19-10-2007, 15:31 PM
Kuna mu isa on juba pea aastakese taevariigis, siis tuli otsustada, mida teha temast maha jäänud Opel Omegaga.
Tegelikult, on see auto ka enne isa surma juba pikalt seisnud - vana mees ei jäksanud/viitsinud teda samuti enam remontida ning muretses endale uuema ja parema sõiduvahendi...
Opel oli tema käes kokku pea 10 aastat ja seetõttu, kui "isa auto" meie, järeltulijate, jaoks sentimentaalses mõttes üsna väärtuslik.
Turuhind, aga, sellel autol kujuneb metalli kokkuostuhinna alusel, seega võiks arvestada u. ~1000.- eeguga ning paari tükki olid veel hiljuti ka meie automüügiplatsidel sellise hinnaga müügil.
Omal jõul liikuvana muidugi mitte.
Omal jõul kaks aastat seisnud masin (uue aku panin, muidugi) käima minna ei tahtnud - tõmmates, aga lõpuks käivitus. Eks oma rolli mängis ka halvaksläinud kütus, millele sai ka värsket koos vastava kütuselisandiga otsa valatud.
Tahtsin ta kõigepealt pesulasse saada, et näha üldse, millega tegu.
Pärast leotus- ja survepesu sai suurema sambla maha:
Kere seisukord on üsna jube:
Siit viimaselt pildilt on natuke läbi velje näha ka piduriketast, mis ülessulamisel vist metalli enam ei annakski...
Kandvad osad on siiski terved, kuigi roostega kaetud - seisis ta ju maja ees hoovis muru peal.
Sisu on selleaegsete Omegate kohta väga luksuslik, varustustase oli ikkagi CD Diamond, mida kinnitab ka roolil asetsev "teemandijoonis":
Uste küljes on nurkapidi näha ka puitsisu. (huvitav, ons ka ehtne puu??)
Istmed - ehtne samet, elektriaknad, el. katuseluuk ning nahast käikukanginahk.
Nüüd saab edasi mõelda.
Tegelikult, on see auto ka enne isa surma juba pikalt seisnud - vana mees ei jäksanud/viitsinud teda samuti enam remontida ning muretses endale uuema ja parema sõiduvahendi...
Opel oli tema käes kokku pea 10 aastat ja seetõttu, kui "isa auto" meie, järeltulijate, jaoks sentimentaalses mõttes üsna väärtuslik.
Turuhind, aga, sellel autol kujuneb metalli kokkuostuhinna alusel, seega võiks arvestada u. ~1000.- eeguga ning paari tükki olid veel hiljuti ka meie automüügiplatsidel sellise hinnaga müügil.
Omal jõul liikuvana muidugi mitte.
Omal jõul kaks aastat seisnud masin (uue aku panin, muidugi) käima minna ei tahtnud - tõmmates, aga lõpuks käivitus. Eks oma rolli mängis ka halvaksläinud kütus, millele sai ka värsket koos vastava kütuselisandiga otsa valatud.
Tahtsin ta kõigepealt pesulasse saada, et näha üldse, millega tegu.
Pärast leotus- ja survepesu sai suurema sambla maha:
Kere seisukord on üsna jube:
Siit viimaselt pildilt on natuke läbi velje näha ka piduriketast, mis ülessulamisel vist metalli enam ei annakski...
Kandvad osad on siiski terved, kuigi roostega kaetud - seisis ta ju maja ees hoovis muru peal.
Sisu on selleaegsete Omegate kohta väga luksuslik, varustustase oli ikkagi CD Diamond, mida kinnitab ka roolil asetsev "teemandijoonis":
Uste küljes on nurkapidi näha ka puitsisu. (huvitav, ons ka ehtne puu??)
Istmed - ehtne samet, elektriaknad, el. katuseluuk ning nahast käikukanginahk.
Nüüd saab edasi mõelda.