automoto.ee foorumid

Täisversioon: M-iliste kiire ülekanne
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kindlasti juba mõnedele tüütuks muutuv teema.Siinset foorumit ja tarkvara lapates jäi asi ikkagi segaseks.
Teema järgmine:K-750 või siis K-750M.Jõuallikaks.Raam kindlasti muudetud ja kohendatud nagu chopperlikumaks maanteel kulgemiseks.
Ratas siis soolo.
Silma jäänud selline differ valemiga 10/35.
Kas on kellelgi kogemusi ja mis muidu arvata sellisest varjandist.Kas jõuab soolot sellise diffriga vedada.Kiiruseks siis nagu maanteel ikka kuskil 100-115km/h kiirusel.Kas on nagu mõeldav-mootor maailmalõpu häält teeb sellise kiiruse juures või on ok?
Tavaliselt teemades juttu Dnepraalide kulgemisest.
Või siiski mõelda sellise jõuallika puhul juba parem kett ülekande peale.
kettülekande aretus-minuarust mõtetu,kui just mingit ime ratast sinna alla ei areta.Kiire ülekanne-ilus muusika mootorist tuleks selle kiiruse juures,kui ka kiire 3-4 käik paigaldada.Soolona jõuab minna vabalt selle kompotiga,korvi puhul oleks hea variant ainult kiire 3-4k.
Ise eeldan ka seda varjanti,et siis ketiülekanne jääks olematta.
Kas K-750 on ka 3 ja 4jas kiire käik olemas?Või tuleb lihtsalt dnepri käimakott taha ühendada?
Kusjuures küsiks ka kohe ära,et kump käimakast oleks ültse mõtekam sinna paigaldada?Kas siis K-enda või Dnepri:?
Mul on K750m korviga, Dnepri käigukastiga ja tagareduktor on 9/35 ülekandearv seega 3.88 (originaal 4.6). 10/35 ei ole veel kohanud. Üksinda sõites olen saanud kiiruseks 120 km/h ja kütusekulu on märgatavalt väiksem. Kui sul on soolo ratas, siis pane kindlasti kiirem reduktor.
Võtaks sõna selle keti kohapealt...Soovitan jätta gardaan alles , sest see on hooldevabam ja tunduvalt kindlam.Samas...ise paigaldan enda sikklile keti kuna tagaratas on niivõrd lai.Kui sul on ka taga laiem ratas siis kett on minuarust suht ainuke väljapääs...
750-se käimarile saab ka kiiret 4-dat käiku seljuhul tasuks peaülekanne originaali jätta kui tahad et masin edasi ka pisut ikka liiguks, muidugi väga hea variant on ka 3,89 (9/35) pea ülekanne siis ei teki auku 3-da ja 4-nda vahele, 3,5 (10/35) peaülekannet on küll saada aga enamasti see originaalne mootor ei suuda sellega masinat eriti hästi edasi viia, enda dnepril 3,89 ja originaal 4-jas ning max kiirus 140-145km/h, 90 ja 100-ga kannatab ilusti lasta.

sellel aadressil liigub seda kraami kah.

http://www.easthighway.com/index.php?pag...2a57d86aad
Kasutaksin vana teemat ära ja küsiksin kuidas on keegi peale ülekannete erineval viisil muutmist lahendanud spidomeetri, kas enamik on nende n.ö. jalgrattaspidomeetrite peale läinud või on mingisuguseid lahendusi veel. Hetkel on koos vana K-750 mootor, Uraali kast ilma tagasikäiguta ja tagareduktor on 9/35, külgkorvi kallal nokitsemine pooleli nii et hetkel soolo, esituli ja spidomeeter on K-750M omad.
(02-08-2007, 19:37 PM)Olaf Kirjutas: [ -> ]750-se käimarile saab ka kiiret 4-dat käiku seljuhul tasuks peaülekanne originaali jätta kui tahad et masin edasi ka pisut ikka liiguks, muidugi väga hea variant on ka 3,89 (9/35) pea ülekanne siis ei teki auku 3-da ja 4-nda vahele, 3,5 (10/35) peaülekannet on küll saada aga enamasti see originaalne mootor ei suuda sellega masinat eriti hästi edasi viia, enda dnepril 3,89 ja originaal 4-jas ning max kiirus 140-145km/h, 90 ja 100-ga kannatab ilusti lasta.

sellel aadressil liigub seda kraami kah.

http://www.easthighway.com/index.php?pag...2a57d86aad

vabandan, oma teema. samal netilehel on ka kontaktivaba relee ja süütejagaja 6V. on kellegil kogemusi nendega?
(12-08-2011, 00:31 AM)Arni Kirjutas: [ -> ]Kasutaksin vana teemat ära ja küsiksin kuidas on keegi peale ülekannete erineval viisil muutmist lahendanud spidomeetri, kas enamik on nende n.ö. jalgrattaspidomeetrite peale läinud või on mingisuguseid lahendusi veel. Hetkel on koos vana K-750 mootor, Uraali kast ilma tagasikäiguta ja tagareduktor on 9/35, külgkorvi kallal nokitsemine pooleli nii et hetkel soolo, esituli ja spidomeeter on K-750M omad.
Kunagi sai tehtud nii, et paigaldasin ajutiselt jalgratta spidomeetri, selle näidu järgi tegin originaal spidomeetri klaasile iga 10 km/h järel markeriga kriipsu, pärast joonistasin-printisin arvutiga uue skaala, mille paigaldasin spidomeetrisse.

Googlest "шкала спидометра урал" otsides leiab valmis skaalasid igasuguste reduktoriga emmilistele.