automoto.ee foorumid

Täisversioon: ETKVL-i kaubakäru ehk "Autoroller ET-1,5"
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Kas peale toru paigaldamist muutus hääl vaiksemaks?
(09-06-2020, 10:51 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(08-06-2020, 22:29 PM)ratsoup Kirjutas: [ -> ]... pidin sõitma vasak küljekaas maas. Ning isegi siis kippus õhufilter heitgaaside tõttu jube tihti ummistuma.
...

Millega see õhufilter ummistuma kippus?

Olles ise sarnaseid mootoreid õige mitut pidanud, siis pole märganud, et summutist midagi filtrit oluliselt ummistavat väljuks...

Samas on antud motoriseeritud platvormi inimsõbralikkustamine igal juhul kiiduväärne ettevõtmine.
Ei tundu jah, et sealt väga midagi tuleks, aga siiski..
Talvel kui külma üle 20 kraadi kipuvad neil mootoritel karterituulutused ära külmuma ja selle peale õli välja viskama. Näiteks genekatel. Siis tuleb pappkast ümber panna, et natuke sooja hoida. Aga kui väga umbseks teha, siis on õhufiltri ummistus kiire tulema. Eks oma osa mängib ka vähene hapniku kättesaadavus, sellest rikkam segu ja sellest omakorda rohkem tahma...
Samamoodi on ka see mootor seal plekk-korpuses vangis.
(09-06-2020, 11:43 AM)Laanekas Kirjutas: [ -> ]... Aga kui väga umbseks teha, siis on õhufiltri ummistus kiire tulema. Eks oma osa mängib ka vähene hapniku kättesaadavus, sellest rikkam segu ja sellest omakorda rohkem tahma...
Samamoodi on ka see mootor seal plekk-korpuses vangis.

Kas reaalselt ummistub filter musta tahmaga? Ning tuleb vahetada. Või lämbub mootor siiski värske õhu (loe: hapniku) puuduses?
Bensuka juhtumit täpselt ei mäleta, diisel oli küll musta tahma täis.
Seda, et heitgaasist nii kergesti umbe läheb, imestasin ma isegi. Asi algas nii, et vana sumps (kui olla korrektne, siis sumpsi pikendus putkast välja) kukkus otsast ära. Mis siis ikka eksole, sõitsin edasi. Aga seda pidu jätkus vast ehk kahe paagi võrra. Siis oli korralik wtf, et mis nüüd juhtus. Kontrollisin kõik muud asjad üle ja sain aru, et probleem õhus. Kuna töö pooleli, sai filter seest välja kistud ja pool päeva vaid selle poroloni kestaga, mis filtri ümber on, sõidetud. Lisaks sai võetud maha külje kaas, et värsket õhku tuleks rohkem peale. Muidu täitsa gaasitamine.

Peale seda sai vast ca 5 paagitäit sõidetud kokku ja jälle umbes. Kusjuures see asi halveneb eksponentsiaalselt. Ühel hetkel märkad, et toore klapp peal ei lähe käima enam. Õhku tuleb nii kehvasti peale, et pole vaja seda kasutada külmast peast käivitamisel. Ning mida rohkem umbes filter, seda rohkem ju tossab. Ehk siis aina hullemaks läheb, kui ühel hetkel üsna konkreetselt on olukord käes, kus üldse ei käi.

Visuaalsel vaatamisel filter igati ok. Ei paista seal suurt musta, mingit tolmu vms. Ilmselt pisikesed tahma osakesed filtri sisse läinud ja umbe ajanud. Eks ma nüüd uue sumpsiga saan mõõta, kaua nüüd kestab.

Pika toruga korraks madalal pöördel viskas vahepeal paar piuksu vahele. Aga lõikasin üle oleva jupi maha Smile Vaiksem on küll, aga peamiselt seetõttu, et küljekaas on peal nüüd. Samas noh... selle konkreetse tehnilise lahendusega kui sa kuhugi jõuda tahad, siis lased täispöördel ainult. See eest on väänet metsikult. Rolleyes

PS, kas keegi oskab pakkuda, kus selle 6,5 hp hiinaka õhufiltrit osta. Antehnika enam ei müü, koos korpusega vist ainult. Kuskil muruniiduki veebipoes oli hirmkallis. Norm hind oli tal vist ca 5-6 eur.
Kiire otsing flint ja hortulus kodulehel näitab mõlemas filtrit hind ka kuni 7 eurot.
Flindis oli eelmine aasta samuti ainult koos õhupuhastaja plastikkorpusega. Täielik raiskamine Sad
Õnnestus siis ka täna üks isend koju veeretada. Seisnud väljas 5a aga väidetavalt sinna omal jalal kunagi ise söitnud. Pole ennem zid'i mootoritega väga kokkupuudet olnud aga rihmarattast keerates käib kahtlaselt lobedalt ringi. Eks ma homme vötan korra silindril kaane maha ja vaatan mis sees näha on aga ehk möni spetsialist oskab valgustada kas zidil on mingid nö tüüpvead mis seismisega ilmnevad (kipuvad röngad kinni jääma, klapid vms)? Kontaktide oksüdeerumisest olen teadlik.
Igaks juhuks uuriks ka kui peal olevast mootorist asja ei saa, et kas kellelgi oleks Pärnus uut vöi töökorrast Zid mootorit pakkuda?
Möni pilt ka masinast: http://album.ee/album/274154/50368763
Võibolla on klapp lahti jäänud. Selle vast õpetab uuesti käima. Kindlasti on vaja hooratas maha võtta ja kontaktid puhastada. Need oksüdeeruvad suht kiiresti ära ja siis on säde kadunud. Niipalju kui mul neid zid mootoreid on olnud, siis see põhiviga. Isegi paari kolme nädala õues seismise peale kaob säde ära. Piisab nullpaberiga kontaktide ülekäimisest. Omaette tegu võib olla hooratta mahasaamine, kui seda ammu tehtud pole. Hooratta mutter ise peab horatta koonuse pealt lahti vedama, teinekord on vedanud mutri ees oleva krae ehk suure seibi täiesti kaussi ja siis alles kargab pauguga maha. Ja vaata et hooratta ribisid ära ei lõhu, mina olen pannud hooratta ja tuulekoja vahele sobiva puust kiilu, aga see ei tohi jääda ribi taha pidama. Siis pika sabaga keerad mutri algul lahti ja siis alles hakkab see koonuse pealt hooratast maha kiskuma. Tegelikukt originaalis seal veel kontramutter ja eriline stopperseib, aga neid tavaliselt tagasi pole pandud.
(27-06-2020, 10:13 AM)Romka Kirjutas: [ -> ]Võibolla on klapp lahti jäänud. Selle vast õpetab uuesti käima.
Kuidas seda köige parem teha oleks?
(09-04-2020, 20:23 PM)pritsumees112 Kirjutas: [ -> ]Olen hooratta hammasvöö otsingul et saaks jalaga käima lüüa,äkki kellelgi on soov müüa?
Olemas selline asi
56458492
Juba viimased kuu aega vahest viskas rihma maha. Mõtlesin, et mis värk on. Rihm muidugi oli räbal ka. Aga mis seal imestada, kaks hooaega juba ausalt teeninud.
[Pilt: rnVZE7M.jpg]

Vahetades märkasin aga, et mootor on paar kraadi nagu viltu. Kuna kõik küljed käivad maha ca 8+ poldiga, siis polnud mahti täpset põhjust uurida ning sai uus rihm peale. Mõned päevad hiljem avastasin aga, et autoroller poetab maha polte. Eile sai siis lõpuks küljed maha võetud ning selgus, et hea, et mootor üldse veel peal oli.

[Pilt: if8Dp6i.jpg]

[Pilt: mJYvKnW.jpg]

Üks polt oli kuhugi ära pudenenud, teine oli pooleks läinud. Kolmas oli lõdva, mille tõttu oli mootori "padi" väikse tiiru teinud. Ilmselt need vahetükid lisati sinna tootearenduse käigus siis, kui hammakat suurendati. Mootor ilmselt oli mõeldud alguses istuma alla poole. Olen mõelnud, et mis siis kui paneks mingid päris padjad, ehk oleks müra vähem. Rolleyes

Ootab installeerimist veel gaasi kapoti alt väljaviimine. Sisuliselt muturniiduki tooreklapi hoob. Lähemal inspekteerimisel selgus, et mõlemad ketid tiba lõdvad. St tuleks käimakasti nihutada pingutuseks (See on kusjuures legitiimne võte, millele viitab ka manuaal). Lisaks sellele lekib reduktor õli. Seega putitamist jagub. Selleks korraks kõik.
Müra ei tohiks selle 95 protsendi ulatuses mürast koosneva kaadervärgi puhul küll ülemäära pilli puhuda Smile
Tere täna panin käima (zid) ja kõrgematel pööretel plartsub ja töötab ebaühtlselt.Äkki keegi aitab kuhu tähelepanu suunata?Tänud ette.
Ma kasutaks Optibelti toodangut rihmadel, 500kg-sel vibroplaadil on Optibelt end hästi tõestanud, conti nn geneka rihm ei pidanud kaua vastu.
(05-01-2021, 19:22 PM)pritsumees112 Kirjutas: [ -> ]Tere täna panin käima (zid) ja kõrgematel pööretel plartsub ja töötab ebaühtlselt.Äkki keegi aitab kuhu tähelepanu suunata?Tänud ette.
Enne muid tegevusi tasub üks tilk õli panna sellele võllikesele, mille peal liigub kontaktipaari haamrike. Pildil punase noolega näidatud pime koht. Seal vahel on plastiliinitaoline ollus ja see ei tagasta vedru jõul kontakti küllalt ruttu lahti, loksuta pärast õli panekut ca 10 või 100 korda, siis hakkab kergelt liikuma.

Pärast mine keerukamaid asju pidi uurima ja tegema kui see ei aidanud. Mustad kontaktid, karbuss jne jne.
Kontaktid on hea pakkumine. Küünal ja juhe on sama bande teised kaks liiget - alati kahtlased. Eriti praegusel niiskel ajal.
(05-01-2021, 23:00 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Kontaktid on hea pakkumine. Küünal ja juhe on sama bande teised kaks liiget - alati kahtlased. Eriti praegusel niiskel ajal.
Küünlajuhe oligi lahti tunud mähise jootest.
Väike tuuning.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16