automoto.ee foorumid

Täisversioon: Družba mootoriga cruiser
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Oleks siis plaanis ehitada mingi fun pühapäeva ratas, millega niisama külavahel kärutada..
Hetkel ehitan seda sõbraga koos, maal vanaisa juures, pildid tulevad lähiajal.
Sõber ostis selle oma klassivennalt, kes väitis, et asi töötab ainult starterit pole. Sai ta siis ära ostetud 150.-ega.
Oli ta siis sellinne:
-Družba komplektne 94ccm mootor
-Mini raam, sadul puudus, Družba jaoks natuke keevitatud.
-Taga väike mopi ratas, ees miski suurem, ei tea mis.
-Miski pikem ja madalama hoiakuga esihark, vedrudega.
-Kõrge juhtraud
-Esituli
-Tagutuli
-Nagu pidurilink oli gaasiks pandud
-Miskid pornod ratta käepidemed
-Liialt lühike kett
-Tagumine hammasrattas, kulunud.
-Veohammasratas puudus
-Väga nigel sinine värv, alt on mingit punast ka näha..
-Miski väga porno plastikust taguporilaud.
-Esiporilaud

Vanaisalt sain starter ja kohe proovisime käivitada, mootor ringi ei käinud, sai pulkadeni lahti võetud ja vaadatud mis seisus mootor on.
-Kogu elektrivärk oli liimiga kinni lastud + mootor oli kokku lastud.
-Kolb oli jube ja rõngad loksusid peal.
-Silku oli õnneks korras.
Vanaisa kuurist leidsin uue mootori "ploki".
Niisiis läks peale uus kolb koos rõngastega ja mingi uuem karpa.
Säde oli, bena peale sai, topkat panime, karpat reguleerisime, aga võta nokust, käima ei läinud.
Niisis plaanis teha/installida:
-Uus värv, raam must, porikad, paak, esihark punaseks.
-Esituli ja tagutuli põlema. (aku pealt vast)
-Veohammasratas. (Võrri oma + Družba orig.)
-Mootor käima
-Uus pikk sumpa, hetkel družba originaal, ehk see karp.
-Pikk iste.
-Vb mootoril ka paar kohta ära värvida.
-Lenks vb üle kroomida.
-Esipidurid korda.
-Tagupidurid korda.
-Uus gaasigrutska.
-Miski uus paak, hetkel Družba originaal.
-Taguvedrud, hetkel tagakiige ja raami vahel raudpulgad. =S
-Uus taguporikas
Kindlasti ununes miski, hiljem lisan.
Niisiis paar küsimust kah:
-Nippe kuida mootor tööle saada?
-Mis sumpa külge sobiks?
-Mis taguporikas sobiks? Mini orig.?
-Kuidas pikk iste Mini sadulapostiga kokku sobitada? Ja mis iste üldse? Delta oma sobiks?
-Palju liivapritsis umbkaudselt maksma läheks?
Kindlasti ununes miski, hiljem lisan.
kui nüüd tähti närida,siis ma ei kujuta ette,kust rahvas druzba töömahuks sellised numbrid saavad?
õige kubatuur on 93cm3.Pane kontaktivahe õigeks ja vaata simmerid üle,siis saad ehk käima ka,mis druzba puhul on harv nähtus...
Minu paha.. See on nii segane värk minujaoks, kuskilt lugesin, et 100cc, kuskilt et 60cc ja nüüd kuskilt siit foorumist, et 80cc ja lõpuks ikkagi 93cc.. =D See jääb eluks ajaks meelde.. =D
Kas kontaktid peavad hakkama avanema siis, kui kolb on üleval?
Kui nüüd veel tähti närida siis on töömaht ikka 94cm3SmileVaatasin druzba raamatust igaks juhuks üleWink
Tulgu taevas appi!
Aga kuskohas need simmerid asuvad? Ma suht võhik sellel alal. =S
noname Kirjutas:Kas kontaktid peavad hakkama avanema siis, kui kolb on üleval?



Pigem hakkavad kontaktid avanema 2-3 mm enne ülemist surnud seisu.
noname Kirjutas:Tulgu taevas appi!
Aga kuskohas need simmerid asuvad? Ma suht võhik sellel alal. =S

simmerid on need tihendid mis on väntvõlli laagrite peal et oleks korralik kompressioon!!!
Foorumi heaolu nimel võiksid kasutada vähem sõnu Noku , Ja porno !
Lugesin puhtalt uudishimust laste juttu ja lõppude lõpuks ei saanud mitte midagi aru?
Mis toimub? Projekt?
stenka006 Kirjutas:
noname Kirjutas:Tulgu taevas appi!
Aga kuskohas need simmerid asuvad? Ma suht võhik sellel alal. =S

simmerid on need tihendid mis on väntvõlli laagrite peal et oleks korralik kompressioon!!!

Kompressiooni seisukohalt pole oluline, mida kokku surutakse - kas vanu põlemisgaase või uut küttesegu. Seetõttu pole simmeritel kompressiooniga midagi pistmist.
Muidu lahe teema. Tore lugeda, et keegi ostis 150 krooniga omale projektipilli. Vaevalt, et sul sellest midagi välja tuleb aga targemaks saad ikkagi. Õpid ära näiteks mis on kontakt ja mis on kahetaktilise mootori bensiini ja õli segu vahekord jne. Lõpuks saad ehk ka selle selgeks, et ka kõige odavam hiina roller on kümneid kordi töökindlam, kui miski räbal druzba. Aga kui su aeg midagi ei maksa, siis anna minna.