automoto.ee foorumid

Täisversioon: Oliveri Mitsubishi
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2

oliver

Tegemist siis sellise laheda (minu arust) vanakooli autoga nagu Mitsubishi Celeste aastast `79 1,6l/54kw, tagavedu. Kahjuks ei ole asi momendil sõidukorras, nimelt mootoris kaks balansseerimisvõlli õhtal. Nädala lõpus lootus saada üks Tredia mootor, eks siis saab liikuma. Muidu kõik tuled-viled töötavad, isegi kässer.
Oma aja kohta küllalt luksuslik auto: nahksisu, puitimitatsioon, salongist avatav pagasiluuk, uste avamise märgutuled, üles-alla reguleeritav rool, karterikaitse, lahtikäivad tagaaknad. Imeliku liigendiga käib alla tagaistme seljatugi st. allalastuna jääb ühele tasapinnale pagassi põhjaga.
Ainuke pornograafia on suuremaks lõigatud raadio auk. Vaja veel otsida selline kitsas tagavararatas mis mahuks originaalkohta ära. Kui kellelgi vedeleb 4x100 auguga ~125cm laiune velg siis võiks teada anda.
http://www.album.ee/?o=200438057
Tegija masin Smile

Asp
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: oliver
~125cm laiust

125 cm on liiga lai, ikka mm?

Üldiselt üsna hea varustusega auto Smile
Omalaadne ka.

oliver

Vist küllBig Grin
vääga ilus masin - niii palju siledat pinda...
küljepeeglid täitsa ära kaotatud - nojah, sellised nagu viimasel pildil, murraks vist kaagid kohe äraSad
mis kellad sääl keskkonsoolis on?
viimased pildid võib küll eeskujuks võtta...
väike auto küll, kuid kroom ja puiduimitatsioon sobivad.

ahjaa - palju selline kaalub kah?
hämm-balanseerimisvõllid mootoris? uutel-suurtel mesadel pidi (vist) seal midagi taolist pesitsema?

oliver

Need kuradi võllid on üks peavalu, ma ei tea milleks need üldse on. Samasuguse mootoriga Tredia`l ja Cordia`l neid igatahes ei ole. Ma paneks mootori ilma nendeta kokku aga ühe võlli otsas käib õlipumba hammasratas... Samasugused võllid peaks olema ka mingitel Lancia`tel? Teine idee oleks panna Cordia 1,6l/84kw turbomootor aga seda pole maarjamaalt kuskilt võtta. Nädalalõpus saan vist ühe Tredia mootori aga sellega jälle see jama et ei ole 100% kindel sidurikoja ühtimises.
Kelladest niipalju et minu omal on seal keskel ainult tavaline kell, 2l mootoriga variantidel käib seal lisaks veel õlirõhu näidik ja ampermeeter.
Auto tühimassiks passi märgitud 850kg. Mingid vanakooli peeglid peab ilmselt kuidagi ukse külge aretama, tiiva pealt kaovad vist väga ruttu ära ja harjumatu vaadata ka.
Krt küll, ma ajasin selle auto omanikku ikka väga kaua taga, masin vist läbi kolme- nelja inimese käinud. Talvel tekkis järsku maja ette seisma, vedeles nukralt suure lumehunniku all. Ühel õhtul tulin linnast väikest schnapsi võtmast ja avastasin terve gängi selliseid 16 aastaseid noorukeid autos viina libistamas. Kuna poistel oli käraka jaoks raha vaja siis said kohe kaup tehtud ja kõik olid rahul. Mina muidugi kõige rohkem.
Eestis tervelt kaks tükki peaks olema - üks Jõgeva kandis puruks sõidetud ja teine eiteakus.

oliver

Niih, nüüd siis mootor peal ja täitsa töötab. Probleeme on veel jahutussüsteemiga (lekib veits) ja gaasitrossiga (varem oli miskine hoob, nüüd tross). Sain ka mingid vanakooli peeglid, väidetavalt vana Opel`i omad.
Kui peale pikka jeblamist uue mootori peale sain siis selgus et hooratas on 1cm läbimõõdult väiksem ja starter ei ulata hammasvööniSmile Mootor maha ja teine hooratas. Bensupumba tagasivoolu oli ka üks m*** osanud endale mälestuseks võtta nii et paagi juurde oli jäänud selline 2cm pikkune rabe voolikujupp. Aga tegelikult on näppude õliseks tegemine mõnusaks vahelduseks. Nüüd lähen ja katsun selle veevärgi pidama saada.
vaatasin vahepeal, et \"oliver\" kadunud, nüüd aga Suure OOga taas tegev?

mis seis siis masinaga? On igapäeva-liikumises? Mootor tiksub kenasti? Juppe kah vahetanud? Ning kust neid juppe leidnud muidugi - et kas on lanceri (või coldigaSmile) ühilduvad?
muide, sry, et masinat korduvalt \"nissaniks\" sõimasinBig Grin!

teet,
huvitub, kas haruldasemat masinat on võimalik igapäevaliikumises hoida
Suure Ooga jahBig Grin
Auto liigub aga tahaks uut värvi saada. Mootor tiksub kenasti, probleeme oli summutiga mis kippus lörisema vahest. Nüüd ükspäev vaja kätte võtta ja kogu täiega uus teha.
Aga suvega sõitsin 3000 km maha ilma et midagi peale bensu oleks pidanud ostma. Isegi õli ei läinud.
Sai siis mootori suutlikkust testitud - max kiirus 150 kuna 5500rpm lööb piirajasse.
Täna siis käisin Jõgeval endale uut küljeklaasi toomas, vana arvasid mingid uroodid heaks puru lüüa. Ja seda viiekümnekroonise maki ning peotäie mutrivõtmete pärast
Sad
Aga hea külg asjal on see et sain uue klaasi mõistliku hinnaga, peale selle veel väga korraliku salongipeegli (mis oli puudu siiamaani) ja neli velje keskel käivat vana mitsu logoga ilukapslit.
Pealekauba sain MG lindikasti (sees orig. värv) millest tuleb stiilne tööriistakast. Niiet praegu nägu peeretab peasBig Grin
Ning kõik mu pildid on album.ee`st läinud.
Täna olid autol nagu jõulud:
uus aku
uus õli + filter
uus tosool
uus küljeklaas
uus salongipeegel
ja täispaak

Nüüd veel vaja osta uued kojamehed, korralikud talvekummid ja salongipesu ära teha.
Tegelikult peab kaaluma seda talvekummide varianti, kas on mõtet kolme kuu jaoks raha raisata poolpiduste kummide peale - äkki osta kohe uued suvekad?

ylo007

kuskil sul uusi pilte yleval pole või

tahaks näha kah mis teind oled
Täna siis sai meistrimeeste abiga vana summutitaoline plekikängar auto alt minema visatud ja uus läikiv toru koos ühe ilusa väikese pütiga asemele pandudSmile
Ja tagasillas uued mahladBig Grin
pane jah mõned pildid kui viitsid. album.ee-s juba kustutatud. Sportlik huvi selle ajajärgu stiilsete japside vastu.
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: oliver
Need kuradi võllid on üks peavalu, ma ei tea milleks need üldse on.
Mitsubishi saatis ühe esimesen maailmas tootmisse balaseerivate võllitega mootorid. Neid on kaks , ja profiililt meenutavad poolkuud. Võllide eesmärk on muua mootorit vibratsioonivabaks tühikäigul ja madalatel pööretel. Kui töötab , siis on hea asi. Näiteks talvel külmkäivitusel töötab mootor kohe ühtlaselt , mitte ei taha aistevahelt plehku minna. Nõrgaks kohaks mootori juures on aga nende võllide õlitus. Õlikäigud on peenikesed ja kipuvad ummistuma. Tulemuseks kokkusulanud saale ja võll. Veel on vaja väga tähelepanelik olla hammasrihma panekul. Juba ühe hamba mööda panek balanseerimisvõllil kindlustab korraliku vibratsiooni. Sellist mootorit hakati pruukima kaheksakümnendate algul. Üks esimesi väljatulnud mudeleid olid 1.6 ja 2.0 viienda põlvkonna galandid. Mootor tegelikult ise suht töö ja lollikindel (klapid pähe ei lähe), kuid vajab korralikku hooldust ja õigel ajal õlivahetust.
otsid odavaid kilovatte?
hoiatan - see on tobe haigus ning peagi jääb see kahene kah kitsaksBig Grin

teet@fännab ikka su masinat - suvel ei tihanud kahjuks suurt uurida

PS! sul mõnd linki pildimaterjalile (üldse need Lancerid) ei ole (pagana Googlest on jube tülikas otsida)? Laseks silmal natuke puhata.
\"70\'s is coming pack!\"CoolHea,et leidub ka selliseid inimesi,kes ei osta salongist uut autot ja kes oskavad ise õli ka vahetada:rull Album.ee on ennast ammendanud,pane pildid Pilt.ee\'sse üles
Igatahes,jõudu!Wink
Tallinnas taksopargi ligidal seisab üks väga sarnane asi lumehunniku all, nina püsti.
Neid pole vist palju, äkki tunned huvi, leiad omaniku, saad veel ühe pruudi, teed klubi... Big Grin
See ongi minu oma, Madara tänava otsasSmile Seisab sellepärast et ootab uusi rattalaagreid ja amorte. Ja soojemat aega.
Ja netist võib otsida ka Plymouth Arrow nimega - japsid müüsid selle nime all seda autot usas.
Lehti: 1 2