automoto.ee foorumid

Täisversioon: Suur sapikahuviline Tartus?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Nimelt vesteldes vanemate härradega on paljud kuskilt kuulnud, et Tartus(tartu kandis) pidavat olema üks mees, kes kogub sapikaid, teeb nad korda lootuses, et kunagi need kõrgelt hinnas. Juttude järgi pidi tal sapikaid kümne ringis olema.Küll aga ükski jutupaunik ei tea kes või kus selline isik võiks asuda...ehk keegi midagi konkreetsemat kuulnud?
Võib-olla on mõeldud Võru lähedal maanteemuhke kogunud ja korda teinud meest. Tartu kandis on vist Sul sapikaid kõige rohkem.
andres22 Kirjutas:Võib-olla on mõeldud Võru lähedal maanteemuhke kogunud ja korda teinud meest. Tartu kandis on vist Sul sapikaid kõige rohkem.

Võrus ka enam ei ole. Mees murdus ja kõik mis seal oli sai ära ostetud http://www.muhuklubi.ee/www/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=633&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=&sid=d89bdcb602dab51b44d753ac78b3f774
nymmik Kirjutas:
andres22 Kirjutas:Võib-olla on mõeldud Võru lähedal maanteemuhke kogunud ja korda teinud meest. Tartu kandis on vist Sul sapikaid kõige rohkem.

Võrus ka enam ei ole. Mees murdus ja kõik mis seal oli sai ära ostetud http://www.muhuklubi.ee/www/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=633&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=&sid=d89bdcb602dab51b44d753ac78b3f774


natuke teemast väljas, aga siiki seotud Sapikaga, mis on saanud sellest 1,8L Audi mootoriga Muhust?
Kas sa mõtled seda Türi isendit?
mesamees Kirjutas:Kas sa mõtled seda Türi isendit?

Vöib isegi väga vabalt ollagi, sest pole nii väga meeles, kas just Türi oma oli.
Aga Muhul olid suured koopa lajendid ning pöhjus, miks tulid koopa lajendid, oli see, et üks tiib oli läbi roosetanud ja see tuli tiba lajem, kui algne. Selle töttu tegi ta ka teised tiivad ümber.
miniest Kirjutas:
mesamees Kirjutas:Kas sa mõtled seda Türi isendit?

Vöib isegi väga vabalt ollagi, sest pole nii väga meeles, kas just Türi oma oli.
Aga Muhul olid suured koopa lajendid ning pöhjus, miks tulid koopa lajendid, oli see, et üks tiib oli läbi roosetanud ja see tuli tiba lajem, kui algne. Selle töttu tegi ta ka teised tiivad ümber.
Niisama lahmida ka pole mõtet, keegi ei hakka sellist projekti tegema, kui äkki kogemata üks koobas laiem tuleb. Koopad olid laiemaks tehtud ikka selleks, et BMW ja Lada juppidest silda katta.
[Pilt: 5191.jpg]
[Pilt: 5190.jpg]
[Pilt: 5192.jpg]
Minuni on jõudnud kehest infot:
1.seisab samamoodi siiani.
2.tehti valmis müüdi Soome (vähe usutav)

PS! lai -> laiendid - koopalaiendid - laiem
Krt peaks LAURI juurest läbi astuma ja küsima kohe kindlalt järgi,mis ta oma muhuga teinud on!See noormees on mul hea tuttav ja see sapikas pole tal ainuke projekt.Ta on taastanud ühe 350-nese BMW tsikli,siis alustas ta trike-i ehitamist(jäigi lõpuni tegemata),druzba mootoriga "soome kelk",samast sarjast kart,siis minichopper druzba mootoriga ja lõpuks vuntsis ka oma isa vaz 2103 -e ideaalkorda(ainukesed asjad mis mulle isiklikult selle lada juures ei meeldinud olid honda 15" valuveljed,mis ta millegipärast alla toppis).Neid asju oleks veelgi,aga pole lihtsalt mõtet neid kõiki üleslugema hakata.
nymmik Kirjutas:
miniest Kirjutas:
mesamees Kirjutas:Kas sa mõtled seda Türi isendit?

Vöib isegi väga vabalt ollagi, sest pole nii väga meeles, kas just Türi oma oli.
Aga Muhul olid suured koopa lajendid ning pöhjus, miks tulid koopa lajendid, oli see, et üks tiib oli läbi roosetanud ja see tuli tiba lajem, kui algne. Selle töttu tegi ta ka teised tiivad ümber.
Niisama lahmida ka pole mõtet, keegi ei hakka sellist projekti tegema, kui äkki kogemata üks koobas laiem tuleb. Koopad olid laiemaks tehtud ikka selleks, et BMW ja Lada juppidest silda katta.
PS! lai -> laiendid - koopalaiendid - laiem

Vabanust Nymmik!
Tükk aega tagasi oli sellest Muhust juttu, (Autolehes! pole ka just 100% selles kindel) aga mul lihtsalt see jutt mis seal kirjas oli jäi sellisena meelde.
Tunnistan, et vöisin eelneva tekstiga väga puusse panna.
suurest sapikahuvilisest tartus.

vb küsib jossu kodaniku kohta kes omab vist minu teada 5-6 te seebikarpi?
see kodanik oli ka see kes minult väga hea zaz 966 kere ära ostis.
tuli kohale ja imestas kust nii hea kere mulle sattus ja miks ma seda metalli viia soovisin. ladus 1000 eeki välja ja asi läinud oligi. mul oli hea meel et asi sai huvilisele ja tal hea meel et hea kere. plus jupid ja pudinad,
kodanik kõndis ringi sapika klubi särgiga. ja jutu käigus tuli välja et tal neid ca 5-6.
nyyd võiks nuputada jossu ise kes see kodanik sapikaklubist oli.... Big Grin
kodanik jagas hästi arvamust et pigem ehitada heale toorikule kui mingit s...a saiaks tegema hakata ja miljon paika ja lappi keevitada.....
Tarmo oli see kes minu tungival soovitusel selle kere ostis, temal neid nüüd niipalju päris pole aga mõned ikka leiab jah.
Mina ehitan nüüd seda siiski sinult saadud 968 keret mitte 966, Tarmole.
Selle ehitamisega on nagu ta on.
See kere keerati liivapritsis täiesti perse. Kõik võimalikud kõvad kohad ka lainesse lastud, kaasaarvatud katust.
Tarmo soov oli teha sellest sita maiguline sai. Kulunud on 12kg pahtlit ja 3 läheb vähemalt veel...
okei.
seda on kahju kuulda et peesse keerati. samas ei saa aru miks peaks katust pritsima.
ps. tookord kohapeal oli tema arvamus et vb on 966.
kui järgmine kord pritsiteenust otsid siis pöördu minu poole . soovitan viisakad tegijad.
kui pole palju küsida siis kus lasid teha pritsi ja mis maksis siis peesse keeratud pritsimine. vb paned sis mõne pildi sellest mida valesti tehti.
samas ala 12kg pahtlit raisata on mõttetus ,pigem oleksid pidanud plekke sirgemaks õgvendama.
ei viitsi linki küll panna aga kunagi koputasin sirgeks avariilised cadillac eldo 67 ukse ja tagatiiva millele omanik elulootust ei andnud ja samas polnud ta ka paksu pahtlikihiga nõus. aega läks aga jagu sain. omanik oli sillas.
aga jossu jõudu siis selle minu vana sapikatoorikuga! pilte ehk?
ohtraid pilte sapikaklubi ja vanatehnika lehel...