automoto.ee foorumid

Täisversioon: miilitsa K-750
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Ma ei tea, mida tehti nende külgkorviga K750 mootorattastega, mis siin veel 90 alguse ringi söitsid, Üks selline aparaat käis mu söbra käest läbi, kuigi alguses polnud seda kollast värvi ja sinist triipu enne näha tumerohelise värvi alt, kui ilma külgkorvita K750 asfaldil külili käis, peale seda matsu, ei liikunud Mootoratta omanik ilma külgkorvita kuhugile.(kahjuks on mootorattas juba oma 10 aastat tagasi maha müüdud.) Kas miilitsa versioon erines millegi poolest tava K750-nest vöi ei?
Miilitsad sõitsid ikka Uralidega, vähemalt 80.-datel küll.
Mõned väidetavalt originaalina säilinud MiilitsaUralid on erinevatest müügiportaalidest läbi lipsanud küll. Iseasi kas nad ka tegelikult "õiged" on.
mäletan ühte konkreetset K-750M sini-kollases värvis, neil olid kiired reduktorid, kas neil muid erinevusi oli seda ei tea.
Kas peale K-750 on teada veel mootorattaid millel oli tagurpidi käik olemas?
Ise pole oma silmaga näinud, kuid olen kuulnud, et NL-i ajal olid liikvel ka mootorattad millel külgkorv asus hoopiski vasakul, kuskil ma nägin pilti(oma 15 aastat tagasi ), kus miilitsonäär(politseinik) istus juhist vasakul külgkorvis?
Minu k650-l on kah tagurpidikäik, kuid see polnud vähemalt minu isendil nii originalis. Sai ise teine kast pandud...
Tere!

Vanade piltidega on see jama, et võivad olla peegelpildis. See juhtus lihtsa näpukaga, kui negatiiv ringi keerata.
Ei mäleta seda, et N Liit, oma õitseajal kasutas vasakpoolse korviga tsikleid. Võis olla küll peale sõda, kui NKVD meestele jagati liiklusvahendeid. Seega peaks olema näiteks mingi "inglane".

Aga vanad fotod on siiski vahvad!

Onu Mart
Vahva, aga kus toimub tegevus? Samas on kondliks ikka parempoolne variant.

Onu Mart
... ja huvitav kuidas ta selle käima saab? ega siis ju ometi vänta teisele poole ei pandud?! :-) ...
või ongi see elektristarteriga versioon mida olla ka toodetud mingi aeg ?
R