automoto.ee foorumid

Täisversioon: küsimus:966 ja 968a vahe
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
ma nagu suht tume nende sapakate kohalt.kuid kord on ühe sama välimusega autot nimetatud küll 966 kui ka 968a ks.
mis siis on peamised vahed neil.vb korduv teema kuid sry.
Väliselt hakkab silma esiotsas 966-l esivõre,968 on seal vaid tagasihoidlik piklik kujund. Armatuurlauad on ka erinevad,966-l on plekki rohkem. Tagaosad ühesugused?
966 varustati enamasti 30HJ mootoritega ja 968 enamasti 40HJ.
Kindlasti on erinevusi veelgi. ZAZ-i mehed teavad rohkem.
Ka on veel õhukogujad 966l teistmoodi: 966l on põsed taga, kust õhk kohe sisse pääseb, 968l on vaid võre seal ja kapoti peal ka võre. Ka pensiinipaak on 966l taga (tagaistme ja mootori vahel) 968l ees minu teada. ka 966l uuematel oli 40 HJ mootor.966B variandil oli 30 HJ mootor.
yukyuk Kirjutas:Ka on veel õhukogujad 966l teistmoodi: 966l on põsed taga, kust õhk kohe sisse pääseb, 968l on vaid võre seal ja kapoti peal ka võre. Ka pensiinipaak on 966l taga (tagaistme ja mootori vahel) 968l ees minu teada. ka 966l uuematel oli 40 HJ mootor.966B variandil oli 30 HJ mootor.
Olen 968-t (nii tavalist kui ka M-i) omanud. Bensiinipaak on neil tagumise istme taga. Ees võis paak olla 965-l.

Need võred kapotil ja taga külgedel on 968M tunnus. Nii 966 kui ka 968 (968A) on taga külgedel "kõrvad". Tagaosad oleksid nii 966 kui ka 968 nagu ühesugused. Pole võrrelnud kunagi...
966 on vanem mudel(1960-test) aga 968 tuli 1973. Minul oli üks 968,mis oli 1973a. 25. detsembris registrisse pandud.
968M tuli 1979 (või 1980). Minul oli 1985a. valmistatud 968M.
966 on esivõrega, 968A-l liist,
paunad on pikemad, katuse talast veel edasigi 968Al on lühemad(968M ja 968Ad ei saa eriti võrreldagi, suht erinevad kere poolest)
966el on armatuur ainult plekist, spido ja kindalaeka luuk aint plast, 968a-l on aga rohkem plasti( vms),
968A-l on esipõllel ümmargused suunakad, 966-el need puuduvad,
966-el on tagapõlle numbrikoht väike( loe: usa numbri jaoks), 968A-l juba pikk lääne numbri suurune koht,
rool on teine,
968A-l on suuna kangid roolil, 966-el armatuuril väike nupp vaid selle jaoks,
968A-l on tagatiiva peal(suht katuse tala piires) tuli( punane+ valge klaasiga) ,966-el see puudub,
968A-l on esitiiva peal ka suunakas, 966-el pole,
966-e stanged koosnevad 4st osast, 968A omad 3est
966-el on piduripump põrandal(nagu muhul), 968A-l juba kapotiall,
966-el on sisemine ukselink teistsugune kui 968A-l
jne...
See ka, et 966-l (võibolla ka 968-l) on bensiinipaagikork väljas, 968A-l kapoti all peidus. Ka istmed on 968-l teistsugused, põhimõtteliselt vist VAZ 2101 omad.
zazik Kirjutas:Ka istmed on 968-l teistsugused, põhimõtteliselt vist VAZ 2101 omad.

Zazi ja siksi istmed pole samad. 968l on istmed kumeramad, st seljatugi pole kandiliste äärtega vaid ääred on ümaramad.
Kuigi vastused teemale on üsnagi vastukäivad, on nad enamasti ka tegelikkusele. Probleem on selles, et aastakäiguti muutus nii 966 kui ka 968. Ning nagu ka kirjutatud, 968M on täitsa erinev.
Jossu on enamus erinevusi 966 ja 968 vahel välja toonud.

Googeldadesleidsin hea 968 pildiseeria siit:
http://www.autocentre.ua/index2.php?opti...0439&pop=1
Sinine auto on 968 kuni 1975. aastani. Edaspidi muutusid istmed (ette tulid 2101 omad) ja armatuur. Lehel kujutatud valged autod on 966 ja 968M.

Vanemate 968 istmete seljatugi on kasutatav kahes asendis: püsti või pikali. Alt tõmbad trossi ja seljatugi läheb alla, "moodustades mugava lamamisasendi". Jutumärkidesse panin seetõttu, et see on enamvähem tsitaat ZAZi raamatust.

966 armatuurlaud
[Pilt: mans864b3.jpg]

Ja sapikaklubi.org lehel selline teema:
http://sapikaklubi.org/forum/viewthread....ead_id=229
Export 966-tel oli 965 suunatuled esiporidiibadel.

Dad.
ka varasemate 968M-idel oli vahe hilisematega...