automoto.ee foorumid

Täisversioon: masinate säilitamine?!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

homeend

küsimus selline, et kuidas oleks kõige targem hooldada odavalt oma vene rattaid. lakkusin oma izi moepärast pidevalt diisliküttega ja korraga hakkasid värvilatakad porikalt maha tulema. ei tea kas see nüüd sellest, aga noh võtsin oma töö väärtuse kohe luubi alla.
mida oleks tark panna nt niklile, värvile, sadulanahale, äkki kummidelegi ja millega katta masin (kile, riie või kes teab mis). ehk on kusagilt ka selle kohta lugeda? unic-motost kirjutas mulle hr Piibur, et pöörduksin autopoodi ja et kõik mädaneb kord. esimese kohta niipalju et autopoes on vist asjad liiga kallid, et neid mitte uunikumiväärtusega masinale selga toppida ja mädanemise koha pealt ei osand ma midagi mõelda.
kuidas teie oma masinaid hooldate?
peamine hooldus on regulaarne puhastamine-värvkattele lisax veel loomulikult vaha-mida kallim seda parem, aga tsiklile sellest pytist kui ostad jagub mitmex aastax(kui just eriline lakkumisefanaatik ei ole ja rotid ära ei söö)
kroom tahab samamoodi puhastamist aga on ka spetspastasid myygil mida ei ole tõsti mitte millegi muuga asendada.
nahale ja kummdetailidele on suurepärane silikoonõli-aja lapiga selga ja kui läige kaduma hakkab siis uuenda.
haljad metallpinnad võib jahh katat kas diisli või õli või muuga ... see kestab ka
Säilitamine: peamine on et on yhtlane temperatuur säilituskohas, noiiskus võimalikult madal( vesi ajab rooste), kilega katmine oon mõtekas ainult juhul kui suudad garanteeridda et kile alla ei halkka niiskust kogunema-parem lahendus on kasutada neid nagu punutud koormakatteid aga siiki peab niiskust jälgima .
alimiiniumpinnad millele on sattunud miskit hapet või ntx teedesoola lähevad talvega seistes kapitaalselt untsu-seega tasux ka need pinnad puhastada korralikult autoshampooniga ja surveveega, pärast pinnad põhjalikult kas soojapuhuriga või miski nense nõudepesulapi ja majapidamispaberiga kuivatada. lõpux niipalju et kui tahad uunikut säilitada siis raha kokku hoida ei tasu-maxab valusalt kätte.
ja see mis sul värviga juhtus on 100% su oma syy- tänapäeva diisel sisaldab nii palju igasuguseid lisaaineid mis peax puhastama mootorit ja eemaldama sealt nõge ja muud sodi-yhesõnaga sööbiv ja see su värvile ka põntsu pani.....:duh

homeend

nojamh kes siis ikka niiväga teab enne kui kusagilt kooruma akkab... hea õpetus ehk teistelegi...
ma vaatan et masin vajab rohkem kosmeetikat kui mõni naine.. ehee
njaah
vaata masina peale läheb aga kord aastas.. naise möglade peale läeb miski kord nädalas
aga summad on samadSmile:lol