automoto.ee foorumid

Täisversioon: MTZ 05 ja Neva MB-2
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Mul om piisavalt suur maalapp, mida lisaks siis metsaveole vaja niita ja harida, Kui tõesti nii saamatu masin on siis pole hullu, ehitan ümber ja panen siiagi pilte. Siduri kohta tekkis mõte, et kuna mootor tuleks suurem nii9-11hj siis kui teda pole ehitaks senna sisse 400ccm atv siduri. miskit sellist siis http://www.flintkaubandus.ee/?p=21&id=124&item=578.
See tundub olema miski inertssiduri taoline asi? Mingi kiiruse juures lamellid suruvad inertsiga end vastu siduritrummlit? Uurisin, et atv mootor peaks ka töötama kuni 3000 pööret, peaks sobima küll.
Seda millise minski sidur sobib ei oska öelda.
See punnvõrrindus ja muu selline asi on minust kuidagi mööda läinud ja nii ma ei jaga neist mootorratastest ja plokkidest suurt midagi. Sellajal kui poisikesed punnvõrriga sõitsid külavahel keerasin mina juba uaz ja mtz82 rooli =)
(20-02-2012, 23:49 PM)olevtoom Kirjutas: [ -> ]No nii hull asi ka ei ole, sellega kannatab isegi künda.
Ma arvan, et kõige ***em asi tema juures on karbuss, järgneb magneeto. Ülejäänu on täitsa talutav.
Nii et kui ksf! maisalup sellele mootorita isendile normaalse kone peale aretab, siis saab päris kobeda asja?
Ise pole MTZ 05-e proovida saanud, aga on jäänud mulje, et on vähe tõsisem pill kui MB-1.
Kõige tegijama metsapõka saaks ise nullist ehitades, aga sinna läheb palju-palju tööd ning raha. Kui motoblokile mingid elementaarsed roomikud alla aretada ja puuveokäru ise ehitada, siis peaks maastikuläbivus talutav tulema. Vene originaalkärud kipuvad olema kole madalad ja pika tiisliga. Metsaveokäru tegemine ei tohiks keeruline olla. Sisuliselt kandiline ratastega raam ja neli toigast püsti. No mingi võre ka muidugi ees, et puud selga ei vajuks ja iste, soovitavalt tööriistade painipaigaga. Kui sobivat rauda käepärast pole ja Kuusakoski kaugel, peaks kannatama seda ka prussidest kokku klopsida. Asja ajab ära.
Leidsin ühe käruehitamise video. Päris korralik asi. Ehk saab keegi snitti võtta: http://www.youtube.com/watch?v=5JqR-uG1E...re=related
(20-02-2012, 23:49 PM)olevtoom Kirjutas: [ -> ]
(20-02-2012, 23:04 PM)pannkook Kirjutas: [ -> ]kas sa kusagil proovida ei saa seda plötut?
Ma usun et igasugune edasine huvi 05 vastu kaob.Wink sellega ei ole metsas midagi teha!
Mööda karjamaad sõita ja mõnda heinasületäit vedada on sellele pillile paras.

No nii hull asi ka ei ole, sellega kannatab isegi künda.
Ma arvan, et kõige ***em asi tema juures on karbuss, järgneb magneeto. Ülejäänu on täitsa talutav.

Selle kohta võib jällegit öelda: Mehed, tehke oma masinad korda. Olen 05 omanik nii 5 aastat, kõik talved oma küttepuud metsast toonud http://pilt.delfi.ee/picture/5688531/
Ja õue hoian ka lumest puhtana http://pilt.delfi.ee/picture/8346683/
Abiks muidugi ketid http://pilt.delfi.ee/picture/4628722/ nii suvel kui talvel.
Ja käivitamine pole ka -20 kraadiga probleem.
Veel üks motobloki haagis. Esmapilgul natuke veider, aga suht praktiline paistab olevat. http://www.youtube.com/watch?v=DUccnCjap...re=related
Alates 1:45 läheb metsaveoks.
(21-02-2012, 12:40 PM)Basilio Kirjutas: [ -> ]... Esmapilgul natuke veider, aga suht praktiline paistab olevat. http://www.youtube.com/watch?v=DUccnCjap...re=related
üsna minu endise mtz haagise moodi, sai istudes tööd teha ...
http://forum.automoto.ee/showthread.php?...ght=mtz-05
Hea kallutus süsteem motoploki kärule, kui teha käsivintsiga.
http://www.youtube.com/watch?v=EjW-otLCh...re=related
Vähe isasem motoplokk kentaur http://www.youtube.com/watch?v=AC1u8Ngiq...re=related
Kaalub siis 200kg, tehas lubab veojõuks 1500kg
Kas kellegil on asja ukraina poole? Hinnaks umbes 950usd. Sama raha eest mis siin vanu mtz pakutakse saaks sealt uue zarja Big Grin
http://www.agro-moto.com/cat.php?lang=3&...1&cat_b=16
Yks variant oleks muidugi vedav karu kylge haakida aga nende hind on ypris soolane , mingi 2000 Eur i kanti
No nii, aaretehnika.ee müüb edasi uusi mtz-09 masinaid, uurin palju nemad uue masina eest eurorublasid siis küsivad.
Kel venemaale asja saab uue mb-2m motoploki 550 euro eest võrreldes siin küsitava 1300 euroga, seal oli uus mtz09 9hj lifan mootoriga 1550 eurot ja 9hj honda mootoriga 1650eurot, kui arvestada et meil hinnad 2x siis teeks pakkumise, et aaretehnikas maksab hondamootoriga umbes 3200eurot.
http://minitraktor.su/motobloki-belarus/...-09n-lifan
See vene leht kus igasugu masinad kui kellegile huvi pakub Meil siin pakutakse kasutatud xingtai 16hj koos freesiga 4000eurot, seal lehel uus traktor 2900eur.
(21-02-2012, 00:24 AM)meli666 Kirjutas: [ -> ]Ühesõnaga, kui ise poolt jõudu sarvedesse juurde ei pane, siis ta õige künniagregaat pole.
Üldiselt nõus. Eks ma ole isegi seda tundnud, et vene motoblokk on tehtud vene karu jaoks. Smile
Kunagi, kui kaalusin ise 60+ kg, oli mullafreesimine paras vägitükk, kuigi käisin tollal jõusaalis ja olin heas vormis.
Praegu olen tänu naisevõtule 80+ kg Rolleyes ja põka taltsutamine justkui palju lihtsam.
Aga kuidas kommenteerida neid Tuubiku videosid, kus mehel on asi nii välja timmitud, et laseb käed lahti ja põkats künnab ise ja peab isegi vagu?
http://www.youtube.com/watch?v=gf4BuagOEJ8
Sarnaseid videosid on veel, kui otsida.
Sahk on täpselt välja timmitud, traktorit otse hoiab adra kand, seal on tavaliselt otsas kuluplaat mis hoiab traktorit otse ja ei hakka seda viltu kiskuma, samuti on oluline künnisaha mulla ründe nurk, algul veab end ise maa sisse, ning kindlal sügavusel jääb sügavust hoidma. Kui ader maapeal on, siis on kand maapinnast kõrgrmal, kui maasisse läheb keerab kand end vastu maad ja jääb sügavust hoidma.
Suure traktoriga on ikka küntud ja praktikat saadud. Motoploki adrad on nikatsid ja pole nii hästi ehitatud kui suur ader, juu siis on see mees oma adra ümber teinud või leidmud parema adra omale. Hõlma kuju järgi võib oletada, et see teeb head kündi ning veotakistus on väiksem kui mtz adral.
Mtz ader rohkem nagu lükkab mulla kõrvale, aga see ader siin keerab mulla kõrvale.
Vaadake seda kündi, küll on silmal ilus vaadata http://www.youtube.com/watch?v=1lbhy1aJU...re=related
Ei saa jätta mainimata, et kahes viimases videos on tegemist ikkagi kerge petmisega. Basiilio toodud videos on küntav põld väga kerge liivaka ning kuiva mullaga. ksf! maisalup'i toodud videos ei ole ju tegemist niivõrd kündmisega, kui mätta koorimisega (künnisügavus ca 2"). Mitte, et ma tahaksin halvustada masinaid, aga ega need kerged põkatsid ikkagi tegelikult rasket mulda ju korralikult ei künna.
Täpselt samasugused vidinad on näiteks ka need motobloki taga käivad vibreerivad kartulivõtu masinad - töötavad päris hästi, kui tegemist kuiva ja liivase ning kerge mullaga. Kus kohast sellist põldu Eestimaal sügisel võtta, see on ise küsimus.
Aga korralikult välja timmitud masinad mõlemad. Minu silmale tundub esimeses videos motobloki taga täiesti tavaline masstoodangu adranikats olevat.
Aga siia sappa torkaks veel 2 videot
Raske (vist MTZ) künnab tõesti ise:
http://www.youtube.com/watch?v=j2KbTZuzo...re=related
Sae mootorist ja zapika kastist ise tehtud masin künnab päris korralikult, tõsi küll, mees on ise sangade taga. Ader muuseas kah 100% omalooming:
http://www.youtube.com/watch?v=WH0GVfkiwk4
Võlusõnaks tunduvad olevat suured rattad, piisav kiirus, masina mass ja muidugi hea, ning korralikult paika timmitud ader.
(22-02-2012, 11:57 AM)maisalup Kirjutas: [ -> ]Vaadake seda kündi, küll on silmal ilus vaadata http://www.youtube.com/watch?v=1lbhy1aJU...re=related
No küll on lust ja lillepidu! Sellise kündmise jaoks on vaja ainult kahte kutti teine teise põllu otsa. Püüavad põka kinni ja pööravad ringi, muu aeg võib lamamistoolis õlut rüübata. Teoreetiliselt peaks saama põka ka ringiratast spiraali kündma panna. Hommikul lased lahti, õhtul püüad kinni, põkal peavad ainult lisapaagid kahel pool olema nagu kauglennul koperdisel või hävituslennukil. Smile
oskama peab, siis saab keik tehtud.
mina näituseks ei oska.
mul see kollane põka, millest siin kuskil teemagi on, sellele sai hobuader ohelikuga sappa pandud ja proovitud kahe mehega künda.
üks rist ja viletsus kui aus olla.
omalajal mäletan kuis vanaisa muldvana valge mära ja sama adra kombos lasi ka põldu nigu muuseas.
mehed olivad vanasti kõvemad, ei muud kui tuleb ennast tossikeseks tunnistada.
üks huvitav isend on müüki pandud soov.ee-s. Masinaks siis motoplokk mtz-12 2sil mootor ja 3rattaline netipildid olid igalpool sellast masinast 2 rattalisena nagu mtz-05
(23-02-2012, 13:35 PM)maisalup Kirjutas: [ -> ]üks huvitav isend on müüki pandud soov.ee-s. Masinaks siis motoplokk mtz-12 2sil mootor ja 3rattaline netipildid olid igalpool sellast masinast 2 rattalisena nagu mtz-05

Eile panin tuttava palvel kuulutuse ja täna see masin tal juba müüdud! Big Grin

(05-04-2006, 07:10 AM)Romka Kirjutas: [ -> ]
riko12 Kirjutas:Mul olemas kahepütane MTZ 12 kuskil üheksakümnenda aasta paiku tehtud ja ainuke asi mis remonti vajand on magneeto, hetkel ka sidur läbi pole veel vaatand mis viga aga masin ise aus. Pärast talvist seismist paar nööritäit tõmmata ja käib ilusti ja jõudu ikka looma moodi, kündes ei jõua kinni hoida.
Mõni aeg tagasi oli selline uus KB-s müügil ja mu tuttav ostis selle ära. On ikka imeriist küll! Muidu väheke MTZ-5 sarnane aga kolmerattaga ja saab peal istuda, kusjuures esiratas asub vasaku tagumisega ühel joonel (nagu külgkorviga mootorattal), juhtimine ei käi mitte rooli vaid ikkagi leistangidega, vaata ja imesta milliseid imemasinaid olemas! Millegipärast ei suutnud ma netist mingitki infot või pilte selle "12" kohta leida.

Motoblokk, mille kündi võib juba normaalseks pidada, ei tekita kaskanahka maapinnale: http://www.youtube.com/watch?v=V_w79a5hS...re=related
Maa tundub olevat veel vana aiamaa, teagi kas sõõtis pinnaga tulekski toime, kuna rattad libisevad veel omajagu läbi.
MB-1 teeks vast sama tööd, kui suudaks õige mehe sarvede taha leidaRolleyes.
Väiketraktorite raamatust lugesin, et UD15 mootoril pidavat õlirõhku näitav "andur" olema mootoril. Tegu mingi pulgaga, mis peab siis 5mm välja tulema kui rõhk saavutatud. Aga no ei leidnud mina seda vidinat välisel vaatlusel üles. Ehk keegi oskab täpsemalt juhatada?
kusagil karpa all oli mu mtz-05'l.
Nagu käima läks, nii 15mm välja kargas.
Panin pildi kahh.
No nii, nokitseks üht UD-1 mootorit veidi, nimelt on keps nässus, oli paigaldatud kreissaele aga rihmasid parajaid polnud ja pandi mis kätte juhtus, nii jäi mootor liigapalju viltu ja õlitus ei toiminud heasti. Kepsul lõtk sees, kas annab senna miski teise kepsu aretada või teab keegi mis saaled võivad sobida. Kuskil Põltsamaal pidavat olema üks tubli töömees, kel on olemas sisetreipink ja taastab igasuguseid pesasid seal. Temal muidugi tööd palju ees kuid proovida võib kui odavam pole uus keps soetada.
(23-02-2012, 23:18 PM)pannkook Kirjutas: [ -> ]kusagil karpa all oli mu mtz-05'l.
Nagu käima läks, nii 15mm välja kargas.
Panin pildi kahh.

Tänud, seal see jublakas on tõesti! Smile

Aga veel üks küsimus.. kas mtz-05 jõuülekandel on ka mingisugune polt õlitaseme kontrolliks?
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16