automoto.ee foorumid

Täisversioon: moskvitš 408 sidur
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kas keegi oskaks öelda mis moodi 408 l sidur kokku laotakse ,sidrikorvi peab enne hooratta panekut paika panema,siis hooratas siis ketas koos siduri kattega... aga ülejäänud asju ei sa mingit moodi panna,lihtsalt ruumi pole.
Ehk annaksite nõu sellekoha pealt.
Uudistaja Kirjutas:Kas keegi oskaks öelda mis moodi 408 l sidur kokku laotakse ,sidrikoja peab enne hooratta panekut paika panema,siis hooratas siis ketas koos siduri korviga... aga ülejäänud asju ei sa mingit moodi panna,lihtsalt ruumi pole.
Ehk annaksite nõu sellekoha pealt.

Siduri lahutusmehhanism koos grafiittallaga ikka enne koja külge, siis siis sidurikorv koos kettaga paika. Korvi hõlpsamaks allapanekuks on korvi surveplaadis kolm ava otse lahutuskäppade taga, kuhu lükatakse 6mm montaažitihvtid või lihtsalt poldid, ennem tuleb käpad lahutusmuhvile vajutades alla suruda, siis tihvtid sisse. Selliselt fikseeritud korvil on lahutusmuhv all, justkui lahutatud asendis ja korv seega omakorda õhem, et teda hooratta ja lahutushargi grafiittalla vahele ajada. Peale paigaldamist tihvtid eemaldada.