automoto.ee foorumid

Täisversioon: Deltal kaob jõud ära
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Asi on nii : kui masina käima panen töötab ilusti nii kui sõitma lähen saab umbes paar sada meetrit sõita ja jõud kaob (karbuss on kuiv).Arvan et asi on karpas .Kas keegi oskaks öelda mitu tiiru peab karpa mõlemaid kruve keerama
See pilt, mis manuseks panid, nüüd teemaga küll seotud ei ole.

Kruvide keeramist ei saa interneti teel õpetada. Iga masin on erinev. Proovi neid kruvisid sõidu ajal, tunde järgi keerata. Minu kunagisel võrril oli segukruvi timmimine vajalik isegi sõidu ajal, saamaks maksimaalset kiirendust ja lõppkiirust. Lõppkiiruse jaoks pidi tsipa kinni keerama, et mootor laulma hakkaks. Startides tahtis natukene rikkamat segu. Seega pead sa neid nii keerama, nagu sul vaja. Alguseks natukese kaupa lahti, kuni probleem kaob. Siis timmid nii, et minek hea oleks ja kiirus normaalne.
Sa pead jh segukruvi keerama. Endal oli sama jama tuurid olik kõrgel, siis ma keerasin mõlemat kruvi suvalt(segu ja tuuride) Siis kui sõitma hakkasin ja teise käigu sisse lükkasin kadus jõud ära. Pärast ma keerasin segu kruvi lahti poole ja nüüd on ok
Mina olen oma Deltal keeranud tavaliselt 2 ja pool tiiru.
Kasutaja rallitaja rääkis, kuidas ta oma võrril sõiduajal segusi ja asju timmis, võrril ongi selline jama, samas Deltal tippkiirusepealt keera segukruvi, siis saad aru , kui asi on timmis. Mõned soovitavad isegi liblika segukruvi otsa keerata. Smile
kui sul sõiduaeg jõud ära kaob, siis võimalus ka,et mõni tüüs on karpas umbes. aga Kaks ja pool tiiru, seda olen minagi katsetand ja Toimis veel mis võib vabalt olla,et sul on klapp tagurpidi sisse pandud, osadel karburaatoritel saab seda mõlemat pidi sisse toppida.