automoto.ee foorumid

Täisversioon: Riga 13 D8 mootor
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tervist, sai siis ettevõetud projekt nimega "Sõda plastmass sääskedele" ning muretsetud endale Riga 13 võrr D8 mootoriga. Liikur iseenesest heas korras, mootor vajab kõpitsemist. Lähen homme avatud turule ja ostan sealt kolbi ning rõngad talle peale, loodetavasti saab mootor siis endale jõu tagasi. Vändad võtan maha ja panen statsionaarsed jalatoed(tagumise hammasratta sügavuses läks üke terasdetail katki, mis lasi hammasrattal velge kaasa vedada ja libiseda). Ehk jään lootma puhtalt mootori enda jõule. Kui kõik läheb hästi ja mootor suudab mind piisavalt rahuldada Rolleyes siis järgmise nädala lõpus toon ratta linna. Septembris on plaanis teha korda esipidurid mis vajavad uut sisu, trossi ning hooba. Kui sellega hakkama saadud siis tuleb ette võtta elektroonika, ehk tuled ei põle. Pole veel jõudnud kontrollida, ehk ainult pirnides häda(loodame). Kui nendega on ühelpool siis panen suunatuled ette ja taha ning on masin selleks aastanumbriks lõpetatud(arvatavsti saan ma temaga mehaaniliselt veel suhelda ka peatööde lõppedes). Kevadel plaanis viia kere ja porilauad värvimisse, esilenkstang vahetada ning teha korralik elektrisüsteem.
[img][Pilt: img072dx1.jpg][/img]
Kolb uute rõngastega peal. Nüüd septembri esimesel nädalal läheb töömehe kätte kes vaatab mootori üle, kuna magneeto logises oma pesas on kahtlust arvata, et laagreid vaja hakata vahetama, samuti uued kontaktid lähevad lähipäevil peale. magneeto ise veel korralik, seda vahetama ei hakka, kuid mähis oli kahtlane, ehk see arvatavasti vahetusse.
Lootus on paari nädala jooksul saada masin sõidukorda.
täna sai pandud uus karburaator ja kontaktid, jõudu sai masin kohe tuntavalt juurde. Nüüd siis millalgi väntvõllilaagrid vahetusse.