automoto.ee foorumid

Täisversioon: Gaz 69
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tekkis väike probleem ja oleks natuke abi vaja!Kolmanda käiguga sõites tuleb päris kõva müra ja vibratsioon, see on kuskil 40 km/h.Kiskusime käigukasti otsast kardaani maha ja esisillalt samuti ning kontrollisime kardaaniristid ära,kõik oli normis (loksu ei olnud).Katsetasime kohapeal ilma kardaanita, kolmanda käiguga nn.sõitu ,siis seda müra ja vibratsiooni ei olnud.Kogu see heli ja vibratsioon aga tuleb just käigukasti ja vahekasti juurest.Kust seda viga tuleks veel otsida?Või ongi see iseloomulik gaz 69-le?Nii palju veel ,et see müra ja vibra kaob aeg-ajalt ära,vastavalt sellele kuidas veokoormus hetkel on.:???
Sul võib mõni kardaan omadega keere olla ja järsku on vahekasti kinnitused lahti pääsenud (need kummipuksid vahel lagunevad ära vanadusest) ja kui kast on korralikult kinni ja kummide peal siis peaks selle sisemuse luubi alla võtma, võib juhtuda et kasti kinnituse metallpukid on vahetala küljest kuidagi poolenisti lahti tulnud - need tavaliselt neetide või poltidega vahetala küljes ja vahetala ise käib ka veel eraldi neetidega raami küljes. põhimõtteliselt tuleb kontrollida kogu veoskeem ja kinnitused üle et midagi lahti kuskilt ei oleks ja kui väljast loginaid ei ole ja kardaanid sirged on siis peab ikka kasti sisemuse üle vaatama või täis kapremont asjale. üldiselt liigub 69 täitsa vaikselt ilma mingi erilise vibratsoonita edasi teedel.
ka sama mure suuremal kiirusel no nii 60 tuleb jõuülekandesse sisse tume müts ja vibra, sinnani ei miskit kõik oleks justkui OK. Üks arvas, et tgasilla taldrik, ei oska veel komenteerida ei ole saanud aega lahti võtta
Otsin tehase raamatut või muud kirjandust gaz 69 kohta.
Probleem 69-al esisild lülitub sisse ainult välja lülitatud vahekesti korral. Kui vahekast (õigemini demultiplikaator e. ka eesti keeles aeglusti) on sisse lülitatud siis ei ole see võimalik. Tegel peaks asi olema vist vastupidi
willis1
vahekastiga on nii et enne tuleb sisse panna esisild ja siis alles aeglusti - muidu üldse ei lase panna kui just toore jõuga kallale ei lähe ja välja võttes ka enne aeglusti maha ja siis esisild ja kogu see värk on sellepärast et vahekasti üle ei koormaks aeglustiga sõites, seal ju teatavasti ei ole diffrit.
Gaz 69/69A kataloog ning elektrisekeemi pilt värviline
Sai ühte Gaz 69 käidud uurimas ja isiklikult pole au ennem olnud sellise mootoriga isendit näha.Siit ka küsimus, mis mootoriga on tegu ja kas see on originaal sellel masinal?
Pilte näeb siit:http://www.hot.ee/unimog406/G69.jpg ja http://www.hot.ee/unimog406/G69B.jpg
Minuteada on 69\'sal originaalis GAZ M20 \"Pobeda\" tiba forsitud mootor.See info võib ka vale olla.Targemad parandage!See pildil olev mootor võib kuuluda mõnele vanemale Peogotile.

priitk

Originaal see küll ei tohiks olla, järsku on tegemist Gaz 21 (volga) mootoriga (minu teada väga levind swap)? Gaz 69 orig. mootor (sama mis pobedal) oli külgklappidega, pildil olev eksemplar tundub rippklappidega olema. Paneks siia juurde ka pildi 69/pobeda mootorist (mis kevadel loodetavasti mu 69 liigutama hakkab Smile ): http://www.zone.ee/ce2/pildid/gaz21.jpg
Uitmõte, aga see Volga mootoriga väga ei sarnane. Äkki on see sarjast Nysa/Zuk?

Asp
See mootor neil piltidel on Nysa/Zuk mootor S-21. 2.1L rippklappidega ja üldiselt ehituselt päris sarnane M-20 mootorile. (mul endal üks selline nurgas vedelemas)