automoto.ee foorumid

Täisversioon: Probleem Deltaga
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Probleem onsiis selles et pärast alumise kolvirõnga vahetamist ei lähe enam masin käima.Ennem töötas isegi kui alumisest kolvirõngast oli alles ainuld kolmveerand.Masin lubab ainuld vahest kui uputada ja tooreklapp alla panna ja gaas maas hoida.Küünal läheb pärast vända löömist märjaks küll.Säde on korralik.Tehtud sai ka uued tihendid karpa vahele ja silindri alla.Karpa sai ka puhastatud.Kompressioon on sihuke et vänta lüües ja näpp küünlaaugu ees hoides lööb näpu ära.On äkki mingeid ideid mis viga olla võib?
Ehk on uued tihendid ikkagi hõredad?
Tavalisest paberist või papist ei saa vist isegi õlis immutades korralikku
ja pidavat tihendit. Sellisel juhul peaks ujutamise ja käivitamisega küünal märjaks minema ja pärast selle kuivatamist heal juhul korraks
mootor elumärke andma (juhuslikud töösegu süttimised).
Pärast uputamsit ja käima proovimist on küünal maha võttes märg.No teen siis küünla kuivaks ja panen peale ja tulemuseks on et korraks ''lubab'' aga käima ei jää.
künnimees Kirjutas:Ehk on uued tihendid ikkagi hõredad?
Tavalisest paberist või papist ei saa vist isegi õlis immutades korralikku
ja pidavat tihendit.

Vaidlen vastu. Papist saab väga hea tihendi, kui tihendiga kokkupuutuv pind korralik. Ma tegin kunagi mopile joonistusploki lehest tihendi, peab siiamaani. IZi sidurikaas ja silinder said papist tihendi- no problem. Kui papptihend üksi ei pea, võib teda ju õrnalt hereetikuga määrida. Mida mul aga vaja ei läinud.

Kui käima ei jää, siis milline on küünal? Kui üksikud süttimised on ja tihti küünal märg siis võibolla on segu rikkavõitu? Palju sul bensiinis õli on ja mis õli kasutasid? VÕid ka küünla vahetust proovida. Ja vaata, kas süüde on paigas. Need "lubamised" võivad olla tingitud ka valest süütest. Kas mootor tagasi ei löö?
nii täna sai siis rõngadüle vaadatud-mõlemad terved.Tihendid tunduvad korralikud.Bensiin sai ka uus pandud.Aga avastasin et kolb loksub silindris natukene,mitte eriti palju.Samas on peal ka teise masina silinder mis ei ole selle kolvijärgi ostetud.Kas viga on kolvis,kui samas ennem selle kolviga masin sõitis.
Kolvis viga vaevalt et on- kui IZi 1. remonti sai 0 kolb sisse lükatud, oli tõmmet maa ja ilm. Käivitades oli matsupill. See väike loks ei tee midagi. Küll aga võiks simmerlingid üle vaadata.
Imelik on see et enne kolvirõnga vahetust töötas masin küll.
Sellise jama ajamiseks on olemas terve rida noortefoorumeid, kus saad oma fantaasiaid välja elada. Ole nüüd hea mees ja loe rohkem kui kirjutad.


rallitaja Kirjutas:Kolvis viga vaevalt et on- kui IZi 1. remonti sai 0 kolb sisse lükatud, oli tõmmet maa ja ilm. Käivitades oli matsupill. See väike loks ei tee midagi. Küll aga võiks simmerlingid üle vaadata.