automoto.ee foorumid

Täisversioon: MOSKVICH 2140 Super-Lux 1983
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
Mõtlesin ,et panen enda mosse ka üles.Eriti mingit projekti pole aga püüan teda ilusana hoida.Võibolla olen isegi huvitatud mõnest vahetus variandist samaväärse auto vastu.


http://www.carrating.org/car.php?14594
Täiskomplektsusest puudu vaid AZLK (venekeelse) kirjaga porilapakad.
Uuendan siis ka natuke
veel ütlen niipalju et nagi lingi all olevad 2 autot moskvich 2715 ja žiguli 2106 ei ole minu omad vaid neid soovisin osta kuid see ei õnnestunud!
Näha peaks ka olema milline nägi välja AZLK 2140SL ostmise päeval!'

Head vaatamist!

http://nagi.ee/photos/kehlmann/sets/4686/232487/
Ilus masin.
Mida SEE näitab? Mis SL-i ja tavamosset veel eristab, peale välimuse? Märkasin, et tagaakna juures on lisalaelamp, seda vist ka tavalistel 2140-tel pole, on veel "lisamugavusi"?
Mu lemikkauto.ise olen 13 a ja tahaks ise ka seda autot omada.mulle lihtsalt meeldib see mosse
zazik Kirjutas:Märkasin, et tagaakna juures on lisalaelamp, seda vist ka tavalistel 2140-tel pole

On ikka.
Põrandavaip on vist eelmise omaniku looming?
Teine armatuurpaneel, osad kereplekid veidi teised, uued stanged, varastel masinatel olid väidetavalt ka gaasiamordid.

A.
3,89 ülekandega tagasild tuli kah vist esimesena SL-ile?
kirjutan ühel päeval mosse raamatust sl-i erinevustest jne
põrandavaip on originaal!
"SÕIDUAUTO MOSKVICH"
LK 8
1986 muudatustega trükk.

Mudeli 2140 luksusteisendit 2140 SL hakati tootma 1980.a.Ta on ühtsustatud põhimudeliga 94 protsendi ulatuses.2140SL karburaator "OSOON" on tehase "DAAZ" toode,katkestijaoturit P147 toodetakse Boschi litsentsi järgi. Peaülekandearv on 3,89 endise 4,22 asemel. Viimane täiustus vähendas kütuse kulu pool liitrit 100 km kohta. Parandatud on käigukasti sünkronisaatoreid ja tagasilla detaile. Muudetud on tihendite materjali. Välimust on muudetud sedavõrd,kui seda võimaldas endiste kerepaneelide säilitamine. Kadunud on pööratav aken esiukselt. Ukse külge kinnitatud peeglit saab seada juhi kohalt. Mõlemad kaitserauad on valmistatud plastikust,kusjuures esimesse on paigutatud suuna ja parktuled. Tagatulede plokki on lisatud tagurdustuli. Ehisdetailides on kasutatud tumedat plasti,viimastest on ka ratta ehiskatted. Rattamutrid on pealt kinnised. Muudetud on armatuurlaua kujundust. Esmakordselt on meie maa autodel kasustsel elektronkell. Suurendatud on kontrolllampide hulka. uuel raadiol A-275 on ultralühilaineala. Muudetud on sõitjateruumi kujundust.
mäletamist mööda peaks 2140SL mudelil olema lisaks eelpool mainitud lisadele ka parem müraisolatsioon, ning erinevalt ülejäänud mudelitest ka vaip põrandal.
vaikselt sõidab küll jah
zazik Kirjutas:Ilus masin.
Mida SEE näitab? Mis SL-i ja tavamosset veel eristab, peale välimuse? Märkasin, et tagaakna juures on lisalaelamp, seda vist ka tavalistel 2140-tel pole, on veel "lisamugavusi"?

See näitab elektrooniliselt kella aega ja kuupäeva.
Minu teada on SL-il pehmemad istmed ka.
Polegi ammu kirjutanud.
Tegin hoopis fotoalbumisse kasutaja.
Moskvitsi album:
http://fotoalbum.ee/photos/TheoK/sets/464457

Kevadhooaega alustasin 05.04.08.
Seisuga 17.05.08:
http://fotoalbum.ee/photos/TheoK/27392403

Aga kui kilomeetreid tiksus täis 47700, siis hakkas vaikselt mootoriploki kambrikaane tihend läbi minema. Sõites hakkas õli välja tilkuma ja hais oli vastik.
Tihend sai siis ära vahetatud:
http://fotoalbum.ee/photos/TheoK/27392447
Samal ajal sai ka klapid reguleeritud.

Seejärel sai esituledesse pandud uued, vägevamad pirnid (halogeenid)

Vana:
http://fotoalbum.ee/photos/TheoK/27392377
Uus:
http://fotoalbum.ee/photos/TheoK/27392379

Tulemus oli täitsa hea:
http://fotoalbum.ee/photos/TheoK/27392401

Ja lõpetuseks üks kena mootoripilt pärastremonti:
http://fotoalbum.ee/photos/TheoK/27392383

Hetkel kõik.
Tere taas!
Pole ammu midagi rääkinud ja alustan novembrist 2007, mil viisin auto remondi ja rallimehe Silver Siivelti juurde, kes vahetas siduriketta, survelaagri, siduri töösilindri, käpa ja piduri peasilindri, samuti seadis ka rataste kaldenurga õigeks.

Peale seda jäi auto konserveeritult pukkidele garaazi seisma ja seisis kuni mai kuuni. Mai tegemistest olen juba kirjutanud.
Juunis auto peamiselt seisis.
Juuli:
Uued porilapid:
http://fotoalbum.ee/photos/TheoK/33560981
Siis sai põhi alt puhtaks tehtud ja uus DINITROL mastiks läks peale.
Seest võtsin auto täiesti luukereks ja samuti põhjadele/plekkidele läks mastiks peale.
http://fotoalbum.ee/photos/TheoK/33560973
http://fotoalbum.ee/photos/TheoK/33561063
http://fotoalbum.ee/photos/TheoK/33561039
Ja ka tagurdustule andur sai korralikult kinnitatud:
http://fotoalbum.ee/photos/TheoK/33561029
Siis lisasin veel mürasummutust:
http://fotoalbum.ee/photos/TheoK/33561057
Ka uus bensiinifilter, vasakul uus, paremal vana:
http://fotoalbum.ee/photos/TheoK/33561085
Samuti lasin vedelmastiksit pleki liitekohtadesse, liistude taha jne.
Mastiksid mida kasutasin:
http://fotoalbum.ee/photos/TheoK/33561011
Siis õmblesin kõikjale uued istmekatted:
http://fotoalbum.ee/photos/TheoK/34356313
Eile õhtul sai õhtupimeduses pilte tehtud:
alates sellest http://fotoalbum.ee/photos/TheoK/34356173
Päeval sai ka ilusaid pilte tehtud:
alates sellest http://fotoalbum.ee/photos/TheoK/34355245
Endale meeldis kõige rohkem see:
http://fotoalbum.ee/photos/TheoK/34356223


Kilomeetreid sai täis 48000, kusjuures selgus et odomeeter valetab juba päris kaua 5 km kohta 2km.

Eks pajatan ka edaspidi. Edu!
Ise olen mõelnud,kuidas mõnel autol küll odomeetrid ikka nii palju valetada saavad? Pakun,et vahel lükkab mitte ühe numbri kaupa vaid hoopis kahe numbri kaupa edasi,muud olla ei saa sest läbisõidumõõdik on trossi+hammasrataste-tiguülekannetega jäigalt käigukastiga ühendatud.
Oled kindel,et nii palju valetab?
Kui kõrvalekalle oleks 10km kohta 500 meetrit,pean Vene autol normaalseks.
Olen kindel sest, kui GPS ja teiste autode odomeetrid näitavad mul ühest teatud punktist A 5 km punkti B, siis mosse näitab 7 km.
Lehti: 1 2 3