automoto.ee foorumid

Täisversioon: Õli ACP-6 asendatavus lääne õliga?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kui tehasejuhend räägib õlimargist ACP-10/6,siis millist lääne õli (just viskkoosus küsimärgi all) samas mootoris kasutada võiks? Mootor ise uus ja õhkjahutusega.
Kas see on sul vene keeles kirjutatu? Ehk siis eesti keeles on see ASR? Või siiski АЦП?
Eesti keeles ACP. Nii mootor kui õlimark 1960ndatest aastatest.
No katsu siis ikka mõnda keelt täpsemalt järgida: ladina tähestikus peaks see olema ASP ja kirillitsas - АСП
guugeldades leidsin sell: http://www.dyr4ik.ru/forum/viewtopic.php?t=704 - päris huvitav lugemine vanade tsiklite fännidele, küll vene keeles. Aga, samat google-it kasutades, jõudsin järeldusele, et su küsimus võiks kõlada nii:
mis õli kasutada vanal veneaja tsiklil suvel (АСП-10) ja talvel (АСП-6)?
mille mootorist siin täpsemalt siis jutt...?Rolleyes
Style Kirjutas:No katsu siis ikka mõnda keelt täpsemalt järgida: ladina tähestikus peaks see olema ASP ja kirillitsas - АСП
guugeldades leidsin sell: http://www.dyr4ik.ru/forum/viewtopic.php?t=704 - päris huvitav lugemine vanade tsiklite fännidele, küll vene keeles. Aga, samat google-it kasutades, jõudsin järeldusele, et su küsimus võiks kõlada nii: mis õli kasutada vanal veneaja tsiklil suvel (АСП-10) ja talvel (АСП-6)?
Püüdsin algul küll oma arvutist vene tähestiku tähti välja võluda,kuid ei suutnud unise peaga sellega hakkama saada. Ei ole eriti nendega (arvutid) eriti kodus ka. Aga eks ma püüan end parandada.
Vabandust...

Küsimus kõlaks siis nii: mis viskoossussega lääne õli kasutada vene statsionaarmootoris ZID-4,5 mille tehasejuhend ütleb kasutatava õli margiks suvel AСП-10 ja talvel АСП-6.
Kellele mootori mark midagi ei ütle,siis tegemist on õhkjahutusega,paiskõlitusega 540kuubikulise bensiinimootoriga. Mootoril tootmisajaks 1967aasta ja esimene käivitus pärast tehast oli 20ndal juulil 2007. Mootor leiab kasutust EMEXist päästetud iseehitatud traktoril.
Tolle aja mootorid pole õli suhtes kaugeltki nii kapriissed, kui tänapäeva liikurid. Tavaline 15W-40 mineraalõli peaks väga hästi sobima sinna.
Ma pole küll eriline spetsialist, kuid õhkjahutausega mootoriltele ei ole 15W-40 parim lahendus.Probleem siis selles , et vedelikjahutuse korral peaks õli töötemperatuur olema tunduvalt madalam. Ilmselt oleks üks võimalus mingi muruniiduki õli, kuid see võib väga kalliks osutuda, kuna karter ei mahuta mitte 0,5l vaid tunduvalt rohkem. Äkki on olemas mingi 15W-40 õhkjahutusega mootoritele?
Õhkjahutusega mootorile soovitaks 20W-50 õlisid, need viskoosemad kõrgetel temperatuuridel.
CORRADOg60 Kirjutas:Püüdsin algul küll oma arvutist vene tähestiku tähti välja võluda,kuid ei suutnud unise peaga sellega hakkama saada. Ei ole eriti nendega (arvutid) eriti kodus ka. Aga eks ma püüan end parandada.
Vabandust...

Mina kasutan venekeelsete asjade jaoks seda: http://www.translit.ru/#