automoto.ee foorumid

Täisversioon: Liivapritsi eeltööd
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Käsil hetkel auto puhastamine, järgi ainult kere ja plaanis lasta liivapritsist läbi. Uuriks ,et palju peab ise enne maha võtma.
Paistab olevat mingi tehase kivikaitse või pahtli moodi asi, selline natuke krobeline. nimelt ei pääse relaka ja traatkettaga igalepoole ligi ja uuriks, et kas liivaprits seda maha võtab.
Ootaks nõuandeid , kes enne on teinud.
Nagu aru saan siis pigi liivaprits ei võta? aga kuidas on kivikaitsmega?

tänan
Harri
Paksu õliläga (mootoriruumis ntx) ja pigimastiksit liivaprits maha ei võta, ja kui lasta niikaua, et sealt puhtaks läheks on kõrvalt metall juba minema lastud.
pilt ka, et millega tegu on.
[Pilt: Picture+192.JPG]
millega peaks neid raskesti ligi pääsetavaid kohti ründama?
wwwporsche72t.blogspot.com
kummel Kirjutas:wwwporsche72t.blogspot.com

Vääna kuis tahad, aga õiget aadressi kuidagi kätte ei saa..
wwwporsche911t72.blogspot.com

proovi nüüd
Enamuse võtab prits siiski maha ja kere saab kenasti puhtaks.
Kui mõni koht (paks mastiksikiht, kokkusulanud asfalt vms) jääbki külge, saab selle hiljem kerge vaeva ja käepäraste vahenditega küljest ära.
Ühesõnaga, selle pärast ma ei muretseks.

Aga mille pärast ma hoopis muretseks oleks see, et pärast liivapritsi on kere täiesti puhas. Mis tähendab seda, et ta tuleb tervenisti uuesti kruntida, värvida, kivikaitsega katta ning uuesti ka korrosioonitõrje teha.
Mullegi tuli üllatusena, et kere seestpoolt uuesti üle värvida, kulub umbes 4x rohkem värvi, kui siis, kui ta ainult väljast oleks üle värvinud...uksed seest, armatuur alt, lagi seest, pagass seest, torpeedoplokk seest jne.
Värvitöid oli tohutult.
Sama ,loomulikult, puudutab ka krunti.

Lisaks uus põhjakaitse, milleks mul ntx. Jaguari jaoks kulus kaks kasti Dinitrol 750-i, mis rahasse ümberarvestatuna tähendab umbes 3000.- eeki...
+ kogu kere peale veel umbes 1 kast kerevaha (põhja alla + karpidesse must ja ustesse luukidesse jne kõrgemale heledamat tooni), mis samuti ei ole mingi odav asi....

Niiet see paar tuhat krooni liivaga pritsimise eest on siin kõige väiksem kulu.
vaatasin pilte ja nähes kui suure puhastustöö sa juba teinud oled,ei saanud kirjutamata jätta.nimelt suure liivakahuri asemel võta osta pisike käsiprits(3000-) ja tee see töö ise ära,usu mind tulemus on palju-palju parem.
janek555 Kirjutas:vaatasin pilte ja nähes kui suure puhastustöö sa juba teinud oled,ei saanud kirjutamata jätta.nimelt suure liivakahuri asemel võta osta pisike käsiprits(3000-) ja tee see töö ise ära,usu mind tulemus on palju-palju parem.

Lihtne küsimus: miks parem?
Sest
1. Ajakulu on tohutu. Ilmslt teeks seda mitu päeva. "Kahurimeestel" kulus max 6h.
2. Väiksel pritsil on jõudu vähem (mastiks põhjal jne)
3. Pärast on kõik nurgatagused liiva samamoodi täis.
stihl Kirjutas:
janek555 Kirjutas:vaatasin pilte ja nähes kui suure puhastustöö sa juba teinud oled,ei saanud kirjutamata jätta.nimelt suure liivakahuri asemel võta osta pisike käsiprits(3000-) ja tee see töö ise ära,usu mind tulemus on palju-palju parem.

Lihtne küsimus: miks parem?
Sest
1. Ajakulu on tohutu. Ilmslt teeks seda mitu päeva. "Kahurimeestel" kulus max 6h.
2. Väiksel pritsil on jõudu vähem (mastiks põhjal jne)
3. Pärast on kõik nurgatagused liiva samamoodi täis.

1.vaadates juba tehtud tööd,arvasin et aeg ei ole probleem.
2.jõud ruutmm kohta pole eriti väiksem.
3.ise tehes,on võimalik keresisemus liivaga täitmata jätta.

pluss on selles,et kogu rooste saab lõplikult eemaldatud ja pinnad mis kõva kulutust ei vaja jäävad terveks.
mootoratta raame sai kunagi nii tehtud,et kõigepealt suure pritsiga puhtaks ja siis väiksega õõnsused ja nurgad üle.
janek555 Kirjutas:1.vaadates juba tehtud tööd,arvasin et aeg ei ole probleem.
2.jõud ruutmm kohta pole eriti väiksem.
3.ise tehes,on võimalik keresisemus liivaga täitmata jätta.

pluss on selles,et kogu rooste saab lõplikult eemaldatud ja pinnad mis kõva kulutust ei vaja jäävad terveks.

Aeg on tohutu probleem.
Ja põhiline: siis peab omal "liivatuba olema"...
Tead Sa mõnda venda (peale iseenda, muidugi), kel liivatuba kodus olemas on...?
Toungue
vaata kuidas robi juures autosid värvitakse,usun et kõik on mõeldav ja tulemus on tõesti hea,kuna käid ju kogu kere ise üle.
ise pooldan ka liivapritsi tööd.
lõpptulemus on tõesti haljas ja enamik haigeid kohti toob see hästri välja.kuid ntx põrandalt seest peab enne ära nokkima tükk tüki haaval pigimatid,mürasummutuse ja muu sodi.altpoolt kõik lahtised pigiservad ülenokkida ja kui on ka mõne õlimäärdega tehtud siis vaja enne kuumapuhuri´ga seegi vel ära sulatada ja pahtlilabidaga maha rookida.see on suht nüri ja aeganõudev töö kuid arvan et kogutulems peale liivapritsi on seda väärt sest keevitada ja uusi kihte panna n kokkuvõttes palju tõhusam kui vana sodi kärsatada ja siis haisupilvedes hõljuda.kes viistib võib ostida minu postidest kus töödest üks pildiseeria kuidas vana ford granada sai läbi pritsi aetud.lõpptulemus sai mu arvates väga hea.
samas ei saa ka jätta liivapritsimehi mustamata.nimelt kõik kogu aeg jutustavad et ajad kinni jne.teiseks kui viid pead ka kogu aeg jälgima mida teevad.et ei jää midagi vahele..kolmandaks et ise peaksid ette ära märkima markeerimis värviga kust võib lasta.muidu panevad suvalt ja pärast on kõverat pleki niiet tapab.
[/u]
Tänud kõigile vastanutele.
Aja kulu on siiski väga tähtis. Salongist sai vanad matid puhuriga üles võetud.
Jätkasin puhuriga ka mootori ruumis, kuhu kettaga ligi ei pääse.
Nädala pärast üritan pritsi viia.
Mina ostsin endale suve alguses liivapritsi ja mõtlesin, et hakkan ise metalli puhastama. Ühte velge natuke proovisin, kulus umbes tund aega. Kogu garaaz oli liiva täis ja koristamisele kulus terve nädal. Peale seda pole aparaati enam kätte võtnud ja kokku ostetud liiva valasin ka lastele liivakasti.
Seega nüüd külastan ainult asjatundjaid. Nii palju kui võimalik puhastan asjad lahtisest sodist ja õlist ära. Nõnda kuidas erinevate terariistadega erinevaid mastikseid ja tõrvalaadseid aineid eemaldada õnnestub. Olen kasutanud Maardus asuva ettevõtte Korund teenuseid. Kui vaja siis lasevad ka erinevad mastiksid maha, aga lihtsalt ilus oleks ka endast jätta hooliva töömehe mulje ja asjad mingilgi viisil ettevalmistada. Eelnevalt tuleb muidugi pikalt töömehi instrueerida, et millist kohta kui tugevalt liivaga pritsida tohiks ja millise nurga alt. (No mitte, et nüüd neid õpetama minna, aga väike kontrollvestlus kulub ikka asja juurde.)
Piibur Kirjutas:Mina ostsin endale suve alguses liivapritsi ja mõtlesin, et hakkan ise metalli puhastama. Ühte velge natuke proovisin, kulus umbes tund aega. Kogu garaaz oli liiva täis ja koristamisele kulus terve nädal. Peale seda pole aparaati enam kätte võtnud ja kokku ostetud liiva valasin ka lastele liivakasti.
Seega nüüd külastan ainult asjatundjaid.
Tuttav tunne, lisaks sellele on kõrvad, nina, pea liiva täis, olenemata maskidest ja muudest kaitsevahenditest.
stihl Kirjutas:... peab omal "liivatuba olema"...
Tead Sa mõnda venda (peale iseenda, muidugi), kel liivatuba kodus olemas on...?

Millised miinused on seda väljas, garaaži/kuuri nurga taga tehes?
Kõik kohad liiva täis, muud midagi....
Mille peab pärast minema tassima.
+ vihm ja lumi tulevad talvel krae vahele.

Mina jään ka edaspidi ostetud teenuse juurde.
Lehti: 1 2