad:

mati

miks inimesed nii alatud on ja teevad teiste kohta nalja ! :mad::mad::mad:

Ma soovitan sul :
1. vaata karbussi ,ega see umbes ei ole
2.kontrolli õli
3.õli ja bensu segu peaks olema 1/25
(õli 1 ,bensu 25)
4.kuskilt peaks saama mootori võimsust alandada ,seda kahjuks ei tea Sad
5.ma leidsin ükskord neti.ee-st otsides ühe lehekülje kus oli kõik täspemalt kirjeldatud aga unustasin selle ära Sad
Mul oli omal ajal põhiline jama süütepooliga, sai teist aina ahjus kuivatatud Big Grin

Aitas küll tihti. Smile
lihtsalt panidki sutsti ahju või?? :???

oota ja välja võtsid siis, kui hakkas pealt pruunikaks minema Big Grin

Jalakas

Viga on kompressioonis.
kui rõngad ja kolb on kulunud siis võtab küll tuurid ülesse aga jõudu sittagi pole.

1. Kui vanad su rõngad on soovitan panna uued ja see et rõnga avausei tohi panna väljalaske akende juurde avaused tuleb panna vähemalt 1 cm vahega soovitavalt siduri poole sest seal pole sisselaske ja väljalaske avasid eks sa ise vaata kuhu nad jäävad samas võid ka teist kolbi proovida
2. Kas silindri tihendid on korras - kas silindri ja silindri pea vahelt peksab õli läbi.
kui peksab siis vaata kuskilt omale uus alumiinum tihend või säti vana õieti paika
3. kas see tihend mis on väntvõlli sisseimemis ava juures on ikka korralik see võib ka palju mõjutada
Samas võiksid õelda kui raskelt pead sa võrri käima lükkama. Kui rohu ja kivi tee peal on kõrval lükates ratas plokkis on hea sest siis on kompressioon kõva aga kui niisama ilma peale istumata ja toetamata ratas ringi käib on jama

ja veel proovi teisi küünlaid ja ära unusta seda vedru seibi küünla ja silindri vahele panna

jad

kotrolli kas masin kusglt õhku juure ei saa....kontrolli karbussi tihendid korralikut ära...

harley

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Jalakas
Viga on kompressioonis.
kui rõngad ja kolb on kulunud siis võtab küll tuurid ülesse aga jõudu sittagi pole.

1. Kui vanad su rõngad on soovitan panna uued ja see et rõnga avausei tohi panna väljalaske akende juurde avaused tuleb panna vähemalt 1 cm vahega soovitavalt siduri poole sest seal pole sisselaske ja väljalaske avasid eks sa ise vaata kuhu nad jäävad samas võid ka teist kolbi proovida
2. Kas silindri tihendid on korras - kas silindri ja silindri pea vahelt peksab õli läbi.
kui peksab siis vaata kuskilt omale uus alumiinum tihend või säti vana õieti paika
3. kas see tihend mis on väntvõlli sisseimemis ava juures on ikka korralik see võib ka palju mõjutada
Samas võiksid õelda kui raskelt pead sa võrri käima lükkama. Kui rohu ja kivi tee peal on kõrval lükates ratas plokkis on hea sest siis on kompressioon kõva aga kui niisama ilma peale istumata ja toetamata ratas ringi käib on jama

ja veel proovi teisi küünlaid ja ära unusta seda vedru seibi küünla ja silindri vahele panna
kle ma tean seda kõike ise ka väga hästi...mitu mitu aastat võrride ja muude masinatega tegelenud...viga oli ikkagi süütesüsteemis Wink

Jalakas

nojah ikkagi mõnele võib minu kirjatükist ka kasu olla.
Unustasin õelda - kui kontakti vahe on kohutavalt väike siis ka võidu pole kui suuremaks panna kontakti vahe siis on ka jõudu rohkem muidugi tasub jääda mõistlikesse piiridess 0.4 - 0.6 oli see vist
võrril teatavasti rõngatihvte pole. seega pole suurt tähtsust, kuhu lukud jätta, niikuinii tiirlevad rõngad kui kuradid seal sees. aga et südametunnistus korras oleks, siis lukud ikka avadest võimalikult kaugele jahSmile
Lehti: 1 2 3