automoto.ee foorumid

Täisversioon: Eestimaa Kopikas; Myydud!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Päevast
Noh, lugu algas sellega, et tegelikult oli suur tahtmine saada 03’e, millega võiks sõita nö. igapäevasemalt kui Volgaga, kuid mingil imelikul põhjusel polnud ühtegi head „rosinat“ müügis, mida oleks rahakott ettenäinud. Seepärast seisabki nüüd maja ees kollast värvi VAZ 2101 ( Muidugi kohe pärast auto ostmist pakuti mõnda 03’e ja ka paremat kopeikat- kuradi murphy , üldiselt peaks autoostu järgne kuulutuste edasi vaatamine keelatud olema Wink ).

Õigupoolest pole minu masinalgi midagi viga. Kokkumonteerituna veeres auto tehast välja 1980-ndal aastal, ja kui spidomeetri näitu uskuda siis on masin sõitnud umbes täpselt
84000 km ( jumal seda teab mitmes tiir see võib juba olla ). Hiljuti on auto üle lakitud või värvitud, välja arvatud katus, ja kerel siin seal sügavad kriimud ning pinnapealne rooste.
See tähendab, et oleks vaja korrosioonitõrje ja üle värvimine teostada. Arvatavasti juhtub see järgmise aasta suvel või nii. Muidu on kere üsna kõva, kui kahe silma vahele jätta auk pagasniku põrandas, otse summuti peal.

Mina peaksin olema vazikul kolmas omanik, ütleme et tsirka kuu aega juba. Selle aja jooksul on vahetatud 1 vigane süüteküünal ära ja mustavärvi ( parajalt suur volask ) käigukanginupp kollase vastu. Et siit üks küsimus: milline originaal võiks üldse välja näha? Kas nagu GAZ 24 oma või midagi selle laadset.
Ja veel milline on 21011 mootori tähis, et kas kuskile on moototile pressitud 21011?

Paar pilti sai ka klõpsutatud mõned päevad tagasi.
http://www.zone.ee/housewife/Kopeika/
esimesel pildil paistab olevat õige käigukangi nupp. mootori tüübi tähis on mootori plokil vasakul pool suurelt valatuna koos plokiga 21011 peaks seal olema siis 011.
Kas see http://www.zone.ee/housewife/Kopeika/nupp-.JPG?2 käigukangi nupp on ikka tehtud ehtsast merevaigust vöi on tegu völtsinguga?
Õige käigukangi nupp küll Volga omaga ei sarnane.
Siin pilt 82. a 01 sisust.
[Pilt: 7921237.jpg]
Varasematel aastakäikudel samasugune.

Aga miks otsid kopika juurest 011 mootorit? Plokikaane tähisest ei tasu ennast eksitada lasta. Need on alates 1975. a. kõigil ladadel ühesugused ja tähistusega 21011-xxx.

Igaljuhul edu kopikaga!

Üks asi veel. Sul ikka on ärandamise vastased seadmed peal? Roolilukud, salalukud jne? Päris mitmed Žigulid on Tallinna magalarajoonidest kaduma läinud. Soe soovitus - autot üldse mitte Tallinnas hoida!
miniest Kirjutas:Kas see käigukangi nupp on ikka tehtud ehtsast merevaigust vöi on tegu völtsinguga?
Ei mingit võltsingut Toungue
Vene ajal müüdi selliseid "ehtsaid" merevaigunuppe hunnikutena autoturul. No küll oli ikka õnne inimestel, leida kümnete viisi ämblikke täis merevaigutükke.Big Grin
Siis peab ka see paika, et 80% maailma merevaigust asub Läti ja Leedu rannikulSmile

Aga kahtlus tekkiski sellest, et osadel olid mingid vanad autod seal merevaigu sees. Big Grin
Nimetagem seda merevaiku õige nimega "plastmass"...

Mis kopikasse endasse puutub, siis sellel oleks (välisest) täisoriginaalist puudu vaid karbi küljeliistud.

Asp
kas 01-el polnud mitte halli taustaga spidokas
krister Kirjutas:Sul ikka on ärandamise vastased seadmed peal? Roolilukud, salalukud jne? Päris mitmed Žigulid on Tallinna magalarajoonidest kaduma läinud. Soe soovitus - autot üldse mitte Tallinnas hoida!

Kui on soovi, siis mul on üks ajastule sobiv signaplokk üle, koledatest vene juppidest. Tõsi küll, pärit on umbes 80ndate lõpust või isegi 90ndate algusest.

"Merevaigust" käigukangi nupp on muidugi samahästi kui originaal, sedasorti "tuuning" kuulus asja juurde, nagu ka eboniidist "asjasahtel" käigukangi ümber.
Tänud kommenteerimast.
mis mootori tähistusse puutub siis noh jah see oli üsna loll küsimus, aga mul seda sorti auto esimest korda ning kodutöö on selles osas tegemata.

Rooli- ja salalukud ehk siis iseloom on masinal olemas- käivitub ja sõidab siis kui see ettenähtud on Smile. Kunagi on tal signa ka peal olnud, kuid hetkel mitte,
ilmselt peab antipäti agregaadi taaskord monteerima, sest kahjuks pole mujal autot hetkel hoida kui maja ees parklasSad. Talveks katsub masinale ikka peavarju leida.

Hetke plaanid oleksid sellised, et muretseda heas korras juhiisete, praegune on veits katkine, karpidele kuuluvad liistud, ja kroompeegel. Kui kellelgi on pakkuda siis olen käpp.
80- ndate 01-le viitab ka juba stangealune tagurdustuli, mis 70- ndatel puudus.
Siin juba jalaga vajutatav aknapesu pump varajase 2101 armatuuril asetseva kumminupu vastu. Ja rool ka juba sama mis 011.

hundu615 Kirjutas:kas 01-el polnud mitte halli taustaga spidokas
Halli taustaga spido pärineb varajastelt kopikatelt, neil ka see erinevus, et kontrolllampide ristkülikud sama laiuse juures jupi madalamad.
Heleda (halli) taustaga näidikublokke on nii suuremate kui ka väiksemate kontroll-lampide avadega.
sm. Eestimaa Kirjutas:Hetke plaanid oleksid sellised, et muretseda karpidele kuuluvad liistud, ja kroompeegel. Kui kellelgi on pakkuda siis olen käpp.
Neid karpide liiste vist pole kuigi raske leida, palju raskem on/oli karbiliistude plastist kinnitusdüüblitega. Vene nõukogude korra aeg liikus massiliselt 03 liistude düübleid O1 lävekarbi liistu düübleid aga mitte. Mul vene aeg ei õnnestunudki neid düübleid leida, kuigi mäletan selgesti oma soovi taastada lävekarpide disain peale karbivahetust igati algsena.
Vahepeal on palju sõidetud ja suurt midagi pole teinud. Kuid mõned kuud tagasi loobus sidur koostööst, ilmselt ketas, pole siiamaani sotti saanud. Võiks öelda, et aega, raha, oskust või muud ei ole, aga tegelikult lihtsalt ei viitsi ja ei taha ka. Kuigi siduriketas, survelaager sai igaksjuhuks ostetud... Volga vist liiga hinge pugenud.
See tähendab seda, et þiguli on müügis, võibolla keegi tahab doonoriks, varuosadeks või korda teha. Kaasa anda siis siduriketas, survelaager, , karbiliistud. Dokumedid on olemas, ülevaatus puudub. Hind 3000