automoto.ee foorumid

Täisversioon: ETKVL-i kaubakäru ehk "Autoroller ET-1,5"
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Ega kellegil juhuslikult rattaid sellisele aparaadile üle ei ole? Kui keegi teab kust saada, siis võib mulle kirjutada.
(31-10-2007, 16:03 PM)Romka Kirjutas: [ -> ]Eile toodi metallikokkuostu üks isend. Kahjuks olid rattad räigelt gaasilõikajaga maha lõigatud, plekid ja pidurisüsteem puudu. Päästsin ära vaid reduktori.

Asi ikka päris eriline! Tundub täiesi "isetehtud" olevat. Nagu oleks jämedam toru pikku pooleks saetud ja vahele pandud jupp plaati. Eks kui viitsimist on siis löön laiali ja vaatan mis "karul kõhus on".


Kas kellelgi tehtud pilte karukõhust (ET1,5 reverskast) ja kas on müügiks neid kaste. soov on kahele kastile.
Ei viitsi lahti harutada, aga võin kirjeldada. Sees kaks mitmekettalist (metallist) sidurit ja kaks ülekannet, üks hammasratastega, teine kettülekanne. Lülitad ühe siduri vedama, siis teine lahutub, kahe asendi vahel on neutraalasend. Kui saad uued (loe vähekasutatud) kasti, siis pole vast probleemi, aga enamasti on piisavalt kulunud.
Paistab, et tahad roomikut teha. Sellisel juhul pead arvestama, et need pole eriti suure võimsuse ülekandmiseks.
Jah. Mõte buraani lindid eraldi vedama saada ja väike lumelükkamise lintmasin tehaSmile
Sidurid ei pea valule vastu.
Kuna ei julgenud päris vanatehnika alla liigitada, siis pakun mõnesid osi antud masinale siin.
Esisild koos ratastega- läks omal kasutusse
Tagasild 15,-
Reduktor (reevers)- müüdud
Pilte näeb: http://fotoalbum.ee/photos/Suprudko/sets/1296191

56358787 või PS

Edit: hinnad soodsamaks
Eespool on juttu, et sel kaubakärul on kaks käiku. Kust nende käikude lülitamine toimub ja mis võiksid olla umbkaudsed liikumiskiirused?
Kas sellel aparaadil on ka mingi diferentsiaal?
Samuti huvitaks, mis on platvormi kõrgus maast, kuhu saab kaupa panna.
Nii õelda "käigud" on mootoris. zid-i mootoril on võimalik väljundvõllile kaks kiirust anda. Mälu järgi erinesid täpselt 2x.

Kiirusi saab muuta seisva mootoriga. 2 käik pole ilmselgelt selle masina jaoks mõeldud. Esiteks on liikuma saamine jube libistamine, teiseks on raske käima tõmmata (veoketti veetakse ka kaasa ju), kolmandaks jääb koorma jaoks jõudu väheks.

Edit. Ja nii oligi:
число оборотов коленчатого вала при этой мощности не более 2000 об/мин; ЗИД-4,5 оснащен встроенным редуктором, вал которого вращается со скоростью 333 об/мин на первой передаче и со скоростью 687 об/мин — на второй.
Huvitav, kas keegi kaubarollerile teist mootorit pole mõelnud paigaldada või äkki on juba paigaldanud?

Praegusel ajal ju igast huvitavaid konesid saadaval Hiinast.
Kohast kust Leylandi tõin, siis seal onkelil oli samane käru olemas, sõidukorras kuid mootor pidi olema hõre, kuid tutikas mootor kaasa.
(19-02-2013, 09:37 AM)Jossu Kirjutas: [ -> ]Kohast kust Leylandi tõin, siis seal onkelil oli samane käru olemas, sõidukorras kuid mootor pidi olema hõre, kuid tutikas mootor kaasa.

Novembri kuust, oled ET ostuvõimaluse meie eest salajas hoidnud?
kas just salaja, oli endalgi huvi, kuid küsis kas 400 raha vms, kaks korda rohkem kui bussBig Grin
Nii, käikude asi sai selgeks.
Kui nüüd keegi saaks kaubaplatvormi kõrguse maapinnast ja ka platvormi enda mõõdud üles tähendada, oleks hea. Suur soov teada saada.
platvormi mõõddud olid miski 1x1,8 platvormi kõrgus põlvest veidi üle .
ei viitsi lumealt täpsemaid mõõte otsima hakata.
Nii, sai külapeal sama mootoriga, kuid iseehitatud raami peal isendit nähtud. Silma hakkas mootori pool, kus käigukastist tuli välja veel üks võll ning sellele oli ülekandega külge poogitud mingisugune süütemehhanism. Täpset nime ei oska selle kohta õelda, kuid välimuselt hall kobakas ning kunagi sai neid näha võrride peal. Ma võin eksida, kuid külamees nimetas seda traktori magneetoks vms.
Ühesõnaga küsimus selles, mis on selle täpne nimetus ning tööpõhimõte?
Asja nimetus on traktori kävitusmootori magneeto ja tööpõhimõtteks on pöörleva püsimagneti tekitet induktsioon.
Aga, et see toimiks ET peal on vaja ju väga täpset ülekande suhet mootori ja magneeto vahel?
Jep, kõigil sädesüütega mootoritel peab ajam täpne olema.
Oskab keegi öelda, mis mootorratta sidurikettad sobivad autorollerile. Oleks võimalus üks isend soetada, paraku esipidi käiguga suuremast tõusust omaljõul enam üles minna ei taha. Libiseb ilmselt sidur läbi. Tagurpidi paistab korras olevat.
Kui tugeva varuga tal see sidurimajandus üldse on. Kas pooletonnise koormaga 10-15 kraadisest tõusust läheb üles? Või on mõeldud asi ikka sirgete linnaplatside peale.
Ei julge pakkuda mingit mootorrata sidurit, minu mäletamist mööda on sidurikettad metallist. Võta lahti. saad teada, miks libisevad. Sidureid on kaks, mõlemad ühesugused. Trumlid on taastatavad keevituse ja relakaga, ketad lase uued teha, näiteks plasmalõikuriga.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16