automoto.ee foorumid

Täisversioon: Opel Senator A2 - `83
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Olen selle lehekülje passiivne kasutaja juba pikemat aega ja mõtlesin , et tutvustaks lähemalt ka oma pühapäeva liikurit milleks aastast `83 pärit Senator A2 ...
Kõnealuse auto omanikuks sain käesoleva aasta alguses ja koju tarisin ta Tartu kandist.. Tegelikult tõi küll eelmine omanik mulle auto peaaegu koju kätte. Olin küll varem autot kohapeal kaemas käinud kuid kindlustuse puudumise tõttu jäi tehing pooleli ning leppisime kokku , et kui kehtiv kindlustus olemas siis lööme aga käed... Välimuselt nägi auto hea välja ja seda fiilingut ei suutnud rikkuda isegi kohati esisillast kanduv vibratsioon ja suur valge suitsupilv auto sabas.. Paar esimest nädalat sai sõidetud ootuses , et millal siis plokikaane remont ette võtta kuid meeldiv üllatus ootas peale seda kui olin bensiinipaagi esimest korda pilgeni täis laadinud ... Esimene üllatus oli muidugi meeldiv ... suitsupilv oli kadunud ... teine üllatus tuli Järve Selveri parklas kui pärast poeskäiku avastasin taguotsa alt suure loigu mis lõhnas bensiini järele ... paak lekib ... õnneks mitte hullusti kuna auk tõenäoliselt kusagil päris üleval ja hetkeseisuga siiamaani laiskusest parandamata ...peab lihtsalt meeles pidama , et üle 60 liitri ei maksa sisse laadida ... Big Grin tundub ,et suitsupilv oli tingitud õnneks suurest kondentsi kogusest paagis ...
Samas sai esimeste nädalate jooksul tehtud täielik esisilla remont ... vahetusse läksid amordid, pidurikettad ,klotsid , üks rattalaager , stabika "kondid" ja korrastatud sai üht pidurisilindrit ...
peale seda kadus sillast vibratsioon ja ka pidurid on väga äkilised ...Rolleyes
sellele järgnes ka kerge elektrijuhtmestiku kontroll kui olin korra teele jäänud ...mõned ühendused tuli puhastada ja paar juhet ka puuduliku isolatsiooni tõttu välja vahetada ...........
lisaks ilusale välimusele on autol ka korralik salong ... korrastamist vajas veidi tagaakna laud kuhu sai tehtud kõlaritele uued kinnitused ja kaetud uue riidega ..... mingi aeg oleks vaja veel armatuur nahaga  katta .... kipub mõranema , aga selle kiire asjaga kiiret hetkel pole... lähiajal ootab ees uue summuti paigaldus .... ühel päeval hakkas lihtsalt üks resodest plärisema ja see hääl ei olnud enam ilus ... samas sai avastatud , et lõpupütti jooksvad torud on viidud väga imelikult kokku ... paistab ,et antud ava on väga väike ...originaalis peaks sisse jooksma kaks eraldi ja piisavalt suure läbimõõduga toru ...seega peaks auto saama korraliku summuti asendamisega ka vabama hingamise ............. Rolleyes
xander4 Kirjutas:lisaks ka paar pilti aga pean selleks abi paluma ...ei tulnud endal see trikk kuidagi välja ...Rolleyes
http://www.imageshack.us/
twist Kirjutas:
xander4 Kirjutas:lisaks ka paar pilti aga pean selleks abi paluma ...ei tulnud endal see trikk kuidagi välja ...Rolleyes
http://www.imageshack.us/

Ei imageshacki ära neid küll lae, see nii aeglane värk, et pole mõtet. Tee parem album.ee -sse või nagi.ee -sse konto ja lae sinna, see palju kasutajasõbralikum.
Tänud ... sellega saan hakkama .
Pidasin rohkem küll silmas seda , et kuidas pildid siia samasse foorumisse saada ... aga võib ka ju teistmoodi ... Wink
http://fotoalbum.ee/photos/xander4/sets/137974

nonii ... nüüd siis ka paar lubatud pilti ...osad varakevadest , teised suve algusest ... eile sai ka uued põrandamatid pandud ...vanadega oli see probleem ,et kippusid pedaalide alla kinni jääma ...
Nüüd on link klikitav (Kui tahad täpsemalt näha, mismoodi ma seda tegin, siis vajuta Edit-nuppu).
Mis mootor antud teema peategelasel on? Ja "halbade teeolude pakett" näikse installitud olevat? Wink
Muidu igati aus Sena Smile
pppp Kirjutas:Nüüd on link klikitav (Kui tahad täpsemalt näha, mismoodi ma seda tegin, siis vajuta Edit-nuppu).
Mis mootor antud teema peategelasel on? Ja "halbade teeolude pakett" näikse installitud olevat? Wink
Muidu igati aus Sena Smile

Lahe ... tänud Big Grin
Ainult Edit nuppu ei leidnud ...
Mootor 2.5 R6 100kW ühenduses 5-se manuaaliga ...see "halbade teeolude pakett" on eelmise omaniku poolt vist teatud olude sunnil asendatud ... velg lihtsalt nii lai , et kui veidi rohkem rahvast peal siis normaal kõrgusel hakkas koopaääri kratsima ...kuigi ääri on ka veidi seestpoolt kohendatud ...
täna sai siis mootorisse ja tagasilda uued mahlad sisse ... samas avastasin , et ühe pooltelje sisemine kummikate omadega õhtal ... nagu selgus pole sellise lihtsa asja otsimine sugugi lihtne ... esindused aidata ei saanud kuna auto juba piisavalt vana ja arvutites info lihtsalt puudub ... lõpuks siis sõprade ja tuttavate abiga sai tuvastatud toote originaalkood ja toode ise peaks olema Forsi laoriiulitel ... homme siis kiirelt linna vaatama kas tegu ikka õige asjaga ... tõenäoliselt lähevad siis kõik neli katet korraga vahetusse ... Rolleyes
see suht lihtne jupp - vajadusel tasub uurida, kas ehk nt Omega (või neliveolise vectra/calibra) pooltelgede liigendite tolmukatted ei sobi - küllap siin foorumis keegi ikka läbimõõte võtta saab. Neliveolist Vectrat saan ma õues uurida; Omega silda seal hetkel enam ei vedele Wink

Teet,
ei teadnudki tõttöelda, et Senatoril taga sõltumatu vedrustus oli. Kas ka Rekordil (E ja ka eelnevad)? Mantal?
tolmukatted tõin eile ära ... kataloog andis omega omad (mingitele bemmidele pidi ka sobima )... lähen siis täna tõstuki peale tsekkama kas sobib ka ... Smile ega tea öelda kuidas pooltelje otsad kinnitatud on ... kas stopperiga või lihtsalt sisse surutud .. Rolleyes

seda , et vana sena sõltumatu tagasillaga , sain ka ise alles siis teada kui olin auto endale koju vedanud ... aga eks juhitavuses ole ka tunda ... kurve võtab kui mööda rööpaid ... Big Grin
13piisab Kirjutas:Teet,
ei teadnudki tõttöelda, et Senatoril taga sõltumatu vedrustus oli. Kas ka Rekordil (E ja ka eelnevad)? Mantal?
Rekordid olid kõik jäiga tagasillaga. Mantaga mul isiklik suhe puudub, aga 1986. aasta AR kataloog väidab ka temal sõltuva tagavedrustuse olevat.
KAD B Opelid olid mäletamist mööda esimesed, millel tavapärast jäika tagasilda polnud (samas De Dion-i kohta "sõltumatu" kah veel öelda ei saa).
Monzal on sõltumatu tagasild, Mantal seda küll pole.

Palju õnne toreda opeli ostu eest, muretuid kilumeetreid
täna sai siis katkine veovõlli kumm ära vahetatud ... sobivad siis omega omad ... peale veovõlli otsa puhastamist aastatepikkusest saastast selgus , et võimalik on vahetada ka ainult kummiosa ... kuna endal oli ostetud koos metallplaadiga siis vahetusse läks kogu komplekt ... kel tulevikus endal analoogne töö peaks ees seisma siis teadmiseks , et sisemine ja välimine veovõlli kaitsekumm on täpselt sama ainult koos metallplaadiga vahetades tuleb kasutada vanu polte ... komplektis olevad on jämedama keermega ...
Täna hommikul sai siis autoga värskelt ülevaatus läbitud ... kiideti heitgaaside puhtust ... näitajad olid nii head , et oleks võinud võistelda katalüsaatoriga autode klassis Big Grin
Tähelepanu tuleks siiski pöörata tagumistele piduritele mille näitajad olid piiri peal ... ja bensiinipaagi tagasivoolu vooliku ots oli liitekohast niiske ... läheb seega vahetusse... Sad
Muidu kena masin ...
Mulle isiklikult meeldiks rohkem , kui p6hi oleks maapinnaga paralleelselt ja poole madalamalSmile
Kuidas sellise jeebi juhitavus ka on?
Ise oman Senator A 3.0 mootorit (küll mitte, Senatori kerel, aga siiski)..
Ning on jõudnud minuni selline väike mure, millega Forss mind aidata ei saanud.
Termostaadi korpus on tublisti ära oksüdeerunud ja oleks hädasti vaja saada kuskilt uus säänne.. Aga mida pole, seda pole.
Täpsemad andmed siis sellised, et.. mootoritähis on 30E, 12 klappi ja 3.0 on maht. Ja originaalis (kui ma ei eksi) peaks olema 132kW vms. Millest heal juhul kümnendik veel allesSmile
Aga siiski väga huvituksin termostaadist/korpusest ja sooviks teada, milline on Senator B 24 klapilise mootori vidinate klappimine Senator A mootoriga. Piisaks vähemalt nõuandest. Infokanalid minu profiilis, soovitan telefoni..

Andres.
Talle peaks sobima ka rekordi 2,2i termostaadi korpuse kaas[/b]
KILLER666 Kirjutas:Muidu kena masin ...
Mulle isiklikult meeldiks rohkem , kui p6hi oleks maapinnaga paralleelselt ja poole madalamalSmile
Kuidas sellise jeebi juhitavus ka on?

madalamaks ei saa ... rattad ei taha koobastesse enam hästi ära mahtuda ... Rolleyes
ringrajal pole käinud aga tavaoludes juhitavust ei sega ... pigem kipub rehvide laius veidi häirima ... rööbastes hakkab täiega teed otsima ... Big Grin
ahjah see on see tartust pärit senator mille mu tuttav ehitas omale.kuid tänapäeva kiirem tehnikahimu sai võimu ta üle,nyyd sõidab audi s6 2,2 turbo peal.noh mis teha.
vähemalt ehitas ta selle sena suht viisakaks.velgede poolest oleks ta võinud isegi koopaid laiemaks teha või siis ranti natuke maha lõigata.omal oli samade velgedega sama kere senator ja tagakoopaid närides sai ka veljed kerele lähemale lasta.esimesed mahtusid 215/55/16 rehvidega küll liikuma.aga taga mitte.need veljed peaks olema 8,5 tolli laiad ronali veljed.ilusad on küll eriti need isendid.ostaks ühe jooksu isegi neid veel aga ei ole enam leida kuskilt neid.juhul kui sul tehnikaga muresid tekib selle autoga siis võib pöörduda mu poole.mul mootoreid 3,0 ja käigukaste jne igasugu kola sellise jaoks on ikka palju kogunenud aegade jooksul.vb soovid musta värvi plüüžsalongi sinna sisse.?ma ei mäleta mis seal enne oli aga mul igatahes üks salong üle.esiklaase ka veel järgi mõned.
muiedx need karbid on saanud alginspiratsiooni sellelt
http://www.carrating.org/car.php?4092 autolt,viimase ehitasin omale kuid irmscher 4,0 ostuga pidin auto ära müüma ja läks kahjuks halbadesse kätesse.seega seda punast enam ei eksisteeri.
jõudu siis opeli omamisel.kuigi pole vaja soovida kuna tegu on siiski suht töökindla mudeliga.
Lehti: 1 2