automoto.ee foorumid

Täisversioon: pilte cadillaci kere remondist roostest värvimiseni välja
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
http://www.album.ee/album/30018480/50074938
pildid on neljas eri albumis. märksõnad siis osa 1,2,3,4

enda kommentaar:nagu ikka osutus töö maht suuremaks kui enne arvatud.kuid aega läks ja asja sai.ps.katus värvimata kuna sinna läheb peale valge nahkkate.
cadillaciks on siis fleetwood eldorado.6,7 liitrit esivedu ja tootmisaastaks 1967.omanik tallinna kodanik,ja kulgur hakkab kunagi tallinna tänavaid mõõtma.kuupäeva ei täpsusta kuna nagu alati teada ei saa vanautode puhul selles iialgi kindel olla.
Kas tõesti on tegu esiveolisega??????????
Molotov51 Kirjutas:Kas tõesti on tegu esiveolisega??????????
see oli vist isegi vanas heas "100 auto" raamatus kirjas, et selle aasta Oldsu Tornado ja Caddy Eldorado olid sõsarmudelid.
http://auto.howstuffworks.com/1967-1970-...dorado.htm
mismoodi see esivedu seal istub, on muidugi ooper omaette http://automotivemileposts.com/prod1967eldo.html
jah esivedu siis 6,7l v8,samal härral ka muidex 1970a 8l v8 400hp eldorado ka esiveoga minuteada.väga sic tehnika aga mis teha.kapott on muidex 1,8m kord 1,9m esitiivapikkus on 2m täpseltWink
käigukast on tal sarnane nagu on tagaveolisel kuid on tagaots kinnipandud kaanega ja võll eestpool väljas.rohkem ei näinud.
Vaatasin neid pilte ja huvi oleksid pakkunud ka vahepealsed tööprotsessid:
Kuidas ja mida pahteldati, mismoodi käis kruntimine, lihvimine, pinna ettevalmistus värvimiseks ja lakkimiseks jne. jne.?
Ning kui see saladus pole, siis mis firma materjale tööde juures kasutati ?
kõik detailid said pahtlit ,muidu ei ole võimalik.
ja siis väike seletus veel.
metall haljaks nii harjasketta kui ka kärgkettaga.seejärel haljas pind lahustiga puhtaks,siis hapekrunt selga,sellele ka kattena tvaline täitekrunt,sinna peale siis hakkas pahteldus.klaaskiudpahtlit on vaid ühel detailil.ülejäänud vaid peenpahtliga.sama krunti vedelemas ja õhemas kihis on kasutatud ka kontrollimiskihiks.ja viimased 2 kihti krunti on pandud et kaotada väikseid kriime mis liivapaberitöötlusest sisse on jäänud.
firmanimedest rääkides siis on nii et eelistan poolakate toodetud pahtlit ja krunti kuna hind on soodne ja ka kvaliteet on ok.mulle tarnib seda üks härra ise ja kuna seal pole vahel arvukat müügimeeste ja muude muidusööjate armeed siis on hind väga soodne.muidu ei saakski odavamaid projekte teha inimestele.liivapaberid ja lahustid ja kettad peab vaid paraku poest tooma.neid marke ei jõuagi jälgida mis firma tooted.kui näen siis tunnen ära et see on see ja ostanBig Grin
Kas mitte 220-250Hj vahel polnud kus veel sai kasutada esisilla vedu, aga ma  eksisin siin neid linke vaatades. Smile
Kõige kurvem mul seda tegemist vaadata on see, et ma võtsin endal harjutamise pärast tegemisse sierra, mis on kümneid kordi hullemas seisus kui see olnud on. Kui terve auto tegemisele pea 15kg keevitustraati läheb siis see juba näitab midagi, mis?
Wink lihtsam oleks olnud korralik isend osta kui seda jama keevitada,eriti veel sirjet.....
Aga tänu sellele õpib korralikult keevitama. Eks kui keevitustööd saavad tehtud lõplikult ja krundi alla jõuab hakkan pilte ka jagama internetis.