Ah te ajate asja nii keeruliseks ikka. Enne ma jõuan selle liikuri 8 korda üle nipli rullida kui sinna plekile mingi roosteussi poegki tekkida jõuab
Muidu mu isiklik ja suhteliselt väheinformeeritud arvamus on, et lõpptulemuse roostekindlus sõltub pleki kvaliteedist kordades vähem kui pleki peale kantava aine kvaliteedist.
E:
minu volgaga läheb ikka väga kaua aega enne kui see ringrajale jõuab...
keerulist ega kulukat ei ole siin midagi, lihtsalt on vaja teada milliseid juppe jäänustekonteinerist korjata.
Jesper Kirjutas:Muidu mu isiklik ja suhteliselt väheinformeeritud arvamus on, et lõpptulemuse roostekindlus sõltub pleki kvaliteedist kordades vähem kui pleki peale kantava aine kvaliteedist.
Kohalikud metallturvauste tootjad peale 10-ne aastast praktikat enam nii ei arva
kOll Kirjutas:ise olen teinud samase ilmastikukatse just ruukki ja ukrameti materjalidega.
Tulemuseks: autodel kasutaksin ainult RUUKKI plekki ja FORSTERi karprauda
ma olen kah kusagil plekiteemas korra tõdenud, et kütmata garaazhis tõmbas ukrameti külmvaltsplekk "rebaseks", aga Ruuki oma seda ei teinud. Tegemist oli küll erinevate aastatega - kuid küllap nad on üldjoones ikka "vennad".
paar aastat tagasi olid erinevad ka neis kahes kohas pakutavad lehepaksused - 0,7mm ja 0,8mm. Kumb oli kumb - ei mäleta enam...