automoto.ee foorumid

Täisversioon: K: Gaz 21 valge rooli hooldus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kukkus siis mõni päev tagasi sülle üks päris heas korras valge rool. Ei ole kokku tõmmanud ega midagi. Esimesel korral sai puhastatud linaõliga. ja praegu lihtsalt seisab. Aga teiste kogemustest tean, et see rool hakkab ka niisama seistes kobrutama. Kas peaks ta näiteks tuppa kappi panema, et päikest ega niiskust tugevat ei oleks?
Kas must rool on ka samast bioplastikust või millestki kaasaegsemast juba?
Viimaks küsiks, kuidas saab need kroomitud rõngad sinna kodarate ümber?
twist Kirjutas:Viimaks küsiks, kuidas saab need kroomitud rõngad sinna kodarate ümber?
Kui lähemalt mõne Volga rooli tagaosa vaatad, siis ehk näed, et need ei ole mitte rõngad, vaid kroomitud metalliribad, mis on roolikodarale vastavasse pesasse paigutatud-nii et metalliribad vermitakse sinna roolikodara ümber käsitsi, näpu vahel. Keerulist midagi ei ole. Keerulisem asi, kui kroomitud metallribad kadunud, ei ole küll näinud neid kuskil müügil!
Siiski tahaks veel teada kuidas konserveerida ja hoida seda rooli nii, et ta pragunema ei hakkaks.
Praegunema paneb karboliitrooli otsene päikesevalguse pealepaistmine. "Õitsema" (selliseks pehmeks läheb, kirme tekib peale ja levitab haisu) paneb liiga niiskes kohas hoidmine ja aeg.
Volga ukse küljes olevad käetoed on samast materjalist nagu roolirataski. Need seisid minul toas, kus on keskküte, kuid ikkagi oli pindadel valge härmatise sarnane kiht. Volga rooliratta puhastasin korralikult puhtaks ja lakkisin selle aerosool pudelis müügil oleva mootorite lakkimiseks mõeldud lakiga. Välimus sai tunduvalt kenam ja peale seda roolirattale garaasi tingimustes härmatist enam ei ole tekkinud.
Aare Kirjutas:Volga ukse küljes olevad käetoed on samast materjalist nagu roolirataski. Need seisid minul toas, kus on keskküte, kuid ikkagi oli pindadel valge härmatise sarnane kiht.  Volga rooliratta puhastasin korralikult puhtaks ja lakkisin selle  aerosool pudelis müügil oleva mootorite lakkimiseks mõeldud lakiga. Välimus sai tunduvalt kenam ja peale seda roolirattale garaasi tingimustes härmatist enam ei ole tekkinud.
Roolis alanud laguprotsessid ehk siis orgaanikat järavad bakterid vajavad elutegevuseks hapnikku. Seetõttu on minu arvates rooliratta lakkimine otsekui hapniku kinnikeeramine ja laguprotsesside aeglustamiseks igati õige tegu.
Muide, käetoe plasti on hakatud Venes tootma.