automoto.ee foorumid

Täisversioon: automaatsidur
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
kuidas automaatsidur lahutab. mul on nii et kui vänta annad läheb kohe minema(käiguga)
otseloomulikultteavadkõiksiinsedfoorumlased,mismasinastjuttkäib.

Sellise küsimise peale jäädki vastust ootama.
Ma pakun, et jutt käib vanema Jawa kohta.
Kui jutt käib jawast, siis seal pigem "poolautomaat sidur". See toimib käiguvahetusel - käiguhooba liigutades lükatakse peale ka sidurit. Kohapealt ära minna sellega ei saa ning ka teistel käiguvahetustel on mõistlik kasutada tavapärast sidurit.
isandpauk Kirjutas:Kohapealt ära minna sellega ei saa..
Saab küll ja väga edukalt. Nõuab ainult pisut harjutamist.
Nojah, sul on õigus. Ka ilma igasuguse sidurita on võimalik kohalt võtta, kui pisut harjutada. Samas ei tahaks, et keegi oma Jawa käigukasti tagumikku keerab sellist moodsat sõidutehnikat kasutades.
aga akki kaib jutt hoopiski izhist??...teema siiski sama
Järsku dneprist või üldse aiaaugust Cool Autom. sidur kõlbab ainult käikude üles vahetamiseks, olgu jawa, iz või dnepr.
isandpauk Kirjutas:Nojah, sul on õigus. Ka ilma igasuguse sidurita on võimalik kohalt võtta, kui pisut harjutada. Samas ei tahaks, et keegi oma Jawa käigukasti tagumikku keerab sellist moodsat sõidutehnikat kasutades.
Ehk seletad lähemalt, kuidas on siduri puudumine võrreldav Jawa nn. poolautomaatsiduriga ning mismoodi selle kasutamine käigukasti kuskile pimedasse kohta võib keerata? Ma muidugi eeldan, et jutt käib õigesti reguleeritud sõlmedest ning õigetest sõiduvõtetest.
Olaf Kirjutas:Järsku dneprist või üldse aiaaugust Cool Autom. sidur kõlbab ainult käikude üles vahetamiseks, olgu jawa, iz või dnepr.
Vaidlen vastu. Vähemalt Jawal töötab see üsna hästi. Saab nii üles kui alla vahetada ja ka kohalt võtmine pole mingi probleem. Peab lihtsalt käigupedaali sujuvalt üles laskma kohalt võttes.
Ma ei näe mingit võimalust, kuidas selle kasutamine mootorit lõhuks, kuna töötab täpselt samamoodi kui käega sidurdamine. Lihtsalt tuleb asi õieti ära reguleerida - kõigepealt panna paika automaatsidur ja siis selle järgi käsisidur.
Kahjuks on siduri automaatsel lülitusmehhanismil üks oluline puudus: siduri lahutamise ja käigu lülitamise protsessid osaliselt kattuvad. Teisisõnu öeldes lülitatakse käike täielikult lahutamata siduriga, samuti on lahutamise ja lülitamise vahel käigukastivõllide kiiruste ühtlustumiseks liiga lühike ajaperiood. Tehase manuaalid on ses suhtes kahjuks väga kidakeelsed ... mulle on silma jäänud ainult üks saksakeelne reklaamitekst, kus väideti, et sidurit on vaja käega lülitada ainult kohalt võttes ja peatudes.
Vana Jawa käigukast on aga suhtelist õrn asi - eriti vedava võlli ja vahevõlli nuutide otsad - igasuguse ragistamise vältimiseks olen seepärast alati käega sidurit vajutanud. Ehk on see üks põhjustest, miks viimase 35a jooksul pole isiklikul masinal tekkinud vajadust mootorisse vaadata ...