21-08-2007, 21:54 PM
Tere
On aeg teha uus teema minu üherattalise käru tehasekonditsiooni viimisest. Tegu on siis Ungaris valmistatud mootorrattakäruga. Idee selle asjanduse ostmiseks tekkis umbes samal ajal kui hakkasin taastama oma T1-te. Siis silmasin esimest korda sinna külge haagitud käru ja sellest momendist olen ungari veebisaitidel kolanud ja otsinud eksemplari mida tasub taastada. Kolmveerand aasta jooksul on neid müügis olnud kuskil 8 ringis. Üleüldse on neid toodetud 2-3 tuhande kandis aastated 1967-1969. 1969 toodeti neid üksikud ja need on väga haruldased. Motorkuli käru on olemas kahte tüüpi vedrustusega(mudelitähis vastavalt FV60 ja FV60T) kus T tähistab teleskoopvedrustust. Allpool on pildid nii tavalisest(st. vedrustuse osa täidavad 4 kummisektorit) kui amortidega versioonist.
[attachment=26591]
[attachment=26592]
Minu esimeseks katsumuseks saab olema ARK. Kuna minule teadaolevalt neid eestis ei ole(100% kindel ei saa kunagi olla) siis karta on, et tuleb rohkem vaeva näha. Õnneks on olemas uued ungari dokumendid koos euronumbrite ja ostu-müügilepinguga, niiet loodan pääseda paari nädalaga
Käru ise on praktiliselt 100% komplektne, ainus asi mis puudub on lukukate. See õnnestus mul puhta juhuse tõttu leida. Praegu ootab see eestimaale saatmist. Ise näeb see välja selline:
[attachment=26593]
Väike pildiseeria on näha aadressil http://www.zone.ee/pannonia1962/MotorkuliFV60/
On aeg teha uus teema minu üherattalise käru tehasekonditsiooni viimisest. Tegu on siis Ungaris valmistatud mootorrattakäruga. Idee selle asjanduse ostmiseks tekkis umbes samal ajal kui hakkasin taastama oma T1-te. Siis silmasin esimest korda sinna külge haagitud käru ja sellest momendist olen ungari veebisaitidel kolanud ja otsinud eksemplari mida tasub taastada. Kolmveerand aasta jooksul on neid müügis olnud kuskil 8 ringis. Üleüldse on neid toodetud 2-3 tuhande kandis aastated 1967-1969. 1969 toodeti neid üksikud ja need on väga haruldased. Motorkuli käru on olemas kahte tüüpi vedrustusega(mudelitähis vastavalt FV60 ja FV60T) kus T tähistab teleskoopvedrustust. Allpool on pildid nii tavalisest(st. vedrustuse osa täidavad 4 kummisektorit) kui amortidega versioonist.
[attachment=26591]
[attachment=26592]
Minu esimeseks katsumuseks saab olema ARK. Kuna minule teadaolevalt neid eestis ei ole(100% kindel ei saa kunagi olla) siis karta on, et tuleb rohkem vaeva näha. Õnneks on olemas uued ungari dokumendid koos euronumbrite ja ostu-müügilepinguga, niiet loodan pääseda paari nädalaga
Käru ise on praktiliselt 100% komplektne, ainus asi mis puudub on lukukate. See õnnestus mul puhta juhuse tõttu leida. Praegu ootab see eestimaale saatmist. Ise näeb see välja selline:
[attachment=26593]
Väike pildiseeria on näha aadressil http://www.zone.ee/pannonia1962/MotorkuliFV60/