automoto.ee foorumid

Täisversioon: Jossu Zaz 966B
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
1971 aasta masin, originaal värv, läbisõit jõudis minukäes 90 000ni, väidetavalt pole auto talve näinud keevitust peale tehast auto näinud ei ole, läbivat roostet hakkab tekkima vasakule esitiivale kus logarid puuduvad ning pori jms mis sinna pidama jäävad mädanadavad plekki korralikult ning esiamortide ümbrised ülevalt... kuid ka seal pole asi lootusetu ainult pealmine plekk on miskipärast ära...alumine on tugev...
paigaldatud on mitteoriginaal poolepealt mosse eliidi peeglid mõlemale tiivale( kuuluvad likvideerimisele sealt), antenn ning muu on originaal...ainuke viga on praegu mootor, omanik oli isegi väikse kap. remondi ära teinud(uued kepsud kolvid, silindrid+tihendid) kuid mis läbi on on raamsaaled...lasevad õli vuhinal läbi nii et soojalt on õlirõhk null...seeaastased sõidud on tegematta jäetud selletõttu...pikemalt saab lugeda siit... http://www.sapikaklubi.org/forum/viewthr...ead_id=283

mõned pildid ka...
[Pilt: 00884789549ac8_m.jpg]
[Pilt: 008847874a962d_m.jpg]
[Pilt: 008847863d0f74_m.jpg]
[Pilt: 008847858a53f1_m.jpg]
[Pilt: 0088478111b614_m.jpg]
[Pilt: 0088478033f662_m.jpg]
[Pilt: 008847777b2ab8_m.jpg]
Jossu Kirjutas:...
paigaldatud on mitteoriginaal poolepealt mosse eliidi peeglid mõlemale tiivale( kuuluvad likvideerimisele sealt)
...

Kui peeglid korralikud, siis ära nende pärast küll põe. Osadel Vene autodel olid peeglid "lisavarustuses" ja neid tuli juurde osta ning osta sai muidugi seda, mis poes olemas oli.

Aga siin paar pilti, mis googeldades 966-st tulid:

[Pilt: Zaz966.jpg]
[Pilt: Zaz_zaz966.jpg]
heh...nähtud seda masinat Türi laadal. Auto ümbruses nagu kedagi polnud ja akna peal oli silt "ostan juppe" vms. Aga päris kobe kõrvik paistab Smile
jah, sealt sai see ostetud...nign kasutasin juhust et ehk kellelgi midagi pakkuda...
krister Kirjutas:Kui peeglid korralikud, siis ära nende pärast küll põe. Osadel Vene autodel olid peeglid "lisavarustuses" ja neid tuli juurde osta ning osta sai muidugi seda, mis poes olemas oli.

Teema esimest posti lugedes pidin just sedasama ütlema, on need ju täitsa ajastukohased lisandid ning hõlbustavad tagurpidi manööverdamist ikka äraütlemata palju. Miskid hilisemad plastikaatjurakad rebiks muidugi sõnalausumata küljest aga need las küll olla. Küllap kuskilt parema varre külge ka peegli leiad.
Ma leidsin vanaema vanades fotodes tuhnides antud mudelist ühe jäädvustuse: kus on peeglil teistsugune lahendus, nähtavus on sellegipoolest arvatavasti nullilähedane...
(juhul ikka kui see jurakas on ikka peegel seal kõrgel uske küljes)
Päris hea auto ! Hoia seda !Smile
on sellel autol üldse tehase poolt peegleid paigaldatud?
ka mõnel maantemuhul polnud peegli jaoks kohta...ise oman ühte sellist...
Vabriku peegel on salongis ja kogu lugu, ega rohkem tal neid polnud jah.
Aga kas politsei vöi ARK midagi ei ütle, kui välised peeglid puuduvad, kuna alkselt polnuki neid küljes.
miniest Kirjutas:Aga kas politsei vöi ARK midagi ei ütle, kui välised peeglid puuduvad, kuna alkselt polnuki neid küljes.
Ei tule miskit ütlemist. Sellest muudes teemades juba juttu olnud, et kui uuniku staatuses autol ei ole midagi tehase poolt ette nähtud, siis seda ka ei pea küljes olema.
41Degree Kirjutas:
miniest Kirjutas:Aga kas politsei vöi ARK midagi ei ütle, kui välised peeglid puuduvad, kuna alkselt polnuki neid küljes.
Ei tule miskit ütlemist. Sellest muudes teemades juba juttu olnud, et kui uuniku staatuses autol ei ole midagi tehase poolt ette nähtud, siis seda ka ei pea küljes olema.
vahepeal on tükk tegemist et aki j ülevatuse onudele seda selgeks teha...
ga see selleks...
üks küsimus seoses ilukilpidega...millised sellel mudelil on, ise olen näinud tavaliste uutega nagu 968m-idel, siis muhu omasi ümaraid ning ribidega kilpe mis varjavad kogu velje ära...
Jossu Kirjutas:üks küsimus seoses ilukilpidega...millised sellel mudelil on, ise olen näinud tavaliste uutega nagu 968m-idel, siis muhu omasi ümaraid ning ribidega kilpe mis varjavad kogu velje ära...
Muhu omadel peal zaz kiri ja need olid kasutusel ainult muhkudel kuni 67-68? Edaspidi tavalised kilbid, ribidega on tuuning.
Jossu Kirjutas:üks küsimus seoses ilukilpidega...millised sellel mudelil on, ise olen näinud tavaliste uutega nagu 968m-idel, siis muhu omasi ümaraid ning ribidega kilpe mis varjavad kogu velje ära...

Vähemalt '71 sügisel valmistet 966 modifikatsioonidel olid juba "tavalised" kilbid, st sellised, mis olid alumiiniumist ja katsid vaid rummuosa... Kaldun arvama, et kogu velge varjanud "ilusamad" kilbid kadusid juba millalgi enne 1971...
Tahtsin küsida, et millega oli kaetud antud isendi põhi tehasest väljumise hetkel?
Mingi kivikaitse + värv?
Niipalju kui mina näind olen, on enamus sellest ajast pärit autod, musta mastiksiga ära võõbatud.
Ning kas stange otsad olidki mustad?
Ettetänades, Joosep!
Peaks olema olemas sellele isendile näidikute plokk,komplektne ja töötav,kui huvi anna teada.
Jossu Kirjutas:Tahtsin küsida, et millega oli kaetud antud isendi põhi tehasest väljumise hetkel?
Mingi kivikaitse + värv?
Niipalju kui mina näind olen, on enamus sellest ajast pärit autod, musta mastiksiga ära võõbatud.
Ning kas stange otsad olidki mustad?
Ettetänades, Joosep!
Sa oleks võind otse minukäest küsida Big Grin
Tehases kaeti sapikate põhi läbi aegeade bituumen-mastiksiga, mille all oli kerevärv, väljaarvatud rattakoobastes.
Stangeotsad olid mustad `69-75 aastail, samuti peavad stanged olema 4-osalised.

Edu & jaksu & muid häid soove sapikanduse alal.

hundu615, räägi kas spidokorpus plekist või plastikust, tsingitud plekk-korpus varase 966-e tundemärk, umbes kuni `70-71. Samuti peaks olema varajastel odomeetri numbrite taustad mustad ja numbrid ise valged.
oli vist plastikust,vaatan järele.