automoto.ee foorumid

Täisversioon: Probleem bensiininäidikuga
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tervist,

Probleem seisneb selles, et kui süüde sisse panna näitab bensiininäidik tagurpidi ehk siis valele poole, nii palju kui ta saab minna. Autoks on Moskvitš 401 - 1954. Olen vaadand üle kas juhtmed vahetuses, kuid polnud. Kuidas saaks parandada seda, et ta ikka õigele poole liiguks?
aga kui süüde sees pole siis näitab ikka 0?
ja kui süüte sisse keerad siis ikka? või kui süüde sees siis tahab veel allapoole 0 minna
On Sul ikka algne ujuk ja näidik?

Ei rasu unustada, et vanadel autodel oli keres aku plussklemm, alles hiljem läks suurmoeks miinusklemmi massi toppimine. Sellest eripärast tingituna võivad mitmedki algsest erinevad elektririistad valepidi tööle minna.
Vaata et sul juhe kuskil keresse ei jookse, sest minumeelest jooksis mossel näidik põhja kui ta otse keret tunda sai (olgu seal siis kas + või -). Muidugi mõõda üle, et sul ujuki reostaat ise väga nullilähedase takistusega pole...
Jossu Kirjutas:aga kui süüde sees pole siis näitab ikka 0?
ja kui süüte sisse keerad siis ikka? või kui süüde sees siis tahab veel allapoole 0 minna

Kui süüde on väljas siis näitab täpselt 0 ja kui süüde sisse panen siis läheb nullist veel allapoole nii palju, kui tuleb takistus seieril ette.

valdo Kirjutas:On Sul ikka algne ujuk ja näidik?

Ei rasu unustada, et vanadel autodel oli keres aku plussklemm, alles hiljem läks suurmoeks miinusklemmi massi toppimine. Sellest eripärast tingituna võivad mitmedki algsest erinevad elektririistad valepidi tööle minna.

Küljes on vana ujuk, mis tal varem küljes oli ja töötas. Näidik on vahetatud, kuigi eelmine näidik näitas uuesti auto kokkupannes algselt tagurpidi ja hiljem hakkas valdavalt õigele poole näitama, kuid viga oli õlirõhu näidikus, millega olin sunnitud vahetama bensiini näidiku ja õlirõhu näidiku, sest nad on üheskoos.

Proovitud on ka "plussklemm massi pannes" variant. Ei annud ka too muutusi.

Molotov51 Kirjutas:Vaata et sul juhe kuskil keresse ei jookse, sest minumeelest jooksis mossel näidik põhja kui ta otse keret tunda sai (olgu seal siis kas + või -). Muidugi mõõda üle, et sul ujuki reostaat ise väga nullilähedase takistusega pole...

Ujuki reostaat pole nullilähedane, sest paagis on ~"viiendik" bensiini. ja süüdet sisse pannes on selgelt näha et näidik kisub nullist madalemale.
Juhe ei jookse keresse.
Täna tehtud uus katsetus näitas, et kui ujuki küljest võtta ära juhe (mis läheb näidikusse) siis süüde sisse keerates näitab näidik natuke üle poole paagi. ja kui juhe uuesti panna külge siis kisub jällegi alla 0. Tuli selline mõte, et kui juhet pole küljes, äkki siis peaks näitama täispaaki, aga võib olla, et seier on mehhanismi vahetuse käigus veidi viltu läinud ja ei näita nii palju enam, seega see näitab kuskil ~10L vähem. 10L selle paagi suuruse juures on umbes kolmandik. Paagis on vaid kuskil 3-4L, arvasin, et äkki peaks panema bensiini juurde siis on nähe kas liigub kõrgemale.
Väi on kellegil veel mõningaid ideid?Rolleyes