automoto.ee foorumid

Täisversioon: Kondentsvesi kompressoris
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Selline küsimus siis, et kuidas saaks vältida kompressori paaki tekkiva kondentsvee sattumist värvipüstolisse. Tegu on siis mingi veneaegse kompressoriga. Õhku puhub täitsa ilusti ja kõik on ok aga värvi pihustades tulevad veepritsmed koos värviga ning see rikub värvitöö ära. Proovisin auto bensufiltrit vahele aga ei olnud sellest abi. Kompressori paagi alla sai väike õhukraan lisatud, et äkki siis pihustab sealt vee välja, aga ei aidanud ikka.
Vaja oleks masin kiirelt üle värvida. On äkki kellegil häid nõuandeid/kogemusi.
Filter vahele.
Mis filter kõige parem oleks? Bensufilter ei aidanud, tuli ikka läbi.
Spets settepott koos filtriga on olemas, mis suruõhule vahele käib. Odav see ei ole, aga on olemas ka vene analoog. Abiks näiteks autovärve ja tehnoloogiaid müüvad etteõtted.
Kiireks lahenduseks leiuta mingi pikem purk vahele ja purki sisse mingi sõel mis õhuvoolu pidurdaks (et ühest otsast sisse, teisest kohe välja ei käiks)
Kui päevake kompressor käib siis tuli liitrijagu vett õhtul välja.
Minul on värvimisega olnud samad probleemid ja katsetasin mitmeti, enne kui soovitud tulemuseni jõudsin.
Keera kompressori surve paagilt põhja punnid ära ja käivita kompressor ja lase niikaua töötada, kui enam vee ja õlisegust saasta ei tule. Õhu voolik kompressorist kuni värvi pihustajani ühenda lahti ja tõmba kusagile rippuma mõneks tunniks, et voolikus sadestunud vesi jõuaks välja valguda. Seda üles riputamist soovitan teha alati peale värvimise lõpetamist, sest järgmine kord, kui alustad on voolik kasutamiskõlbulik.
Soovitan kasutada mingit filltrit, millel on põhjas kraan. Võid ka ise valmistada mingi 5 - 10 lt püti, mis on ülaosas keskelt poolitatud vaheseinaga enamvähem poole püti kõrguseni. Ühele poole vaheseina paigaldad kompressorist tuleva õhu vooliku ühendamise otsiku ja teisele poole vaheseina pihustisse mineva vooliku ühendamise otsiku.Põhjas peab olema ka kraan. Kui on mingi survepaak, mis on suurem, siis seda parem, sest siis kompressoris kuumenenud õhk jõuab paremini maha jahtuda enne värvi pihustit.
Kui hakkad värvima, siis jäta natuke lahti kompressori põhja ja vahe püti põhja kraanid. Nende kaudu toimub siis sinna põhja sadestuma hakkava vee eemaldumine.
Loodan, et siis tulemusega jääd rahule.
Handymani poest saab 399 eeku eest kahe potiga regulaatoriga veeeraldaja ... nii palju kui enamusel vaja on ajab asja ära.

Dad.
Pane kompressori ja paagi vahele õhkpiduritega veoauto või suurema bussi sülitaja,kui aega on rohkem ja keevitus käepärast saab valmistada vanast vahukustuti korpusest mis täideti treilaastude või peene terasvõrgu rullidega.Korpus keerati põhjaga üles,alla küljele keevitati sisenemisava stutser,üles väljuva õhu stutser,päris alla(korgi sisse)kraan kondensi välja laskmiseks.Kui kompressor on väga võimas võib kasutada vedurite niiskuse eemaldajaid.
Õige niiskuseeraldi käib ikka läbi vahejahuti, aga see on hirmkallis lõbu.
Suruõhutehnikat müüvad firmad pakuvad lihtsamat varianti. Heas komplektis on rõhu reguleerimiseks klapp, enne seda käib vee-eraldusfilter ning peale klappi on anum õlituseks. Värvimise ajal pole õlitust tarvis, siis saab õlituse välja lülitada, aga ka voolikus on õli. Värvimiseks peaks ikka kuiv voolik olema.