automoto.ee foorumid

Täisversioon: Ei lae
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Jawa ei lae, kõik asjad on peaaegu vahetatud ainult rootor pole veel aga ikka ei lae.kui kellelgi jawa süütesüsteemi joonist on siis võiks siia üles panna.

cuda

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: saadukas
Jawa ei lae, kõik asjad on peaaegu vahetatud ainult rootor pole veel aga ikka ei lae.kui kellelgi jawa süütesüsteemi joonist on siis võiks siia üles panna.
Minul oli Jawaga sama häda. Mul ajas see parajasti pasa keema ning hakkasin sapaka laadimissüsteemi uurima.Ma ei tea täpselt nende karpide nimetusi aga kuidagi ma selle ära ikka seletan.Alguses pead kindel olema et sul ikka harjased ja rootor korras on ja ka süütemäng ise.Jawal on parema poolsel küljekarbi all üks valge karbike sealt tuleb 4 juhet. Asenda see karp auto releega kus on kaks juhet.Põhimõte on selles et kui sul alt vool tuleb siis lükka karbi küljest kaks juhet kokku(1 oli + ja teisi pead katsetama) kui otse laeb siis need kaks juhet ühendad auto relee külge et aku pauku ei teeks ja asi peaks töötama ,minul töötas vähemalt.
nuuh 638 elektriskeem

Tim Thomson

Kurat, mul 634 ja sama jama! Akut raibe ei lae, igasugu kräppi testisin - muide, relee korrasolekut saab nii kontrollida, kui paned aku +klemmilt juhtmega otsevoolu geneka +klemmi; kui relee klõpsib kokku-lahku, siis on ju korras... Kas äkki ongi viga rootoris!? Relee korras, harjad korras, aga laadimisvool on pea olematu.:??? Äkki kellelgi vedeleb mingi 634 elus genekas nurgas, et saaks peale proovida või oskab muidu nõu anda, milles asi?

k66bakas

endal ka jawa 634, genekas ei lae. Kui aku on t2is siis s6dab aga ega aku kaua t2is ei ole :???

Tim Thomson

Oeh, mina oma probleemi lahendasin. Asi oli nii labane, et häbi hakkab. Oma remondikampaaniat alustasin relee-regulaatori klemmide puhastamisest. Kuna see probleemi ei lahendanud, siis jõudsin kogu geneka proovilambi ja testriga läbi kontrollida. Peale hullu vaeva jõusin kogemata relee juurde tagasi ja avastasin juhuslikult, et ÜKS KLEMM oli IKKA PUHASTAMATA JÄÄNUD!! Goddammit!:mad::mad::mad:

Ja eile õhtul siis sain oma pilli korda. Sõitsin sõbrale külla - ja gaasitross läks pooleks. F##@&*#!!! :lol:lol
see ta tõsi on, et ka mina olen tihti vea otsingul üle pingutanud. see Timi lugu on küll nagu palsamiks mulle... et juhtub ka teistegaSmile mingi liivatera või veetilk on mõnikord suuremaks probleemiks kui pooleksläinud keps.

mave

niih.. mootorratta omanik esimest aastat.. sai soetatud 638. Probleem nimelt selles, et ilma tuledeta saab ilusti sõita.. Aga kui tuled ka järele panna, siis sureb mootor välja.. St. elektrit jääb väheseks. Harjad olid korras, juhtmed ka kõik paistsid omal kohal olevat.. et milles asi ? Mida peaks vaatama, tssekkima, kontrollima. Testri sõber ei ole ega oma.

Tim Thomson

Mave, peaksid ikkagi testri hankima.

Äkki pole sul genekat üldse taga? Aku ehk süüdet toidab aga kui tuled taha panna, siis annab otsad? Kui aku pinge on oluliselt madalam kui 12,0 volti, siis on aku järelikult tühi. Tsekkida võiksid ka relee-regulaatori klemme - äkki on oksüdeerunud. Siis kui mina oma probleemiga mässasin, ei olnud ka tulesid enam-vähem olla - ja probleem oligi mustas kontaktis. Samuti võib kuskil tulede vooluringis olla lühis. Kõige selle kontrollimiseks on sul vaja testrit. :keersilm

Ära koonerda, poest saab odavama alla 200 krooni. Hoiad rikkeotsingul palju väärtuslikke tunde kokku. Smile