automoto.ee foorumid

Täisversioon: Kinni jäänud seisupidur
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tegemist Mercedese seisupiduriga, mis on ketaspidurist eraldi, nagu tavaline trummelpidur. Oleks siis vaja see ketas-trummel maha saada.
Rattast loksutada ei jaksa, haamriga ehmatamisest ei tee välja, rattapoltidest kangiga keerata ei saa-poldid kipuvad järgi andma. Auto omaljõul ei liigu. Poldi aukudest olen igasugu määrivate omadustega aerosoole sisse susistanud- tulemus 0. Ja seisupidurit ma peale vajutanud pole
Peale rellaka ja lõhkeaine on veel ideid?  
Aga kui auto teise auto jõuga liikuma ajada?
Meil oli õue peal aastapäevad seisnud w123, sellega oli nii, et paelaga teisele 123le järgi ja siis tõmbasime. Alguses olid kõik neli ratast kinni, aga paarikümne meetriga väänas esimesed lahti. Kuna eesmärk oli sõiduk õue pealt ära saada, siis rohkem ei jamanud temaga. Kuu jagu hiljem õnnestus üks teine selline ära müüa, siis sellega oli nii, et kuni asfaltteeni jõudmiseni oli üks tagumine kinni. Siis sai teda teistpidi tõmmatud ja kiskus lahti küll.
Teise autoga tirimine pole auto seisukorra ja asukoha tõttu võimalik, vaja on see ketas-trummel maha saada, sisikonda võimalikult vähe vigastades.
Trumlil on olemas üks väike auk, täpselt enam ei mäleta millised poldid pidid olema horisontaaljoonel, et ülemiselt poolelt paistaks reguleerimis kruvi. Abiks on see, kui saad vaadata mõnelt teiselt masinalt kumba pidi see olema peab. Reguleerimissisteem on paremakäe vindiga, aga enam ei mäleta kumba pidid kokku oli pandud. Põhimõtteliselt sai ka rooste puhul kinni jäänud reguleerimissisteemi torni ja haamriga "kokku" keerata.

Dad.
sellest teemast küll mööda, aga ikkagi..

Auto sikutamise kohapealt veel niipalju, et sai kunagi ühte lohistatud.Paarkümmend meetrit ja ei midagi, haamriga pekstud ja tulemus null. Samas peale pikka lohistamist sai köis teise otsa pandud ja pidurid kohe maas.
Kas Mersu foorumist oled küsinud? Sealt saad ehk täpsema vastuse oma murele.
Kõrrega pudelist diiselkütet ja samal ajal suruõhupüstoliga takka, kui igast otsast tilkus, sain loksuma ja tuli lahti. Seest vaatepilt ikka väga kole, reguleerimis koha leidsin ka üles, kuid see oli üks suur rooste käkk ja ei reguleeri enam midagi.
Teema võib lõppenuks lugeda!