automoto.ee foorumid

Täisversioon: SZD, 1984a, Ralliace
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tervist! Masina soetamine sai alguse Järva- Jaani Vanatehnika Varjupaigas käimisest, seal sealt jäi silma eriti see punane invakäru. Järgmisel päeval tulin mõttele, et lähen uurin palju tolle Pukas asuva isendi ees küsitakse. Mul vedas, kuna omanik ei küsinud suurt hinda. Täna peale tööd käisin isaga uuesti seal ning veeretasimegi masina käru peale ja tõime koju. Masin on üllatavalt heas korras arvestades tema läbisõitu, milleks on 17 021kmToungue. Kuna täna tõin ta peale tööl käiku, siis olin väsinud ning ei teinud eriti midagi. Eemaldasin ainult istmed ning matid. All vaatas vastu läbimärg ajaleht, mille kratsisin maha koos lahtikoorunud roostega, et ta kuivada saaks. Mootorit autol peal pole, kuid isa poolsel sugulasel pidavat olemas olema.
Tuleviku plaanid: täitsa originaali ei plaani teha, tahan ta lihtsalt korda teha, et hea ilmaga mööda küla kekutada.Cool ( ma ei mõtlenud kekutamise all seda, et teen teda mingiks põllurallikaks. Auto saab pühapäevasõidukiksSmile.)

NB: kohe saate pilte ka, teen endale galerii mõnele saidile.
http://fotoalbum.ee/photos/ralli2ss/sets/145048 <---------
Kommentaariks niipalju, et mootorratta spidomeetri näidu viimane number tähistab läbitud sadu meetreid, seega tuleks näitu lugeda kui 17 021,1 km.

Asp
Aspelund Kirjutas:Kommentaariks niipalju, et mootorratta spidomeetri näidu viimane number tähistab läbitud sadu meetreid, seega tuleks näitu lugeda kui 17 021,1 km.

Asp
Aitäh, ma ise ei teadnud varem.

Muidu täna sai auto külili keeratud, et põhi korda teha. Muidu vahepeal olen ka mootori saanud, kuid juppe on sealt päris palju puudu. Praeguseks on korda tehtud rattakoopad( rooste maha, krunt ja must kaitse värv peale), siis on korda tehtud spidomeeter ning piduriklotsid puhastasin ära. Käsipidur algul jamas, kuid nüüd töötab. Rohkem polegi eriti teinud, kuid see rooste maha kraapimine on oma aja nõudnud.
Pildid on samas albumis, allpool: http://fotoalbum.ee/photos/ralli2ss/sets/145048
No, mis seisus auto juba on?
kui saladus pole siis palju sa maksid selle eest?
Jess!!!! Täna sain tänu isale mootori esimest korda käima, nüüd vaja veel trossid ja juhtmed korralikult ära ühendada, siis saab liikuma! Puudu on genekas ja veel paar vidinat, kuid need lasen isal mõni teise maisna pealt asendada. Näiteks karburaator sai Iz 56 oma, kuna originaali on raske leida ning hind ka kallis, kuna vaadatakse, et kui huvi tunned, siis oled arvatavasti rikas mees.Toungue

EDIT: Parandasin paar kirjaviga ning sooviks ka pilte invaliidiautost, eriti sooviks pilte mootorist ja summutist. Tahan teha summuti võimalikult originaalilähedase. Kuigi kui kellegil pilte pole, siis pole ka midagi, sest 16 oktoobril lähen sugulase sünnipäevale, kuhu tuleb ka üks vanatädi kellel on invaauto. Sealt saab lähedamalt uurida.
Tere jälle! Mul on nüüd suur probleem ning loodan abi saada asjatundjatelt nagu te siin olete.Wink Probleem siis selline, et panin invakale originaalpaagi tagasi peale, kuna paak jääb karpast natuke madalamale, siis ei tule bensiin enam üles, st sõita saaks ainult silmini täis paagiga. Tahaksin teada siis, et kuidas originaalis see probleem lahendati. Et kas oli pump vahel? Igatahes umbes pole kuskilt, kontrollisin üle, ainuke viga ongi see, et mootor jääb liiga kõrgele, või sõidetigi koguaeg täis paagiga?Toungue
Mul on lisatud ka pilt, kuid siin pole eriti hästi aru saada. Muidu peal pole mul hetkel originaal karpa, on 2 pütase Iz-i pealt võetud, kuid uurisin, et ta on peaaegu identne originaalkarpaga, ainult see osa erinev, kuhu gaasitross kinnitub. Aa, ja siis veel üks väike küssa, et kinnitasime isaga gaasitrossi karpa külge, kuid seal on veel mingi otsiku koht, kuhu me panime hetkel vasktraadi, et testida, mida ta teeb, aga tulemust ei saanud. Kui keegi oskab öelda milleks too on, siis tänud. Praeguseks siis kõik, tänan juba ette kõiki, kes viitsivad mu vigu täis juttu lugeda ning ka aidata!
Originaalis bensupump mis kinnitub silindri külge, sinna, kus on mitme poldiga plaat. Kui väga originaali taga ei aja, siis saab väga edukalt asendada ZAZi salongisoendus bensupumbaga, mis töötab 12 V pealt.
õigem lahendus on ikka vaba bensiini pealejooks,eks tõsta paaki veidi kõrgemale,kuni õige karpa leiad.trossi küsimusest ei saa kahjuks hästi aru.
Asi selles, et paaki ei anna nihutada, täna niigi võtsin ette, tegin pisikese augu enda kõrvale ning kinnitasin võrri paagi salongi, et saan bensiini kätte. Kui mõtlema hakata, siis hellrix-i postitus vastab täiesti tõele. Ja veel tahan lisada, et mul on originaal karpa olemas, ainult sealt trosside kinnituskohad puudu, muidu too on täpselt sama kõrgel kui see mis hetkel on. Ja see bensupumba asukoht on kindlalt õige, kui ma invaka mootori sain, siis ise nuputasin, et mis sinna käia võib, nüüd sain siis vastuse, aitäh!Smile

Ma ei oska ise ka eriti muidu seda trossi asja seletada. No karpal siis bensiini sissetulek ja tolle kõrval see otsik, kuhu käib gaasi tross. Kuid sellel karpal on 2 trossi kohta, üks on siis gaas, kuid teine mis tolle kõrval istub, tolle põhimõttest ma aru ei saa.
see teine peaks olema nnt oores ehk siis nii öelda klapp mis külmalt käivitades annab lisa kütst ag see on sellel juhul kui ma su jutust õigesti aru sain
g5943 Kirjutas:see teine peaks olema nnt oores ehk siis nii öelda klapp mis külmalt käivitades annab lisa kütst ag see on sellel juhul kui ma su jutust õigesti aru sain
Võib tõesti olla, ma ise ei tulnudki selle peale... Mul vähe kogemusi kah mootorratastega.
Tervist,

paar aastat mööda läinud vahepeal, kuda projekt edeneb?Smile
Oeh, polegi märganud seda teemat. Olulist arengut pole olnud kuna elu suhteliselt kiireks läinud. Taastamise osas pole midagi ette võtta jõudnud, küll aga panin ta viimati augustis käima, siis läks küll üsna edukalt.Smile
Aga no ta seisab ilusti kuivas garaaþis ning ei jää ka eriti ette mulle, lasen seista kuniks tekib aega ja vahendeid temaga tegelemiseks.
Sügisel viimati invakäru käivitades ja sõitu proovides purunes veokett ise tehtud mootorkinnituse järele andmise tõttu. Üleeile tekkis ajakavas väike vahe sisse ning vahetasin keti ja kinnituse ära. Eile hommikul panin käima (käivitus üllatavalt kiirestiSmile) ning tänagi sõitsin mõnedsajad meetrid. Seda pean küll nentima, et ilma kaassõitjata ei taha ta oma väikese kaalu tõttu kohe üldse lumisel pinnal kulgeda, aga kui mõlemal poolel raskus, siis läheb originaalrehvidega isegi mäkke üles ilma probleemideta.Smile
Igapäevasõiduk ja tema kupeest kaaslaneWink:
[Pilt: DSC01405.JPG]