automoto.ee foorumid

Täisversioon: Vjatka Elektroni mootor
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Sai siis kunagi Vjatkal mootor lahti võetud, sest uusi rõngaid oli vaja. Nüüd on paremad rängad olemas aga mootorit ei julge kokku panna, sest kui kolb valepidi peale panna siis kohe rõngad puru. Ehk on kellegi pilti lahtisest mootorist kus näha, mis pidi kolb peale käib? Või oskab juhendada?Smile
Kolvi peale on tehtud nool, mis peab olema suunaga sõidu suunas. Tee kolb tahmast puhtaks ja kui nool tuleb välja on kõik ok.

Kas sa võtsid rõngaste vahetamiseks kolvi kepsu küljest ära?
Võtsin ära jah, sest tegelikult algul vaatasin kogu mootori üle. Okei, homme lähen noolt otsima.
Kui noolt ei leia, siis vaata akende järgi. Rõngaste ühenduskohad ei tohi joosta üle akende. On ju ainult kaks võimalust. Ühe ja õige peaks ikke üles leidma.
Akende järgi juba vaatasin ja oma arust panin õigesti, aga vanem tehnikamees ütles, et ei tea ikka kas nii pidi läheb ja nüüd olengi dilemma ees. Igatahes varsti garaaži ja siis noolt otsima või aknaid uuesti üle vaatama.
äkki on kasu lk-de 87-88 ja 482 uurimimisest sellel lingil?

http://www.tud.ttu.ee/~t031749/Mootorratturi.pdf
mootor koos ja kõik OKSmile
Siduritross vaja vist ära vahetada ja juhtmed õigetesse kohtadesse vedada, siis saab loodetavasti ka käimaToungue