automoto.ee foorumid

Täisversioon: Moskvitš 2140 (katki,oleks abi vaja)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Sain siis endale moskvitš 2140-ne. Proovisõitu tehes selgus, et sissevõetud kiirusega ei suutnud kurvis masinat teel hoida ja... sõitsin teelt välja.
Pärast kahjusi üle vaadates selgus, et rooli asend on imelik (kui rattad olid otse, siis rool oli pool pööret rohkem paremale, kui normaalne oleks olnud),
tagumine vasak (juhipoolne) ratas oli u. 4 cm rohkem rattakoopas, kui normaalselt,tundub isegi natukene ülevalt sissepoole kaldu, teise poole tagumine ratas oli endiselt normaalasendis. Masin liikus omal jõul edasi ka pärast seda, mootor on terve, käivitub ilusasti.
Nüüd küsimus: mis asjad võivad olla katki ja kuidas neid parandada, välja vahetada. kahju oleks asja kuuri alla jätta.Sad
Ette tänades, K.L.
osta uus tuleb odavam
Seda küll, aga on hirmus tahtmine seesamune vana korda teha.
Kuigi, ainuke hea asi on (vist) koorekohvi värvi (kunst?)nahkistmed. Mootor on sel mudelil lahja, kui tahad üle saja sisse saada, ei saa jalga gaasipedaalilt hetkekski eemaldada.
Aga kui nt. saaksin vajalikud jupid doonorautolt, mis sel katki võivad olla? (vt esimest posti)
Tee paar pilti kui võimalik, siis oskaks täpsemalt öelda.
Kas üle katuse ka käisid? Või põrkasid millegi vastu? See info oleks abiks.
See, et mootor töötab, ei tähenda suurt midagi. Mosse on tugev pill ja kui otse vastu nina laksu ei saa, siis mootor jääb üldjuhul terveks.
Kriitilise pilguga tuleb üle vaadata kõik vedrustuse kinnituskohad. Tagaratta vale asend näitab seda, et viga on just selles. Ka velg võib kõver olla.
Rooli imelik asend viitab ka esivedrustuse kahjustustele. Kindlalt vaata üle õõtshoovad ja šarniirid. Vigastatud võivad olla ka rooliotsad.

Et uus odavam tuleb, selles julgen natuke esialgu kahelda.
üks tagaratas ei saa mitte kõveritti sellest olla et sild on lahti, sest siis oleks ka teine (ühtne sillatala ju). Probleem rohkem selles et velg kõver, kuid Sillakinnitus võib ka puru olla tagumine, sest mossel need nõrgad tehasest....
Mul läheb natukene aega piltidega, vb homme saab need siia panna. Kurvis sõitsin välja, teest 20-kraadise kallakuga madalamale,masin läbis 3 m, peatus, kui oli jäänud pidama vasaku,nüüdseks katkise rattaga liivahunniku peale, parempoolne (terve) ratas oli madalamale jäänud, oli 2 cm kõrgemal maapinnast, auto esiots oli nõrgemat sorti põõsas ja natukene, nii umbkaudu 20 cm kõrgemal kui tagumine rattapaar.
oli keskelt ja ka paremalt tagantpoolt põhja peal.

Loodetavasti saan pildid tehtud, kuid seniks tänud neile, kes on seni aidanud oletada vea põhjust, eriti lamjakule ja molotov51le
roostes_raud Kirjutas:*****Mootor on sel mudelil lahja, kui tahad üle saja sisse saada, ei saa jalga gaasipedaalilt hetkekski eemaldada.******

****Proovisõitu tehes selgus, et sissevõetud kiirusega ei suutnud kurvis masinat teel hoida ja... sõitsin teelt välja. *****


OH poisu, loe oma teksti ja võid tõdeda, et polnd see mootor niiväga lahja midagi. Masin on praegu veel liigagi vinge Sinu jaoks.

Tehnikahuvi muidugi tervitatav ja tehnika alushariduse omandamiseks mosse just paras õppetükk.

Jõudu tööle, loodetavasti kujuneb masinat korda seades selle vasta ka miski austus, et mitte teda otsekohe jälle sajaga niplisse keerata.
Ärge noored lõhkuge ennast lihtsalt niisama. (ehk küll seda kunagi isegi teind, eks me kõik vistWink )
IIIFFFAR Kirjutas:Tehnikahuvi muidugi tervitatav ja tehnika alushariduse omandamiseks mosse just paras õppetükk.

Jõudu tööle, loodetavasti kujuneb masinat korda seades selle vasta ka miski austus, et mitte teda otsekohe jälle sajaga niplisse keerata.
Ärge noored lõhkuge ennast lihtsalt niisama. (ehk küll seda kunagi isegi teind, eks me kõik vistWink )

Minu esimeseks autoks oli ka mosse. Vahetasin veel mädanenud 2140 kere ülikorraliku 408 oma vastu ja kakkusin sõlmi kokku-lahti. Hea mootor oli, 150 km/h tegi ära 408 kere peal. Kiirendus oli ka mosse kohta mega. Kandsin masina eest hästi hoolt. Masin oli juba üsna hea väljanägemisega ja mugav. Aga seda ainult nii kauaks, kuni oma võimeid üle hindasin ja auto 100 km/h külglibisemisse sattus, tagaratast pidi "väikesesse augukesse" kinni jäi ja üle nipli lendas. Kurb lõpp heale autole. Vahel mõtlen siiamaani, miks ma kahe põllu vahel, mis sest et heal, sirgel ja siledal teel, niimoodi kihutasin... Eks ma üks lollakas olin. See kere ise oli juba üliheas seisus, 1968. aasta keresid ikka naljalt ilma täpigi roosteta ei leia. Auto mootor ja üht-teist veel on alles. Käigukast müüdi maha.

Seega- hoia oma autot ilusti ja ära kupata. Kiiruskatseid võib pikal ja laial sirgel teha.
Kui juba teema on kujunenud selliseks, et räägi oma kunagisest mossest, siis ma ka pajatan natuke.

Minu esimeseks autoks oli 2140 SL 87 aasta oma. Autol oli kere põhimõtteliselt väga mäda. Tagumised poolraamid said karpauast täielikult uued pandud, et vedrudel kuskile taga ka toetuda oleks. Põhiliselt tegelesin ma sel autol mootoripoolega, sest kasutasin seda põhiliselt 2a jäärajal (2a isetehtud piikidega) ja suveti tegin pea mahajäetud aga väga hea seisus kruusateedel kiiruskatseid.

Mootoris oli kolvid,kepsud ühte kaalu aetud, väntvõll oli ka "aftermarket" tasakaalustus jälgedega. Plokikaanes ajasin pordid üksteisega täpselt kokku, karpaks läks Daaz 2140 mis osutus neist kõige paremaks. Mootor jooksis pöördesse päris hästi - 1 käik - 50 : 2 - 85 : 3 : 130 : 4 : 165 (mis oli ka spidomeetri viimane klots). Arvestama peab muidugi ka mosse spidomeetri valetamisega, kuid tagadiffrist sai see mootor siiski jagu, kuid selleks ajaks oli kere nii ohtlikult läbi et ei julgenud taga enam sõita sellistel kiirustel ja nii ta lammutusse läkski (tagatiib oli kere küljest lahti roostetanud ja hakkas tuulega õhku tagumise istme vahelt sisse ajama, paak tahtis läbi pagasniku põhja kukkuda, esimestesse poolraamidesse sai näpud sisse pista), kuid enamus mootorist ja kõik mis keresse ei puutu alles praegugi.

OEH sai siis südamelt ära räägitud ja natuke offtopicut jälle juurde toodetud:d