automoto.ee foorumid

Täisversioon: Opel Ascona C 1,6 1985/intrega
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Sain tasuta siis sellise auto , autol sillad ja muu veermik kõik korras . aga kere on see kõige nutusem koht, juhi istme all on jube suur auk . esi tule all on ka jube auk . plaanis masinast teha ringraja ja niisama kiire auto  , mootoriks tuleks 110kw vectra 2000 mootor. koos kõige muuga (sillad,pidurid,jne) . mootoriks on präegu 1,6 . mootor on jube suure läbi sõiduga , uutest juppidest siis nii palju et peab uurima mis maksab . tahaks saada : uued : esi tiivad , esi ja taga põlle , taga stange alla kõiva pleki (külgedel) tagumised koopa ääred ja karbid. Valgeid suunasid tahaks ka . plaanis ära kaotada: liistud , auto korralikult üle värvida ja et enam selle roostega jamamist poleks . talvel nagunii sõitma ei hakka . paar pilti ka :
alguses :
http://www.album.ee/files/41/188/norm/10841188_WAN2.jpg
http://www.album.ee/files/41/190/norm/10841190_OKRN.jpg
vahepeal :
http://beta.album.ee/files/41/303/norm/1...3_NZso.jpg
http://beta.album.ee/files/43/340/norm/1...0_44ys.jpg
http://beta.album.ee/files/43/337/norm/1...7_uwvq.jpg
http://motoclub.pri.ee/opel/IMAG0369.JPG
http://motoclub.pri.ee/opel/IMAG0375.JPG
http://motoclub.pri.ee/opel/IMAG0377.JPG
summuti keevitamine
http://motoclub.pri.ee/opel/IMAG0390.JPG
http://www.album.ee/files/41/202/norm/10841202_BnlD.jpg
seest :
http://www.album.ee/files/41/196/norm/10841196_LOQ4.jpg
mootor:
http://www.album.ee/files/41/294/norm/10841294_4oQv.jpg
auto hetkel :
http://motoclub.pri.ee/opel/IMAG0396.JPG
http://motoclub.pri.ee/opel/IMAG0395.JPG
uus velg:
http://www.album.ee/files/50/416/norm/10950416_kzeu.jpg

varsti peaks saama : Ascona GT rooli,polstrid,istmed,velged suunad, esi tuled ,põllelisa,uued esimesed uksed.
präeguseks kõik .
Kuidas plaanid põhja lahendada? Või jätadki augu jalaga hoo lükkamiseks?

Minu '86 Kadett E-l on üks varasem omanik lahendanud asja tsinkplekiga, mis asendab/täiendab praktiliselt kogu põhja tagaistme keskelt päris ette välja.
lõikan vana ussitanud pleki välja . ja uue peale . roose muunduriga pärast üle siis tina keevitanud kohtadele ja värv peale . nagunii talvel ei sõida nii et, pole selline asi ültse probleemiks .
põhi on masendav :
http://motoclub.pri.ee/opel/IMAG0451.JPG
juhipool .
http://motoclub.pri.ee/opel/IMAG0454.JPG
kõrvalistuja pool on ainult pindmine .
http://motoclub.pri.ee/opel/IMAG0456.JPG
esijalgne praht
intrega Kirjutas:uus velg:
http://www.album.ee/files/50/416/norm/10950416_kzeu.jpg
paistab olevat plekkvelg, mida katab Nissani logoga ilukilp Smile

aga mida tegelikult soovitada tahtsin, oli selle masinaga mitte jantida - on küll aega-vaeva juba sinna pandud, kuid niivõrd ussitanud (ja kellegi poolt ebaadekvaatselt lapitud) põhja pole taolisel masinal mõtet remontida. Aga noh - eks iga mees tõmbab autot ja vanametalli eristava piiri sinna, kuhu tahab ning asjalik mees teeb pea igast õnnetust roostehunnikust korraliku masina...
Päris kena projekt tundub olevat, edu ehitamisel.
tegu on jah plekk veljega Toungue esijalgu kärab küll ja nissani märgi katan ära . ussitanud on jah aga Copiks siis enda jutu ascona clubist siia ka :
nüüdseks kogu sisu väljas , sees on ainult armatuur ja rool . kõvrvalistuja põhja pleki lasin poolenisti haljaks , roostet mulle sealt õnneks vastu ei vaadanud . see tuleb nüüd rooste muunduriga üle teha ja uuesti värvida . juhi põhja lõikan kõik ära ja asendan uue plekiga . ja kui nüüd kõik hästi läheb siis saabub minujuurde varsti üks vectra A millel on 110kw mootor . äkki saab ascona omale uue võimsa mootori  :wink:
võimalikust doonor autost pilti ka :
[Pilt: 3571799.jpg]
[Pilt: 3571801.jpg]
[img]http://img.osta.ee/i/objects/resized/y07/w34/d2/3571802.jpg[/img
Hei hei, need mootorid ju kõik valepidi vahel!!! Smile
sellel vectral on tegelikult 100kW moto - C20XEV peaks mototähis olema. Madalatel pööretel võimsuskõverate järgi parem, kui 110kW (C20XE - mul on kaks masinat selle motoga ja väga ökonoomne ning vajadusel tige moto on; kadetti liigutab väga hästi, aga neliveolise raske vectra jaoks on harju keskmine).

aga see doonori-teema mulle meeldib. Kuigi Lauri tähelepanek valepidi motost on kahjuks väga õige. Siis on ka keret mõtet lappida: saab ilma tehnikata kapotialust korrastada ning põhja on kah parem teha, kui masin on "pulkadeks". Et kui juba nii suur tegemine plaanis, kärab ehk too masin algmaterjaliks küll.
doonori soetamine on Sul igati õige tee - karbussilt järjestikpritsele minnes on vaja "sadat pisiasja". Vectralt saad muuhulgas ka hea-sportliku pidurisüsteemi: kui õigesti mäletan, siis algselt taga trummelpiduriga kadettidel tehakse ketastele üleminek just ascona sillatala ja vectra kettaid-supporteid kasutades.

aok - mis ma targutan. Hangi vectra ära - ning aitan nõuga meelsasti. C20XE kogu tehnika (sillad, mootor, elekter) on mul kaks korda kadettEde vahel keret vahetanud, niiet asi suht selge juba Smile

terv,
Teet
läks jah vähe sassi nende asjadega . 100kw ja 110 kw vahe on vist ainult kollektoris ? aga tänud Wink
nii , stange eemaldatud . sealt kus on teist tooni riba lõikab maha . sinna tuleb uus plekk siis .
[Pilt: 11128378_542R.jpg]
[Pilt: 11128377_iau6.jpg]

vahepel pole suurt midagi teinud , tuled olen eemaldanud . kui midagi suuremat hakkab toimuma saab pilte ka 8) hetkel üks vaz vaja pooleks lõigata samuti ka üks vana honda prelude . need eest saab siis hakkab tegema . loodan et ilma ikka on . jupid panin ilusti põõningule ritta ära . sise plastikud pesin puhtaks . kui sajab siis proovin veel stangesid teha . tagumisel tuleb raam välja võtta . roostest puhastada ja värvi alla panna . samuti tuleb esi stange nurk tagasi väänata . stanged tulevad kerega ühte värvi . värvi valikut veel ei avalda, kindlasti midagi huvitavat .