automoto.ee foorumid

Täisversioon: Vanad autod Krimmis.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Varem olen rääkinud sellest kui palju oli näha Krimmis vanu nõukogude autosid. Siis tekkis küsimus, millised need autod mida Eestis naljalt ei leia.
See kord olen olnud targem ning "fikseerisin" need mudelid ära.
Niisiis, sai läbi sõidetud sealsetel teedel 800 km ning avastasin järgmised, meie juures suhteliselt haruldased mudelid:

Kiirabi GAZ 24-02 baasil (üks ülevärvitud ning üks täielikult komplektne ning tegevteenistuses, ühest sai ka pildid tehtud)
Kiirabi RAF-2203 (mitu tk, kõik tegevteenistuses neist üks oli varasemate stangetega variant)
Kallur GAZ-93 (51 baasil, sai räägitud juhiga. Väljalase 1954, kuulub Jalta teedevalitsusele. Kokku asutusel on 5 sellist GAZi, neist 2 on kallurid, sai ka pildid tehtud)
Buss, PAZ või KAVZ, kahjuks ei oska täpselt öelda. Kere oli nagu 51 baasil bussil, aga nina nagu 52. Kuulub samale asutusele mis GAZ-93 ning samuti sai pildistatud
Varasemad Ikarus 250 (siiani levinum sanatooriumitebuss, sai pildistatud)
Moskvits-434 (laineliste ribadega furgoon)
RAF-977, aga see oli üsna läbi omaga.
Skoda veoauto (kahjuks ei oska indeksi panna - ees oli neli tuld ning ümmargune)

Ja otse loomulikult kümned Skoda TR9 trollid, ZIL 130, ning sajad kui mitte tuhanded GAZ 24, 24-10 ja muud nõukogude aegsed sõidukid
Lao Ikaruse pildid letti!
praegu pole mul Sony kaamera jaoks kaabli, homme loodetavasti saab. Samasugune nagu sinu avatarilSmile ainult et pooltel on Volga päikesesirmid tulede ette pandud.
Loodan, et denis23 ei pane pahaks, lisan siia mõned muljed Armeenia masinapargst. Üldpilt Krimmile ilmselt väga sarnane. Esmalt jääb silma gaasi väga laialadane kasutamine, maanteede ääres on hulgaliselt gaasitanklaid, kus bensiini ei pakutagi.

Valdav ühistransport maapiirkondades:
[Pilt: yhistransportot9.th.jpg]

Gaasiballonid paiknevad suurematel veokitel reeglina katusel:
[Pilt: gaasiballoonidus1.th.jpg]

Gaasil töötav Gaz 24-02 aitas samas täiesti mõista vanemate kodanike umbusku kogu gaasinduse suhtes. Ca sajakilomeetrine reis andis ka reisijatele päris korraliku gaasidoosi (balloon pagasnikus nn ämmaistme all).

Gazikutel on popid militaarsed aksessuaarid:
[Pilt: gazikco2.th.jpg]

Suuremad nõukaajast pärinevad autoremonditöökojad ("Vaz", "Volga") lagunevad maanteede ääres, see-eest kohtab peenelt septsialiseerunud putkasid. Pildil karburaatoriekspert töös. Sarnastes putkades pakutakse loomulikult rehvide parandust kuid õnnestus trehavata ka solaariumisoojakut.
[Pilt: kaburaatoriteremontxr3.th.jpg]

Lääne autosid oli vähe, seda peamiselt uute 7. seeria BMWde ja S-klassi mersude näol. Aga pole viga, ka vene toodang annab aimu, kes on liikluses tegija ja kes mitte Toungue
[Pilt: volgajt1.th.jpg]
denis23 Kirjutas:Kallur GAZ-93 (51 baasil, sai räägitud juhiga. Väljalase 1954, kuulub Jalta teedevalitsusele. Kokku asutusel on 5 sellist GAZi, neist 2 on kallurid, sai ka pildid tehtud)

Ohoh! 54. aasta kallur-51 - see on juba midagi, mida iga päev ei kohta.

Kas 54. oli ainult aasta või ka auto tegelikult? Kui on tõesti nt keredetailid 1954, siis peav esinema vähemalt viis eritunnust:
a) puust uksed (väliskujus näha ääres olev liist ja taistsugune ukselink);
b) eemaldatavad uksealusesed plekid koos sissestantsitud 3 pikitriibuga;
c) number juhipoolse poritiiva ees ja kaitseraud teistsugune;
d) vanatüübiline radiaator (suur korgiava, kork Pobiga identne);
e) starteri lülitamine surunupu asemel pedaalikesega.

Ootan pilte![/i]
Lp. Valdo,

põhimõtteliselt, kabiin oli ikka hilisemalt autolt. Ka veljed olid hilisema tüüpi - 6 auguga. Samuti kiri kapoti serval ikka kõneles Gorky mitte Molotovi tehaselt.
Aga näiteks veokast oli ebatavaliselt madalate portega - autogallery.ru saidil oli sellega näidatud ainult kõige vanema kabiiniga auto.
Kuna tõstemehhanismidel Krimmis reeglina kirjutatakse väljalase või kapitaalremondi aasta, siis selle kaudu sai tuvastatud auto väljalase aasta veokasti serval.
Jalta . Juuli 2007 . Päris sile ja puhas URAL , nagu päris konserveeringust . Soovi korral ka suuremad pildid Wink
Väga korralik Moskvich . Jalta 2006
Jah, eks need URALid seisid ridades ühes mäepäästmisjaamas...4 või 5 tk.
Kuna Krimm ja Jalta on viimasel ajal ülipopulaarseks reisusihiks saanud, ning endalgi õnnestus seda kanti hiljuti külastada, siis ka mõningad sõiduvahendid, mis juhuslikult fotoaparaadi objektiivi ette jäid:

Tõeline turisti unistus ja elamus - ekskursioon Intouristi bussiga:

[Pilt: p8040902eo7.jpg]

Samuti oli lai Mersude valik:

[Pilt: p8040939he3.jpg]

Näha võis ka mõnda 600 seeria 4X4 veoga eksemplari:

[Pilt: p8061449uv6.jpg]
Vaatan kadedusega oma kaasfoorumlasi, kuna minule arvuti ei lase panna pilte suuremad kui 100kb.

See väike pilt ongi GAZ-93
Otseselt manusena ei saa jah lisada rohkem kui 100 kB pilte. Suuremaid on võimalik panna, kui riputada kuhugi mujale serverisse ja siis html-koodiga linkida (lingi ette ja taha [img] tag). Sel juhul muidugi hoolikalt ka pildi mõõtmeid jälgida, muidu muutub teema lugemine ebamugavaks.
denis23 Kirjutas:Buss, PAZ või KAVZ, kahjuks ei oska täpselt öelda. Kere oli nagu 51 baasil bussil, aga nina nagu 52. Kuulub samale asutusele mis GAZ-93 ning samuti sai pildistatud

Kas mitte JeARZ-654 (vt ka siit)? See buss oli pmslt 52 ninaga 651 (hiljem veel istutatud pikale raamile...).
Nüüd tuleb üks loll möte siit, aga siiki kas sealt Krimmist ei saaks Eestisse tuua ühe vöi rohkem korralike masinadi, nagu see GAZ 93 jne? Kuigi jah liiga pikk tee tuleks. Sad
miniest Kirjutas:Nüüd tuleb üks loll möte siit, aga siiki kas sealt Krimmist ei saaks Eestisse tuua ühe vöi rohkem korralike masinadi, nagu see GAZ 93 jne? Kuigi jah liiga pikk tee tuleks. Sad
Mis asja mõte oleks?Rolleyes
miniest Kirjutas:Nüüd tuleb üks loll möte siit, aga siiki kas sealt Krimmist ei saaks Eestisse tuua ühe vöi rohkem korralike masinadi, nagu see GAZ 93 jne? Kuigi jah liiga pikk tee tuleks. Sad

Too, kui Su paks rahakott kannatab välja nii kaugelt transpordi, paberite ajamised, kohaliku riigi kultuuriväärtuste ametkonna "pehmeksrääkimise" (üle 50.a. masin vajab eriluba) jms jms... On ju huvilised toonud vanasõidukeid Suure Lombi tagantki konteineriga.

Samas, Ida pool on asjaajamisstiil veidi teine ning hakatuseks soovitan Sul TMist lugeda artiklit, kuidas Eesti Volga-klubi poisid V-8 mootoriga 24 toomas käisid Smile
Vahelduseks panen siis selle värdjabussi pilti. See oli veel mustade numbritega. Omanik sama mis GAZ-93-l.


Kui juba seal midagi saada siis esimesena mina paneks raudteeplatvormile skoda 9TR trolli - hetkel üle 40 masinat lihtsalt seisab ilma tööta ning ilmselt saaks need hinnaga mis on vanarauale lähedane.
Siis veel selline Simferopoli lennujaama haagisbuss
endine kiirabi
Skoda 9TR salongis
Lehti: 1 2