automoto.ee foorumid

Täisversioon: universaalTshaika
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Huvitav,kas Leivategija on oma universaalkerega Tshaika maha müünud?
Veel mitu ammu oli ta igatahes KB veergudel müüa.Tõsi aga see-pikap Tðaika on tõesti haruldus.Ise olen sedaani omanik.Oleks pikapi hind odavam võib olla vaataks teist isegi...
Neid universaalkerega Tðaikasid tehti vist mingi 100 auto kanti - kuskilt selline number nagu jäi meelde aga ehk teab keegi täpsemalt palju neid üldse kokku valmistati.
[quote]Niimoodi kirjutas: Olaf
Neid universaalkerega Tðaikasid tehti vist mingi 100 auto kanti - kuskilt selline number nagu jäi meelde aga ehk teab keegi täpsemalt palju neid üldse kokku valmistati.
Vene autogalerii(Oldtimer gallery...) väidab,et tehti vaid 20,mina olen kuulnud 33st!

willis1

Jah aga minu teada on see leivategija tsaika pikkkapiks tehtud eestis Tartus, mitte Gorkis nagu ülejäänud 20
Neid universaale on tehtud teadmata arv erinevates kohtades. Põhikoht oli vist RAF-i tehas riias. Neid kasutati kiirabis jne. Räägitakse, et Moskvas olla Tähtsate ninade matuseauto või midagi olnud ka ZIL111 baasil. See on ka umbes nagu tsaika. A enivei, Leivategijal oli neid universaale 2tk mu arust. a ei saa kindel olla.
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: zazik
Neid universaale on tehtud teadmata arv erinevates kohtades. Põhikoht oli vist RAF-i tehas riias. Neid kasutati kiirabis jne. Räägitakse, et Moskvas olla Tähtsate ninade matuseauto või midagi olnud ka ZIL111 baasil. See on ka umbes nagu tsaika. A enivei, Leivategijal oli neid universaale 2tk mu arust. a ei saa kindel olla.
Sul on õigus, fotosid võrreldes-kõnesolev Tshaika ei paista olema RAF tehase töö. RAF tehas lahendas tagaosa veidi teisiti ja lisaks tagaluugile olla pressitud RAF märk(?). Seetõttu see universaal võib olla tõesti meie Min nõukogu Autobaasi töö koostöös mõne tehasga nagu ka see Tshaika katafalk millega Pätsi matus tehti. Autobaasi üks tollane ülemus rääkis, et see oli neil endil ehitatud-olen ka ise seda katafalk-masinat lähemalt näinud-tõesti väga professionaalselt teostatud ümberehitus. Automaatkäigukasti asemel seisis tal küll manuaalkast.
See Leivategija Tsaika seisis enne Harkus (90nendate keskel) ja oli müüa mingi 100 000.- EEk iga.Pidasin tollal hinda kalliks kuna auto oli seismisega ära mädand ja tehniliselt tuksis. Mingid Venemaa venelased müüsid veel.
See Hüüru Tsaika on jah Eestis tehtud universaaliks ja kasutatud selleks kahe Tsaika katuse ja akende detaile. Valmistamise ajaks on rublaaja lõpp ja kooperatiivinduse aeg kui miskid juudid tegid oma matuse kooperatiivi. Paraku neil see äri ei õnnestunud ja Tsaika ehitus jäi pooleli, töö lõpetas Leivategija, sest sedaaniks polnud seda enam otstarbekas taastada.
Kõik universaal Tsaikad on tehtud siiski matuseautodeks ja valmistatud on neid ilmselt iga liiduvabariigi jaoks üks ja lisaks ehk veel mõned.
Nüüd on Leivategija universaal Tšaika jälle müügis:
http://www.kuldnebors.ee/kuulutused/inde...ype=search
http://www.hot.ee/rcclub/tzaika.htm
Hinnaks praegu 160000.- EEK.
Huvitav oli veel see, et nii kui tuli euroliit nii hinda tõsteti naksti ja nüüd jälle langema hakanud. Too volga kere oli ka laguses müüa 6000eek ja siis äkki 10000, aga ennegi polnud ostjaid siis nüüd ju veel vähem?